Komunikaty PR

Włącz się do akcji Brother | Razem wspieramy walkę z Covid-19

2020-04-30  |  09:10
Biuro prasowe

Warszawa, 29.04.2020 r. – Brother uruchamia akcję „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas”. Dealerzy, którzy od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r. kupią dedykowane biznesowi modele Brother z dystrybucji, przyczynią się do wsparcia walki z epidemią koronawirusa.

 

Każde sprzedane, w okresie od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r., urządzenie objęte akcją to realne wsparcie w walce z pandemią koronawirusa. Za każdy egzemplarz, który trafi do partnera handlowego Brother, firma przekaże darowiznę na rzecz instytucji angażujących się w pomoc osobom zarażonym wirusem. Wartość darowizny uzależniona jest od konkretnego modelu i kształtuje się następująco:

 

  • DCPL5500DN – 160,00 zł,
  • DCPL6600DW – 300,00 zł,
  • MFCL5700DN – 200,00 zł,
  • MFCL5750DW – 220,00 zł,
  • MFCL6900DW – 420,00 zł,
  • DCPL8410CDW – 200,00 zł,
  • MFCL8690CDW – 220,00 zł,
  • MFCL8900CDW – 380,00 zł,
  • MFCL9570CDW – 500,00 zł.

Kwota darowizny jest kalkulowana na podstawie ilości sprzedanych modeli przez dystrybutora do partnera pomnożonych przez wartość wsparcia konkretnych urządzeń z wykluczeniem przetargów i cen specjalnych.

 

- Miło nam poinformować, że niespełna po dwóch tygodniach akcji „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas” udało nam się przekazać 60 740 zł do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. Jesteśmy szczególnie dumni, że we współpracy z naszymi partnerami i ich klientami możemy wspierać walkę z pandemią koronawirusa w Polsce. Akcja potrwa do 15 maja, a jej postępy można śledzić na naszej stronie www.brother.pl/koronawirus, gdzie co tydzień aktualizujemy zebraną sumę – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

 

Więcej szczegółów na www.brother.pl/koronawirus

 

Informacje o firmie Brother

Firma Brother należy do grupy wiodących na świecie producentów wyspecjalizowanych w dziedzinie urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, posiadająca od dłuższego czasu pozycję światowego lidera w segmencie monochromatycznych wielofunkcyjnych urządzeń laserowych. Swoją działalność rozpoczęła w 1908 r. w Japonii, a w 2018 r. obchodziła 60-lecie działalności w Europie. Brother zatrudnia na całym świecie 25 000 pracowników. Firma Brother zbudowała swój sukces w Europie w oparciu o wysoką jakość, wyjątkowo korzystny wskaźnik cena/wartość, marketing, lokalną sieć dystrybucji i serwisu, wysoki poziom zaangażowania na rzecz ochrony środowiska oraz dostępność dla klienta. Brother oferuje zastrzeżone technologie, opracowywane, wytwarzane i dystrybuowane w stu procentach we własnym zakresie. Firma Brother posiada certyfikat ISO140001 i otrzymała prestiżowe międzynarodowe certyfikaty „der Blaue Engel” i „Eco Mark”. Brother Polska jest częścią Brother International Ltd. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie www.brother.pl

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Katarzyna Idzkiewicz | Brother | + 48 22 44 16 321 | katarzyna.idzkiewicz@brother.pl

Adrianna Dzienis-Rudzińska | ITBC Communication | (+48) 512 868 998| Adrianna_dzienis@itbc.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.