Komunikaty PR

Wiosna w AppGallery – punkty Huawei za płatności w aplikacjach i vouchery

2021-05-14  |  10:00
Biuro prasowe

W promocji „Wiosna w AppGallery” nagrody można odebrać na trzy różne sposoby. W pierwszym osoby, które dokonają dowolnego zakupu w jednej z podanych na stronie akcji aplikacji lub gier, otrzymają 20% wydanej kwoty w postaci Punktów Huawei. Każdy uczestnik może dziennie wykonać maksymalnie 20 transakcji, które zostaną nagrodzone Punktami. Punkty należy odebrać w ciągu 15 dni od zakupu. Aby to zrobić, trzeba wejść w „Ustawienia”, „Płatności i zakupy” oraz „Punkty Huawei”. Zebrane Punkty można wydać potem na zakupy w aplikacjach lub inne aktywności w ramach konta, na przykład Motywy czy Chmurę.

Drugi sposób to możliwość odebrania atrakcyjnych kuponów za udostępnienie strony kampanii znajomym. Za 10 udostępnień można otrzymać 20 zł na zasilenie portmonetki w aplikacji SkyCash, natomiast za 20 udostępnień – 50 zł na zakupy na Allegro. Warunkiem jest, aby osoba, której udostępniamy stronę kampanii, posiadała ID Huawei i otworzyła udostępniony link. Każdy z voucherów można odebrać tylko raz w trakcie trwania kampanii.

Natomiast za pobranie trzech wymienionych na stronie aplikacji, uczestnik może otrzymać 10 zł na pierwszy przejazd w aplikacji Bolt lub tygodniowy pakiet VIP w aplikacji CamScanner. Obydwa kupony należy wykorzystać do 30 czerwca. Każdy z uczestników może odebrać każdy z kuponów tylko raz, za pobranie wymaganej liczby aplikacji.

Szczegóły promocji znajdują się w AppGallery oraz w dostępnym tam regulaminie.

W AppGallery jest ponad 1000 lokalnych aplikacji, a także 8000 aplikacji dostępnych w języku polskim. Globalnie w sklepie znajduje się ponad 120 tysięcy aplikacji, a każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 530 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Huawei jest jednym z wiodących producentów elektroniki użytkowej. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów w tym, wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.