Komunikaty PR

Wiosenne nowości od Wawelu

2021-02-22  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości. Wśród nowych propozycji wyróżniają się orzeźwiające słodycze, inspirowane smakami polskiego ogrodu oraz egzotycznych owoców.

 

Nowości na wagę

Na wiosnę firma Wawel wprowadziła do portfolio nowe owocowe smaki. Pojawiły się czekoladki nadziewane Mango oraz Agrest z czarnym bzem - o wyrazistych, soczyście owocowych smakach. Do oferty dołączyły również praliny Fresh&Lemon w białej polewie, z aromatami cytryny i zielonej herbaty, a także popularna Chrupanka Krakowska w nowej odsłonie. Te praliny w czekoladzie z wnętrzem bogatym w chrupiące wafelki, kawałki orzechów arachidowych i skórkę pomarańczową, teraz dostępne są w nowych owijkach.

Czekolady w wiosennej odsłonie

Wiosenne smaki znajdziemy również w asortymencie czekolad. Wiosną tego roku powiększył się on o Czekoladę Poziomkową 100g, z nadzieniem poziomkowo-mlecznym w oryginalnej deserowej czekoladzie Wawel, oraz Czekoladę Fresh&Lemon, gdzie dominuje smak świeżo dojrzałych cytryn i nuty zielonej herbaty.

Wiosna to również nowości w ofercie czekolad dużych, interesujących z punktu widzenia konsumentów ze względu na liczne o tej porze roku okazje “prezentowe”. Jako słodki podarunek dobrze sprawdzi się Czekolada Tiramisu 290g z mleczno-kawowym kremem, w formie tabliczki w kształcie słodkich całusów. Kolejnym wariantem smakowym jest Czekolada Czarny Las 300g, bogata w dwie warstwy nadzienia wiśniowo-czekoladowego, będącego nawiązaniem do popularnego i znanego deseru. Czekolada Truskawkowa ze śmietanką 300g pod płaszczem czekolady deserowej kryje w sobie nadzienie o smaku truskawkowo - śmietankowym.

Do grona bombonierek 430g: Malaga, Kasztanki i Tiki Taki, dołączyła bombonierka Tiramisu z mleczno-kawowym nadzieniem.

 

Klasyki w nowych opakowaniach

Wawel nie zapomniał o miłośnikach klasycznych smaków i znanych od lat produktów. M!chałki z Wawelu Klasyczne i Białe, Trufle z Wawelu oraz Mieszankę Krakowską znajdziemy w eleganckich złotych opakowaniach 350g, które idealnie sprawdzą się jako upominek dla bliskich i… dla siebie!

Co więcej, M!chałki Klasyczne oraz Trufle z Wawelu dostępne będą w nowych, wyprofilowanych kartonikach o gramaturze 250g, z wygodnymi wcięciami po bokach i grafiką, która podkreśla wyjątkowy charakter tych produktów. Nowoczesne opakowanie będzie dobrą propozycją prezentową na nadchodzące okazje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce Biuro prasowe
2024-04-26 | 15:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z
Handel Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Handel Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Transport

Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie

Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok  temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej. 

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.