Komunikaty PR

Wiosenne nowości od Wawelu

2021-02-22  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości. Wśród nowych propozycji wyróżniają się orzeźwiające słodycze, inspirowane smakami polskiego ogrodu oraz egzotycznych owoców.

 

Nowości na wagę

Na wiosnę firma Wawel wprowadziła do portfolio nowe owocowe smaki. Pojawiły się czekoladki nadziewane Mango oraz Agrest z czarnym bzem - o wyrazistych, soczyście owocowych smakach. Do oferty dołączyły również praliny Fresh&Lemon w białej polewie, z aromatami cytryny i zielonej herbaty, a także popularna Chrupanka Krakowska w nowej odsłonie. Te praliny w czekoladzie z wnętrzem bogatym w chrupiące wafelki, kawałki orzechów arachidowych i skórkę pomarańczową, teraz dostępne są w nowych owijkach.

Czekolady w wiosennej odsłonie

Wiosenne smaki znajdziemy również w asortymencie czekolad. Wiosną tego roku powiększył się on o Czekoladę Poziomkową 100g, z nadzieniem poziomkowo-mlecznym w oryginalnej deserowej czekoladzie Wawel, oraz Czekoladę Fresh&Lemon, gdzie dominuje smak świeżo dojrzałych cytryn i nuty zielonej herbaty.

Wiosna to również nowości w ofercie czekolad dużych, interesujących z punktu widzenia konsumentów ze względu na liczne o tej porze roku okazje “prezentowe”. Jako słodki podarunek dobrze sprawdzi się Czekolada Tiramisu 290g z mleczno-kawowym kremem, w formie tabliczki w kształcie słodkich całusów. Kolejnym wariantem smakowym jest Czekolada Czarny Las 300g, bogata w dwie warstwy nadzienia wiśniowo-czekoladowego, będącego nawiązaniem do popularnego i znanego deseru. Czekolada Truskawkowa ze śmietanką 300g pod płaszczem czekolady deserowej kryje w sobie nadzienie o smaku truskawkowo - śmietankowym.

Do grona bombonierek 430g: Malaga, Kasztanki i Tiki Taki, dołączyła bombonierka Tiramisu z mleczno-kawowym nadzieniem.

 

Klasyki w nowych opakowaniach

Wawel nie zapomniał o miłośnikach klasycznych smaków i znanych od lat produktów. M!chałki z Wawelu Klasyczne i Białe, Trufle z Wawelu oraz Mieszankę Krakowską znajdziemy w eleganckich złotych opakowaniach 350g, które idealnie sprawdzą się jako upominek dla bliskich i… dla siebie!

Co więcej, M!chałki Klasyczne oraz Trufle z Wawelu dostępne będą w nowych, wyprofilowanych kartonikach o gramaturze 250g, z wygodnymi wcięciami po bokach i grafiką, która podkreśla wyjątkowy charakter tych produktów. Nowoczesne opakowanie będzie dobrą propozycją prezentową na nadchodzące okazje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.