Wiosenne nowości od firmy Wawel
Lekki zapach wiosny już unosi się w powietrzu. A wraz z nim na półkach sklepowych pojawiły się nowe słodycze od firmy Wawel - znane i lubiane produkty w wiosennej odsłonie oraz pyszne nowości. Tegoroczna Oferta Wiosenna jest bogata w przyjemnie orzeźwiające smaki, inspirowane soczystymi owocami. Odkryj nowe połączenia smaków oraz sięgnij po kultowe produkty z Wawelu - idealne na prezent i do dzielenia się z najbliższymi.
Wiosna? Na luzie!
Podróż z Ofertą Wiosenną marki Wawel rozpocznijmy od zapoznania się ze słodkimi nowościami z oferty na wagę. Wśród nich znajdziemy czekoladkę nadziewaną Mango, stworzoną na bazie wyraziście owocowych smaków mango oraz czekoladkę nadziewaną z dwiema warstwami słodkiego wnętrza o smaku Agrestu i lekko kwaśnego Czarnego Bzu. Do grona nowości dołączyły także praliny w lekkiej, wiosennej odsłonie. Fresh&Lemon w białej polewie to połączenie orzeźwiających aromatów świeżych cytryn i zielonej herbaty, otulonych białą polewą. Ten wyrazisty smak świetnie sprawdzi się w każdym momencie dnia, gdy poszukujesz zastrzyku odświeżającej energii.
Wśród produktów na wagę od marki Wawel znajdzie się też coś dla fanów tradycyjnych smaków. Wraca kultowy smak - Chrupanka Krakowska. Mocno chrupiące wafelki, mnóstwo drobnych kawałków orzechów arachidowych i intensywna w smaku skórka pomarańczowa, a wszystko to oblane oryginalną deserową czekoladą Wawel. W wiosenny nastrój wprowadzą nas również popularne produkty z owocową nutą ze stałej oferty Wawelu. To między innymi Żelki jak SMOK w czekoladzie z Sokami czy Galaretka Malinowa i Pomarańczowa.
Czekoladowa radość w nowej odsłonie
Fani intensywnych wiosennych aromatów zachwyceni będą nową Czekoladą Poziomkową 100g, z mlecznym nadzieniem i delikatnym smakiem poziomki, zamkniętym w pysznej deserowej czekoladzie Wawel. Miłośnikom niecodziennych duetów polecamy Czekoladę Fresh&Lemon o wyrazistym smaku świeżo dojrzałych cytryn, z nutą zielonej herbaty. To zaskakujące słodko - kwaśne połączenie z pewnością świetnie sprawdzi się nie tylko w słoneczne wiosenne dni.
Więcej czekoladowej rozkoszy!
Eleganckie kartoniki w dużych formach i wyjątkowych smakach zadowolą najbardziej wyszukane gusta i podniebienia. Czekolada Tiramisu 290g z subtelnym mleczno-kawowym kremem zachęca nie tylko pysznym smakiem, ale i oryginalną formą tabliczki w kształcie słodkich całusów. Kolejnym wariantem smakowym jest Czekolada Czarny Las 300g, bogata w dwie warstwy pysznego nadzienia wiśniowo-czekoladowego, będącego nawiązaniem do deseru “Czarny Las”. Czekolada Truskawkowa ze śmietanką 300g zachwyci swym dwuwarstwowym nadzieniem o smaku truskawkowo - śmietankowym, oblanym najlepszą deserową czekoladą z Wawelu.
Słodkie upominki
W Ofercie Wiosennej Wawelu nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek idealnie sprawdzających się jako prezent. W tym roku do grona bombonierek 430g: Malaga, Kasztanki i Tiki Taki dołączyła bombonierka Tiramisu z subtelnym mleczno-kawowym nadzieniem.
Mamy też dobrą wiadomość dla miłośników kultowych M!chałków oraz Trufli z Wawelu. Teraz produkty te dostępne są w nowych, wyprofilowanych kartonikach o gramaturze 250g, z nowoczesnymi wcięciami po bokach. Dobrym pomysłem na upominek będzie Śliwka w czekoladzie, zapakowana w elegancki prezentowy kartonik z linii Collection, teraz dostępna w opakowaniu 200g.
M!chałki z Wawelu Klasyczne i Białe, Trufle z Wawelu oraz Mieszankę Krakowską znajdziemy także w sezonowych, złotych opakowaniach 350g, które idealnie sprawdzą się jako upominek. A że za pasem Dzień Kobiet, Dzień Matki czy Dzień Dziecka - warto zawczasu przygotować się, by sprawić słodki prezent.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.