Wiosenne nowości od firmy Wawel
Lekki zapach wiosny już unosi się w powietrzu. A wraz z nim na półkach sklepowych pojawiły się nowe słodycze od firmy Wawel - znane i lubiane produkty w wiosennej odsłonie oraz pyszne nowości. Tegoroczna Oferta Wiosenna jest bogata w przyjemnie orzeźwiające smaki, inspirowane soczystymi owocami. Odkryj nowe połączenia smaków oraz sięgnij po kultowe produkty z Wawelu - idealne na prezent i do dzielenia się z najbliższymi.
Wiosna? Na luzie!
Podróż z Ofertą Wiosenną marki Wawel rozpocznijmy od zapoznania się ze słodkimi nowościami z oferty na wagę. Wśród nich znajdziemy czekoladkę nadziewaną Mango, stworzoną na bazie wyraziście owocowych smaków mango oraz czekoladkę nadziewaną z dwiema warstwami słodkiego wnętrza o smaku Agrestu i lekko kwaśnego Czarnego Bzu. Do grona nowości dołączyły także praliny w lekkiej, wiosennej odsłonie. Fresh&Lemon w białej polewie to połączenie orzeźwiających aromatów świeżych cytryn i zielonej herbaty, otulonych białą polewą. Ten wyrazisty smak świetnie sprawdzi się w każdym momencie dnia, gdy poszukujesz zastrzyku odświeżającej energii.
Wśród produktów na wagę od marki Wawel znajdzie się też coś dla fanów tradycyjnych smaków. Wraca kultowy smak - Chrupanka Krakowska. Mocno chrupiące wafelki, mnóstwo drobnych kawałków orzechów arachidowych i intensywna w smaku skórka pomarańczowa, a wszystko to oblane oryginalną deserową czekoladą Wawel. W wiosenny nastrój wprowadzą nas również popularne produkty z owocową nutą ze stałej oferty Wawelu. To między innymi Żelki jak SMOK w czekoladzie z Sokami czy Galaretka Malinowa i Pomarańczowa.
Czekoladowa radość w nowej odsłonie
Fani intensywnych wiosennych aromatów zachwyceni będą nową Czekoladą Poziomkową 100g, z mlecznym nadzieniem i delikatnym smakiem poziomki, zamkniętym w pysznej deserowej czekoladzie Wawel. Miłośnikom niecodziennych duetów polecamy Czekoladę Fresh&Lemon o wyrazistym smaku świeżo dojrzałych cytryn, z nutą zielonej herbaty. To zaskakujące słodko - kwaśne połączenie z pewnością świetnie sprawdzi się nie tylko w słoneczne wiosenne dni.
Więcej czekoladowej rozkoszy!
Eleganckie kartoniki w dużych formach i wyjątkowych smakach zadowolą najbardziej wyszukane gusta i podniebienia. Czekolada Tiramisu 290g z subtelnym mleczno-kawowym kremem zachęca nie tylko pysznym smakiem, ale i oryginalną formą tabliczki w kształcie słodkich całusów. Kolejnym wariantem smakowym jest Czekolada Czarny Las 300g, bogata w dwie warstwy pysznego nadzienia wiśniowo-czekoladowego, będącego nawiązaniem do deseru “Czarny Las”. Czekolada Truskawkowa ze śmietanką 300g zachwyci swym dwuwarstwowym nadzieniem o smaku truskawkowo - śmietankowym, oblanym najlepszą deserową czekoladą z Wawelu.
Słodkie upominki
W Ofercie Wiosennej Wawelu nie mogło zabraknąć eleganckich bombonierek idealnie sprawdzających się jako prezent. W tym roku do grona bombonierek 430g: Malaga, Kasztanki i Tiki Taki dołączyła bombonierka Tiramisu z subtelnym mleczno-kawowym nadzieniem.
Mamy też dobrą wiadomość dla miłośników kultowych M!chałków oraz Trufli z Wawelu. Teraz produkty te dostępne są w nowych, wyprofilowanych kartonikach o gramaturze 250g, z nowoczesnymi wcięciami po bokach. Dobrym pomysłem na upominek będzie Śliwka w czekoladzie, zapakowana w elegancki prezentowy kartonik z linii Collection, teraz dostępna w opakowaniu 200g.
M!chałki z Wawelu Klasyczne i Białe, Trufle z Wawelu oraz Mieszankę Krakowską znajdziemy także w sezonowych, złotych opakowaniach 350g, które idealnie sprawdzą się jako upominek. A że za pasem Dzień Kobiet, Dzień Matki czy Dzień Dziecka - warto zawczasu przygotować się, by sprawić słodki prezent.
Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
Zalety poleasingowych laptopów biznesowych dla małych firm
Xtreme Fitness Gyms stawia na innowacje
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele
Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.
Konsument
Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.