Więcej stylu, więcej technologii
Aranżując swoją przestrzeń wybieramy przedmioty, sprzęty, które będą uławiać nam życie i uczynią nasz dom bardziej „smart”. Współczesna technologia jest coraz bardziej spersonalizowana i musi nie tylko spełniać nasze potrzeby, ale też po prostu nam się podobać. Doszliśmy do momentu, gdy telewizor może zachwycać zarówno swoją funkcjonalnością, jak i designem. Co powiecie na innowacyjny telewizor laserowy Hisense, który będzie pełnił rolę ultranowoczesnego projektora w waszym domu i jednocześnie stanowił element dekoracji, na którym wszyscy zatrzymają wzrok?
Firma Hisense wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i jako pierwsza na świecie zaprojektowała Laser TV, produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu, który jest nowoczesną odsłoną projektora pod każdym względem. Projektanci Hisense zdając sobie sprawę z tego, że design produktów jest dla konsumentów coraz ważniejszy, stworzyli jeden z najbardziej nowoczesnych w swojej kategorii sprzęt, który wizualnie spodoba się nie tylko fanom technologii, ale także miłośnikom oryginalnych wnętrz, zwracających uwagę na każdy szczegół w aranżacji wystroju. Laser TV to urządzenie, które zmienia pomieszczenie w ultranowoczesną przestrzeń, trafiając przy tym w najbardziej wyrafinowane gusta architektów wnętrz – po prostu tworzy efekt „wow”.
Ultrakrótki rzut – ultranowoczesne wnętrze
Instalacja telewizora Laser TV przede wszystkim nie wymaga dużej przestrzeni i specjalnych warunków. Nie potrzebujemy tu, jak w przypadku klasycznego projektora, odpowiednio zaciemnionego miejsca w domu, by wyświetlany obraz był w ogóle widoczny. Zestaw Laser TV od Hisense składa się z niewielkich rozmiarów projektora oraz wysokiej jakości ekranu 4K, który charakteryzuje się łatwym montażem – projektor należy postawić na półce w odległości około 30 cm od ściany, na której powiesiliśmy ekran. Telewizor może stanowić centralny punkt nawet najbardziej oświetlonego salonu – opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło oraz kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w najwyższej rozdzielczości niezależnie od warunków, bez jakichkolwiek odblasków.
Wielki ekran nawet w niewielkiej przestrzeni
Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości sprawiając, że obrazy stają się bardziej realistyczne, a widz może poczuć się jak w kinie – fotel lub kanapę można ustawić naprawdę w niewielkim dystansie od 100-calowego modelu Laser TV.
Dziś, kiedy więcej czasu spędzamy w domu – również przed ekranami komputerów czy telewizorów, ważne jest, by wyświetlany obraz był przyjazny dla wzroku oraz nie męczył oczu nawet podczas długich, wieczornych seansów. To właśnie zapewnia technologia zastosowana w Laser TV. Obraz widoczny na 100-calowym ekranie odbijany za pomocą wiązki laserowej – nie jest bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu. Wyjątkowości doświadczenia z użytkowania dopełnia kinowa technologia audio, która sprawdzi się również podczas weekendowych spotkań z przyjaciółmi. Możesz być pewien, że z Laser TV imprezy z kuchni przeniosą się właśnie… w okolice telewizora.
Kino na wyciągnięcie ręki
Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej i stara się być zawsze o krok przed konkurencją – jako pierwszy na świecie w 2014 r. wprowadził Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii, wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.
Aktualnie w Polsce można kupić m.in. model 100L5 4K Smart Laser TV, który wyróżnia się jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych, o przekątnej obrazu 100 cali (2,5 metra). Producent zastosował w nim laser wspomagany własną technologią X-Fusion Laser Light Engine, która dzięki temu, że wykorzystuje niebieskie światło źródła laserowego zapewnia najbardziej precyzyjną jakość obrazu. Telewizor obsługuje także obraz w 4K Ultra HD z HDR oferując tym samym 8 milionów pikseli na ekranie i gwarantując wysoką jakość szczegółów obrazu. Model jest wyposażony dodatkowo w technologię MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut poszerzającą gamę kolorów na ekranie. Maksymalna luminancja w tym modelu jest bardzo wysoka i wynosi 2700 ANSI lumenów. Telewizor został wyposażony w system audio Dolby Atmos, który dopełnia wyjątkowości doświadczenia z oglądania. Funkcja Smart oferuje klientom dostęp do najpopularniejszych aplikacji m.in. Netflix, YouTube czy Amazon Prime Video.
Pandemia koronawirusa spowodowała, że więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń, wielkoformatowe telewizory stają się coraz bardziej popularne. Rynek dużych przekątnych TV rośnie w bardzo szybkim tempie rok do roku – pierwszy kwartał 2021 roku w segmencie +70” urósł ilościowo o ponad 90% (prawie podwójnie w stosunku do zeszłego roku). Hisense wpisując się w te trendy dostarcza swoje modele Laser TV w segmencie 88”, 100” i planuje dalej poszerzać swoje portfolio w tym zakresie.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Konsument
Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.