WHIRLPOOL EMEA WYBIERA WPP JAKO PARTNERA W OBSZARZE KOMUNIKACJI
Whirlpool EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) wybrał WPP jako strategicznego partnera w zakresie komunikacji w 29 krajach regionu EMEA. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2021 r.
Grupa WPP tworzy w Mediolanie specjalny, dedykowany dla Whirlpoola MDA międzynarodowy zespół pracowników z całego regionu EMEA, w tym z Wunderman Thompson, VMLY&R, m/Six, BCW (Burson Cohn & Wolfe), Geometry, Hogarth i AKQA. Ten zintegrowany zespół pomoże firmie Whirlpool umocnić się na pozycji światowego lidera oferującego szerokie portfolio marek i produktów AGD.
Decyzja Whirlpoola, żeby skonsolidować działania w zakresie marketingu kreatywnego, cyfrowego, ATL, BTL, shopper marketingu i PR-u dla wszystkich swoich marek w regionie EMEA – KitchenAid, Whirlpool, Hotpoint, Bauknecht, Indesit i Privileg – została podjęta po rozpatrzeniu ofert sześciu globalnych grup marketingowych. Proces wyboru trwał dziewięć miesięcy. Celem tego procesu było znalezienie partnera, który efektywnie wykorzysta swoją globalną sieć, żeby stworzyć efekt synergii i zapewnić konsumentom najlepsze możliwe consumer experience z markami Whirlpoola we wszystkich punktach kontaktu z klientem.
Gilles Morel, President EMEA and Executive VP Whirlpool Corporation, powiedział: „Ponieważ Whirlpool stale rozwija się w kierunku marketingu i komunikacji zorientowanej na konsumenta, poszukiwaliśmy partnera, który wykaże głębokie zrozumienie naszego biznesu i pasję dla naszych marek. Byliśmy pod wrażeniem oferty i zaangażowania WPP, żeby stworzyć specjalny zespół przeznaczony do długoterminowej współpracy. Jesteśmy przekonani, że kreatywność i determinacja partnera wzmocnią nasze marki dzięki zintegrowanej strategii rozwoju”.
Laurent Ezekiel, Chief Growth & Marketing Officer for WPP, powiedział: „Wyzwanie postawione przez Whirlpoola było następujące: stworzyć najlepszy w swojej klasie zintegrowany zespół, który – dzięki swojej kreatywności – zmieni ich biznes. Tak się składa, że kreatywna transformacja jest sercem modelu działania WPP. Naszą siłą jest również to, że zawsze potrafimy w WPP zebrać grupę najbardziej utalentowanych ludzi pomagających naszemu klientowi angażować konsumentów. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy możliwość budowania relacji z Whirlpoolem – jako strategiczny partner, z którym zrealizuje swoją długoterminową wizję rozwoju w regionie EMEA”.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.