Wawel promuje zestawy świąteczne w serwisach online
„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz wdzięczności” to najchętniej wybierane przez klientów kanału online zestawy prezentowe marki Wawel. Producent słodyczy w okresie przedświątecznym wspiera sprzedaż swoich produktów w sklepie internetowym slodkiwawel.pl oraz w serwisie Allegro.
Od początku grudniu firma promuje gotowe zestawy świąteczne w kanale digital, korzystając z reklam display, a także w swoich mediach społecznościowych. To właśnie na grudzień przypada największe zainteresowanie klientów zestawami prezentowymi, które w sklepie internetowym oraz w serwisie Allegro Wawelu są częścią stałej, całorocznej oferty.
Producent słodyczy od kliku lat mocno rozwija kanał e-commerce. Miłośnicy czekolad, galaretek i pralin mogą wybierać spośród bogatej oferty sklepu internetowego slodkiwawel.pl już od września 2017 roku, zaś w serwisie Allegro Wawel obecny jest od maja 2020 roku. Na obu platformach znajdziemy pełną gamę produktów, w tym także słodycze z oferty sezonowej oraz gotowe zestawy prezentowe. Przy zamówieniu o wartości powyżej 69 złotych, dostawa produktów jest darmowa.
Wawel przygotował również dostępną online ofertę dla przedsiębiorców. Obejmuje ona możliwość zrealizowania dedykowanych, indywidualnych zamówień dla firm w sklepie Słodki Wawel. W ramach oferty, klient komponuje własny mix słodyczy, wybiera spośród z szerokiej gamy koszy i pudełek prezentowych oraz elementów personalizacji, jak logo firmy czy własne życzenia.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.