Komunikaty PR

Wawel: Loteria Karmelkowa z komunikacją 360

2021-06-01  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Ręcznie produkowane Karmelki nadziewane z Wawelu - Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Miętowe - zachęcają do zakupu nie tylko wyjątkowym smakiem i oryginalnymi recepturami. Przez najbliższe 3 miesiące produkty te wspierać będzie Loteria Karmelkowa oraz intensywna kampania komunikacyjna.

Miłośnicy Karmelków z Wawelu mają powody do zadowolenia - każdy bowiem zakup ich ulubionych produktów będzie premiowany szansą na wygranie atrakcyjnych nagród. Loteria karmelkowa potrwa od 1 czerwca do 31 sierpnia 2021 roku.

Wawel zachęca do zakupu Karmelków ekstra nagrodami dopasowanymi do szerokiej grupy konsumentów. Co tydzień będzie można wygrać telefon Samsung Galaxy S20 FE, raz w miesiącu ekstra pensję 5 000 zł, a w finale nagroda główna to aż 50 000 zł. Zasady loterii są proste - wystarczy zakupić min. 120 g dowolnych Karmelków Wawel w opakowaniu lub na wagę, a następnie zarejestrować paragon na stronie loteriawawel.pl.

Mocne wsparcie marketingowe

Loterii Karmelkowej towarzyszyć będzie intensywna kampania 360 stopni: w największych stacjach TV, w kanale Digital (display, social media, YT) oraz w prasie handlowej i lifestyle. Marka będzie prowadziła również działania PR i wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Tradycja i doświadczenie

Ręcznie produkowane Karmelki z Wawelu to unikatowy produkt w ofercie marki. Powstają w oparciu o sprawdzone receptury, pod okiem doświadczonych pracowników - karmelarzy. Każdy Karmelek jest indywidualnie  zapakowany i ma charakterystyczny kształt z jasnymi lub ciemnymi paseczkami - w zależności od wariantu.

W ofercie znajdziemy cztery warianty Karmelków. Raczki z Wawelu wyróżnia wnętrze o smaku orzeszków arachidowych i kakao, w którym wyczuwalna jest lekka rumowa nuta. Kukułki to delikatne nadzienie o smaku kakao połączone z kruchą warstwą karmelu. Fistaszkowe z Wawelu to aromatyczne, chrupiące cukierki z nadzieniem orzechowym. Mocne orzeźwienie zapewniają z kolei Karmelki Miętowe.  

Jak wszystkie produkty Wawelu, Karmelki powstają w oparciu o ideę Dobrych Składników. Nie zawierają aromatów, sztucznych barwników i substancji konserwujących.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca Biuro prasowe
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową
Firma Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
2024-12-31 | 16:00

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024

Krakowska Izba Turystyczna przyznała wyróżnienie w konkursie ODYS 2024 twórcom aplikacji mobilnej Escapecity – firmie Gamescape. Uroczysta gala rozdania nagród w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.