Wagosuszarki MB nowej generacji od OHAUS
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
OHAUS Corporation, jeden z wiodących producentów urządzeń do ważenia oraz wyposażenia laboratoriów i instrumentów analitycznych, ogłosił wprowadzenie na rynek nowej generacji wagosuszarek: MB32, MB62 i MB92. Te nowe modele stanowią znaczący postęp w technologii analizy zawartości wilgoci, oferując większą trwałość i stabilność działania, aby sprostać wymaganiom nowoczesnych laboratoriów i hal produkcyjnych.
Innowacja w praktyce
Seria MB nowej generacji posiada wytrzymałą konstrukcję, udoskonalony czujnik masy oraz technologię ogrzewania włóknem węglowym, które zapewniają dokładne i wiarygodne wyniki. Model MB32 doskonale się nadaje do rutynowego testowania zawartości wilgoci, zapewniając stałą wydajność w codziennych zastosowaniach laboratoryjnych i produkcyjnych. Model MB62 jest wszechstronny i sprawdza się w rozmaitych zastosowaniach związanych z badaniem zawartości wilgoci w różnych branżach. Model MB92 to najbardziej zaawansowana opcja dla użytkowników wymagających wysokiej wydajności i precyzji w analizie zawartości wilgoci.
Najważniejsze cechy serii MB nowej generacji:
- Estetyczny, nowoczesny wygląd
- Udoskonalony czujnik do pomiaru masy zwiększający wydajność pracy
- Technologia ogrzewania włóknem węglowym zapewniająca szybsze i bardziej wydajne ogrzewanie
- Łatwy w obsłudze interfejs z intuicyjnym sterowaniem
- Wiele opcji połączeń ułatwiających przesyłanie danych
— Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem na rynek wagosuszarek nowej generacji z serii MB — powiedział Adam Cui, Product Manager w OHAUS. — Dzięki zwiększonej trwałości i wydajności nowe wagosuszarki zostały zaprojektowane tak, aby sprostać zmieniającym się potrzebom naszych klientów i dostarczać wiarygodne wyniki w szerokim zakresie zastosowań.
Wyższy poziom, łatwiejsze utrzymanie
Chociaż seria MB jest wystarczająco zaawansowana do realizacji najważniejszych projektów i wystarczająco wytrzymała, aby sprostać nawet największym obciążeniom roboczym, nadal jest łatwa w obsłudze dzięki kolorowemu ekranowi dotykowemu, pokrętłom nawigacyjnym (łatwym w obsłudze nawet w odzieży ochronnej) i wyświetlaczom dwulioniowym LCD. Model MB92 jest wyposażony w szklany panel i komorę grzewczą, która nie wymaga używania dodatkowych narzędzi, dzięki czemu czyszczenie i konserwacja stają równie łatwe i intuicyjne.
Wagosuszarki OHAUS nowej generacji z serii MB są już dostępne do zakupu. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.OHAUS.com lub skontaktuj się z lokalnym dystrybutorem OHAUS.
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów
Dyrektywa NIS2 – edukacja firm MŚP kluczem do sukcesu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.