VIVO! Stalowa Wola rozdaje sadzonki drzew i malin za odpady
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
VIVO! Stalowa Wola po raz kolejny udowadnia, że dbanie o naturę nie musi wiązać się z wyrzeczeniami, a wręcz przeciwnie, procentuje korzyściami. W dniach 22-23 kwietnia, w ramach proekologicznej akcji „Rośniemy z VIVO!”, za zużyte baterie, plastikowe nakrętki oraz makulaturę, Centrum Handlowe rozda klientom sadzonki drzew i malin.
Lasy produkują niezbędny nam do życia tlen, oczyszczają powietrze, korzystnie wpływają także na nasze ogólne samopoczucie. Są również schronieniem dla wielu gatunków roślin i zwierząt. O nieocenionych walorach sadzenia drzew wie VIVO! Stalowa Wola, które w dniach 22-23 kwietnia rozda swoim klientom aż 3 000 drzewek. Podczas tegorocznej edycji nie zabraknie także sadzonek malin, które klienci będą mogli zabrać do domów. Co należy zrobić, aby w ramach akcji „Rośniemy z VIVO!” odebrać zielone upominki? Wystarczy przynieść ze sobą zużyte baterie, plastikowe nakrętki bądź makulaturę i wrzucić je do specjalnie wyznaczonych na tę okazję pojemników zlokalizowanych na terenie parkingu. W zamian będzie można tu uzyskać voucher upoważniający do odbioru sadzonek na stoisku wewnątrz centrum handlowego.
Aby zgarnąć zestaw złożony z 5 drzewek, należy przekazać 10 baterii, 50 plastikowych nakrętek bądź 5 kg makulatury. Przypominamy, że tylko pierwszych 600 klientów wróci do domu z zielonymi sadzonkami. Co ważne, jedna osoba może odebrać maksymalnie 1 zestaw.
Ponadto na terenie obiektu, w dniach 22-23 kwietnia, zaplanowana jest wyjątkowa akcja prosprzedażowa, w której na klientów czekać będą nasiona łąki kwietnej. Jakie kroki należy podjąć, aby odebrać ekologiczny upominek? Wystarczy zrobić zakupy za kwotę min. 100 zł i okazać paragony (max. 2) w Punkcie Promocyjnym. Kwietną łąkę o wielkości 8 mkw. będzie można wysiać w przydomowym ogrodzie albo na balkonie.
Harmonogram akcji:
22 kwietnia 2022 – 15.00-19.00
23 kwietnia 2022 – 11.00-17.00
Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.