Upfield oferuje prośrodowiskowe opakowanie
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Margaryny „Flora” i „Rama” dostępne są w innowacyjnych kubkach wielokrotnego użytku i różnego wykorzystania. To jedyne tego typu opakowanie w Polsce. Po zużyciu margaryny do kanapek, opakowanie Upfield sprawdzi się do bezpiecznego przechowywania także innej żywności, a nawet krótkotrwałego podgrzewania w mikrofalówce. Można je myć w zmywarce.
Firma Upfield, światowy producent żywności pochodzenia roślinnego w styczniu br. wprowadziła na polski rynek innowacyjny, proekologiczny rodzaj opakowań wielokrotnego użytku. Nowe opakowania charakteryzują się większą pojemnością (1,1l), wysoką funkcjonalnością oraz możliwością wielorazowego wykorzystania. To opakowania, w jakich dostępne są produkty doskonale znanych polskim konsumentom marek – „Flora” i „Rama”.
Nadmierne wykorzystanie plastiku to problem dla środowiska, który dotyczy całego świata. Odpady pochodzące z plastiku mają negatywny wpływ na kondycję naszej planety – zanieczyszczając morza, wpływając na degradację globalnej flory i fauny, a także szkodząc zdrowiu ludzi.
W obliczu negatywnych konsekwencji, jakie niesie ze sobą używanie plastiku dla środowiska, kluczowe staje się wprowadzanie i wykorzystywanie innowacyjnych rozwiązań, które mogą pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Przykładem innowacji w tej dziedzinie są wielofunkcyjne opakowania, które wprowadziła na rynek firma Upfield.
„To unikalne opakowanie w kategorii margaryn w Polsce. Dzięki możliwości wielokrotnego użycia jest bardziej przyjazne dla środowiska i dla Konsumenta. Upfield wytycza nowe trendy w zakresie opakowań” - mówi Sebastian Tołwiński, Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych i PR w Upfield.
Nowe opakowania są nie tylko przyjazne dla środowiska, ale także i dla użytkowników. Konsumenci mają możliwość sięgnięcia po produkty marek „Flora” i „Rama” w większym rozmiarze – ich pojemność wynosi 1100 ml. Kubek po margarynie może być wielokrotnie wykorzystywany. Sprawdzi się doskonale m.in. do bezpiecznego przechowywania wszelkiego rodzaju żywności – w lodówce albo poza nią. Jest odporny na temperatury do 100℃ i nadaje się nawet do krótkotrwałego podgrzewania w mikrofalówce. Można go także myć w zmywarce. Jego „pozażywieniowe” wykorzystanie ogranicza jedynie kreatywność Konsumentów, może np. doskonale posłużyć jako kolorowa doniczka do kwiatów.
„Wszystkie opakowania Upfield nadają się do recyklingu, ale wiemy, że nie wszystkie wracają do ponownego przetworzenia. Dlatego dziś oferujemy Konsumentom w Polsce opakowania wielokrotnego wykorzystania, a do 2025 roku chcielibyśmy całkowicie pozbyć się plastiku z opakowań Upfield. Pomogą nam w tym rozwiązania wypracowane w naszym Centrum Nauk o Żywności w Wageningen” - mówi Sebastian Tołwiński, Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych i PR w Upfield.
-------
Upfield na świecie
Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z myślą o naszej plancie, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Jako globalny roślinny producent oferujemy konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora, Rama, Blue Band, Proactiv, Becel, I Can’t Believe It’s Not Butter, Country Crock and Violife. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę internetową: www.upfield.com.
Upfield w Polsce
Upfield zatrudnia w Polsce ponad 400 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).
Roślinne produkty Upfield:
- nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
- nie zawierają cholesterolu,
- mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
- są alternatywą dla masła z krowiego mleka, ponieważ mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
- bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.
Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele
Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.
Konsument
Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.