Komunikaty PR

Universal Robots wzmocnił zespół w Polsce

2022-04-20  |  14:00

Warszawa, 20 kwietnia 2022 – Universal Robots (UR), czołowy producent robotów współpracujących, wzmocnił kadrę w Polsce. Do zespołu dołączył Grzegorz Będkowski, który objął stanowisko Business Development Managera.

Grzegorz Będkowski będzie odpowiadać za rozwój biznesu UR w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem południowej części naszego kraju. Do jego zadań należą także wsparcie klientów planujących wdrożenie cobotów, budowanie świadomości przedsiębiorców w obszarze robotyzacji oraz koordynacja projektów realizowanych wspólnie z partnerami.

„Polski rynek ma ogromny potencjał. Charakteryzuje się stosunkowo niskim zagęszczeniem robotów przemysłowych w porównaniu do innych krajów w regionie. Jednocześnie lokalne przedsiębiorstwa, w tym z sektora MŚP, coraz częściej dostrzegają potrzebę robotyzacji. Dzięki niej mogą podnosić wydajność i konkurencyjność pomimo trudnej sytuacji na rynku pracy oraz innych wyzwań, związanych np. z łańcuchami dostaw” – mówi Grzegorz Będkowski, Business Development Manager, Universal Robots. „Obecnie skupiamy się na wdrażaniu robotów współpracujących do obsługi maszyn, spawania oraz paletyzacji. W tych procesach występuje największe zapotrzebowanie na robotyzację” – dodaje.

Grzegorz Będkowski od 10 lat jest związany z automatyką przemysłową, a w ostatnich latach z robotyką. Ma szerokie doświadczenie i umiejętności w obszarze sprzedaży, rozwoju biznesu oraz budowania relacji. Ukończył Politechnikę Śląską na kierunku Mechatronika oraz studia magisterskie Zarządzanie przedsiębiorstwem w Wyższej Szkole Bankowej w Katowicach. Prywatnie pasjonat nowych technologii, motocykli off road, narciarstwa oraz podróży.  

Profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/grzegorz-b%C4%99dkowski-a1561a132/

 

O Universal Robots

Universal Robots wspiera zmiany w sposobie pracy poprzez swoją innowacyjną platformę robotyki.

Od momentu wprowadzenia na rynek pierwszego ekonomicznie opłacalnego robota współpracującego (cobota) w 2008 roku, UR rozwinął portfolio obejmujące UR3e, UR5e, UR10e i UR16e, o różnym udźwigu i zasięgu roboczym. Każdy model jest wspierany przez szeroki zakres efektorów końcowych, oprogramowania, akcesoriów i zestawów aplikacji dostępnych w ekosystemie UR+. Dzięki temu coboty mogą być stosowane w wielu branżach oraz wdrażane do wielu różnych zadań.

Firma, która jest częścią Teradyne Inc., ma siedzibę w duńskim Odense oraz oddziały w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Czechach, Rumunii, Turcji, Chinach, Indiach, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, Meksyku i we Włoszech.

Universal Robots zainstalował ponad 50 000 cobotów na całym świecie.

Więcej informacji: Zofia Bielska, Omega Communication, zbielska@communication.pl, +48 882 502 401

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Prawo

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.