Komunikaty PR

Universal Robots świętuje kolejny kamień milowy – ponad 500 rozwiązań w UR+

2024-07-09  |  13:30
Biuro prasowe

Universal Robots, duński producent robotów współpracujących (cobotów), wprowadził na rynek już ponad 500 produktów za pośrednictwem swojego ekosystemu UR+.

Świadczy to o znaczącym rozwoju ekosystemu od czasu jego powstania w 2016 roku. Universal Robots (UR) planuje uczynić z UR+ platformę typu open-source, która umożliwiłaby deweloperom tworzenie przełomowych rozwiązań. Obecnie w ramach UR+ oferowana jest szeroka gama komponentów, zestawów aplikacji i rozwiązań zarówno w zakresie sprzętu, jak i oprogramowania, zaprojektowanych w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb klientów.

 - Działanie Universal Robots opiera się na współpracy, a popularność UR+ wyraźnie pokazuje, że jesteśmy preferowaną platformą w dziedzinie robotyki współpracującej – powiedział Kim Povlsen, prezes Universal Robots.  – Mamy niesamowity ekosystem z setkami firm partnerskich, od małych start-upów deweloperskich po uznane i znane marki. To naprawdę wszechstronna i stale rozwijająca się platforma – dodał.

Ekosystem UR+ oferuje różne produkty, od takich wspierających proste zastosowania, jak chwytaki, po pełne rozwiązania dla automatyzacji zadań takich, jak paletyzacja czy spawanie. W ostatnich latach wyraźnym trendem był rozwój kompletnych aplikacji, a w ekosystemie coraz większy nacisk kładzie się na oferowanie klientom gotowych rozwiązań, spełniających najczęstsze potrzeby w zakresie automatyzacji.

Kolejnym widocznym trendem jest szybki wzrost liczby zastosowań i rozwiązań opartych na technologii sztucznej inteligencji. Pojawiły się również nowe produkty zaprojektowane z myślą o kompatybilności z cobotami nowej generacji o dużym udźwigu.

 - Nasz ekosystem rozwija się szybciej niż kiedykolwiek, a dzięki sztucznej inteligencji –  nowej lokomotywie robotyki, będziemy świadkami przełomowych innowacji wzbogacających go w szybkim tempie. Dla UR najważniejsze jest zapewnienie naszym klientom wyboru poprzez łatwą w użyciu technologię i – wraz z naszymi partnerami – ciągłe przesuwanie granic tego, co można zautomatyzować i jak łatwo można to zrobić – dodał Kim Povlsen.

Wszystkie produkty ekosystemu UR można znaleźć tutaj: https://www.universal-robots.com/pl/plus/produkty/

Dowiedz się więcej na temat Universal Robots: https://www.universal-robots.com/about-universal-robots/news-centre/

Kontakt dla prasy

Dorota Prochowicz
dprochowicz@communication.pl
tel. 48 728 433 401

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux Biuro prasowe
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
Technologie Premiera: Crucial wprowadza na rynek nową pamięć w formacie M.2 2230
2024-07-17 | 01:00

Premiera: Crucial wprowadza na rynek nową pamięć w formacie M.2 2230

Marka Crucial należąca do amerykańskiej firmy Micron, poinformowała o wprowadzeniu do swojego portfolio pamięci P310 M.2 2230, która ma być szybsza aż o 40% od
Technologie Prido wprowadza na rynek nową linię produktów – Easy
2024-07-15 | 09:40

Prido wprowadza na rynek nową linię produktów – Easy

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, wprowadza na rynek nową linię produktów – Easy. W ofercie firmy pojawią się trzy nowe produkty, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.