Komunikaty PR

Uber Eats realizuje pierwszą dostawę jedzenia w kosmos

2021-12-14  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Uber Technologies, Inc. ogłosiła dziś pierwszą w historii dostawę jedzenia w kosmos. Pierwsza dostawa żywności do Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została zrealizowana za pomocą Uber Eats, a tym samym działalność firmy poszybowała na orbitę.

 

Uber Eats nawiązał współpracę z japońskim przedsiębiorcą i jednocześnie wielkim fanem posiłków z dostawą, Yusaku Maezawą, aby w ramach 12-dniowej wyprawy na orbitę okołoziemską dostarczyć astronautom na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej ukochane, gotowe do spożycia japońskie dania w puszkach. Dostawa została zrealizowana 11 grudnia o godzinie 9:40 rano czasu wschodniego,  8 godzin i 34 minuty od momentu opuszczenia Ziemi przez Maezawę, przebywszy 248 mil (ok. 399,11 kilometra).

 

"Jedna mała dostawa dla Yusaku Maezawy, jedna gigantyczna dostawa dla Uber Eats!", powiedział dyrektor generalny Uber, Dara Khosrowshahi. "Nasza radość z realizacji pierwszej udanej dostawy w kosmos jest dosłownie nieziemska. Naszym celem jest pomagać ludziom w docieraniu wszędzie i po wszystko, więc jesteśmy dumni, że możemy służyć astronautom na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej". Yusaku Maezawa zasłużył na pozytywną recenzję za tę dostawę, mimo że dotarcie na miejsce zajęło nieco dłużej niż zwyczajowe 30 minut."

 

"Dziękuję za możliwość obsługiwania pierwszej dostawy jedzenia w kosmos" - powiedział Yusaku Maezawa. "To wspaniała, inspirująca inicjatywa Uber Eats, która daje niesamowite poczucie przygody. Nigdy nie przestanę stawiać sobie wyzwań i mam nadzieję, że wszyscy nadal będą robić to samo. Uczyńmy świat lepszym miejscem!”

 

Potrawy zaserwowane przez Uber Eats oraz Yusaku Maezawę, w tym gotowana makrela w miso, wołowina gotowana w słodkim sosie, duszony kurczak z pędami bambusa oraz duszona wieprzowina były dla astronautów mile widzianą przerwą od standardowego kosmicznego jedzenia. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kosmos IV Italian-Polish Aerospace Forum Biuro prasowe
2024-12-12 | 14:00

IV Italian-Polish Aerospace Forum

Relacja z wydarzenia, wypowiedzi ekspertów IV Italian-Polish Aerospace Forum: współpraca Polski i Włoch w rozwoju sektora lotniczo-kosmicznego. 11 grudnia w Warszawie odbyło
Kosmos DEMONSTRACJA FUNKCJONALNOŚCI TERMINALA AURORA THORIUM SPACE
2024-10-15 | 10:00

DEMONSTRACJA FUNKCJONALNOŚCI TERMINALA AURORA THORIUM SPACE

DEMONSTRACJA FUNKCJONALNOŚCI TERMINALA AURORA THORIUM SPACE W LABORATORIUM WE WROCŁAWIU Thorium Space pomyślnie zaprezentowało kluczową technologię komunikacyjną podczas praktycznej
Kosmos BRAK ZDJĘCIA
2024-09-24 | 11:35

Wzbij się w niebo z Flyport by Baltona!

Wzbij się w niebo z Flyport by Baltona! Nowoczesne centrum edukacyjno-rozrywkowe w terminalu Lotniska Warszawa-Radom już otwarte!   Flyport by Baltona to multimedialne centrum edukacyjno-rozrywkowe o lotnictwie i kosmosie,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.