Komunikaty PR

Uber Eats partnerem BEST AUDIO Empik Go – zagłosuj i otrzymaj kod promocyjny

2023-04-25  |  12:20

Uber Eats partnerem BEST AUDIO Empik Go –  zagłosuj na ulubionego twórcę audio i otrzymaj kod promocyjny Uber Eats

Uber Eats – jedna z najpopularniejszych platform do zamawiania jedzenia wspiera nagrody BEST AUDIO Empik Go. Na głosujących na swoich faworytów czekają kody promocyjne na zamówienia z Uber Eats. To świetna wiadomość dla wszystkich fanów podcastów, audiobooków i słuchowisk, którzy chcą cieszyć się wygodnym zamawianiem jedzenia bez wychodzenia z domu, a także skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez opłaty za dostawę Uber Eats.

Z okazji ogłoszenia partnerstwa z BEST AUDIO Empik Go firma Uber Eats przygotowała dla wszystkich miłośników słuchania kody promocyjne, dzięki którym zaraz po zagłosowaniu na ulubioną produkcję audio, będą mogli zamówić smaczny posiłek z ulubionej restauracji.

Specjalny kod promocyjny dla głosujących

Każda osoba oddająca głos w plebiscycie BEST AUDIO Empik Go otrzyma benefit w postaci kodu promocyjnego. Kod promocyjny pozwala na złożenie jednego zamówienia za min. 40 zł w aplikacji Uber Eats bez opłaty za dostawę. Akcja trwa od 21 kwietnia, godziny 12:00 aż do końca maja.

Nagrody BEST AUDIO Empik Go

Słuchanie podcastów, audiobooków czy innych słuchowisk, to coraz popularniejsza forma spędzania wolnego czasu. Empik Go postanowił docenić twórców, którzy kreują świat audio. „Nagrody BEST AUDIO Empik Go, dla tych którzy lubią słuchać” to pierwsze „Audio Oscary” na polskim rynku, które od 2021 r. trafiają w ręce lektorów, aktorów, reżyserów, scenarzystów i podcasterów. 

 

***

O Uber Eats

Uber Eats to usługa, która pozwala na wygodne i intuicyjne zamawianie jedzenia z wybranych restauracji w dostawie, za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej na smartfony lub poprzez stronę internetową. Uber Eats działa w Polsce już od sześciu lat. Na naszym rynku aplikacja zadebiutowała w lutym 2017 r. w Warszawie, rozpoczynając współpracę ze 150 partnerami restauracyjnymi. Od tego czasu ich liczba wzrosła do blisko 8000 restauracji dostępnych obecnie w aplikacji w ponad 50 miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Toruń, Rzeszów, Bydgoszcz, Białystok, Lublin, Szczecin, Częstochowa, Kielce, Radom, Olsztyn, Zielona Góra, Opole, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Płock, Włocławek, Koszalin, Kalisz, Legnica, Łomża, Jelenia Góra, Ełk, Lubin, Siedlce, Słupsk, Leszno, Stalowa Wola, Suwałki, Mielec, Zamość, Gliwice, Zabrze, Sosnowiec, Chorzów, Bielsko-Biała, Dąbrowa Górnicza, Tychy,

Ruda-Śląska, Bytom, Żory, Tarnowskie Góry, Mysłowice, Tarnów, Nowy Sącz, Pabianice, Piotrków Trybunalski

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rozrywka Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley Biuro prasowe
2024-11-24 | 21:00

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz
Rozrywka Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
2024-09-27 | 15:00

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!

Marzysz o tym, aby spotkać swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może pragniesz przeżyć niezapomniane chwile w towarzystwie Bliskich? Już 27-29 września park rozrywki Majaland
Rozrywka Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!
2024-09-04 | 18:00

Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!

Prawie pół miliona złotych. Tyle udało się zebrać sponsorom, partnerom i uczestnikom wydarzenia Rajd Gorących Serc w 2023 roku. Już w sobotę 7 września wokół Warszawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Ochrona środowiska

Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro

Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu

Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.