Komunikaty PR

Uber Eats Awards: startuje plebiscyt na najlepsze restauracje w całej Polsce

2023-08-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Platforma Uber Eats słucha swoich użytkowników i zaprasza ich do wyróżnienia najlepszych restauracji w ogólnopolskim plebiscycie. Lokale mogą zostać nagrodzone aż w 5 kategoriach: Palce lizać, Najlepsza obsługa, Najlepsza potrawa wege, Tanio a dobrze oraz Moje odkrycie roku. To niepowtarzalna szansa nie tylko by docenić starania restauratorów, ale także otrzymać kody rabatowe uprawniające do złożenia zamówienia bez opłaty za dostawę.

 

Rozpoczął się plebiscyt na najlepsze restauracje organizowany przez Uber Eats. Jedna z najpopularniejszych platform do zamawiania jedzenia online, zachęca do głosowania na swoje ulubione lokale. W blisko 40 lokalizacjach, w których działa Uber Eats wyłonionych zostanie aż 5 zwycięzców, po jednym w każdej z następujących kategorii:
 

  • Palce lizać
    Najlepsza jakość gwarancją wygranej. Zawsze świetnie pachnie, zawsze najlepiej smakuje i zawsze dostaje 11/10! 
     
  • Najlepsza obsługa
    Dba o klienta nawet wtedy, gdy nie ma go na miejscu. Ręcznie wypisane pozdrowienia, bon na kolejne zamówienia, estetyczne opakowanie. Wszystko co sprawia, że czujemy się wyjątkowi. 

 

  • Najlepsza potrawa wege
    Restauracja, która docenia bezmięsne wybory i proponuje więcej niż sałatkę. Najlepsza kombinacja nowych smaków i zamienników dla wegetarian.
     
  • Tanio a dobrze
    Najlepszy stosunek ceny do jakości. Gdzie można zjeść, i to dobrze, ale nie zbankrutować.
     
  • Moje odkrycie roku
    To restauracja, która zrobiła największe wrażenie na głosujących w ostatnim czasie. Być może są tam od lat, a być może dopiero co się otworzyli - to nieistotne. 

 

Zwycięskie restauracje zostaną wyróżnione statuetkami Uber Eats Awards, a także otrzymają od firmy specjalny pakiet marketingowy o wartości 10.000 PLN.

 

“Organizując Uber Eats Awards chcemy oddać głos konsumentom, bo to oni wiedzą najlepiej gdzie chcą zamawiać i dlaczego. W ten sposób chcemy nagrodzić restauracje za ich nieustanną determinację do podnoszenia jakości usług i znaleźć miejsca które zachwycają konsumentów. ” - mówi Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce.

 

Za udział w głosowaniu Uber Eats nagrodzi każdego z uczestników kodem rabatowym*, który umożliwi złożenie zamówienia bez ponoszenia opłaty za dostawę. 

 

Głosowanie odbywa się w dniach od 16 do 30 sierpnia na stronie https://ubereatsawards.pl/. 

 

*Kod rabatowy będzie ważny do 31 sierpnia 2023 r. i może zostać wykorzystany jednorazowo przy zamówieniu na platformie Uber Eats w Polsce. Kod rabatowy będzie ważny tylko dla zamówień o wartości koszyka minimum 40 PLN. Kod rabatowy dotyczy wyłącznie opłaty za dostawę, nie dotyczy dodatkowych pozycji z koszyka / opłat.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta Biuro prasowe
2024-11-26 | 11:00

Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta

Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń
Technologie Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
2024-11-22 | 01:00

Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!

KaraokeKid to idealny towarzysz dla małych wokalistów, którzy chcą śpiewać swoje ulubione piosenki i budować pewność siebie. Z kolei PixelKid to magiczne połączenie
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.