Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów InPost
Na klientów InPost odbierających paczki w PaczkoPunktach czeka miła niespodzianka – oryginalne czekolady Wawel, dostępne w dwóch wariantach. Słodkości oferowane będą w 645 placówkach InPostu do końca roku lub do wyczerpania zapasów.
Współpraca producenta słodyczy, firmy Wawel, z marką InPost rozpoczęła się 1 grudnia. Klienci PaczkoPunktów InPost, przy okazji odbioru paczki otrzymają w prezencie czekoladę gorzką 70% cocoa Wawel 35g lub czekoladę mleczną Wawel 35g oraz kod uprawniający do 15% rabatu w sklepie online www.slodkiwawel.pl. Niezależnie zatem, czy odbierana paczka zawiera świąteczny prezent, dzięki Wawelowi każdy będzie mógł liczyć na słodki upominek dla siebie. Sampling czekolad będzie trwał do 31 grudnia.
“Mamy nadzieję, że w tym intensywnym i pracowitym okresie, nasze czekolady będą miłym upominkiem i chwilą wytchnienia dla klientów InPostu odbierających swoje przedświąteczne zakupy. Tych zaś, którzy jeszcze nie znają naszych produktów, przekonają do zapoznania się
z bogatym portfolio słodyczy z Wawelu” - mówi Michał Sikora, PR Manager marki Wawel.
Czekolada Gorzka 70% cocoa Wawel to połączenie głębokiego aromatu i klasycznego, wytrawnego smaku czekolady gorzkiej. Wyróżnia ją wysoka zawartość masy kakaowej. To idealna propozycja dla osób poszukujących produktów najwyższej jakości.
Tradycyjna Czekolada Mleczna Wawel cechuje się delikatnym smakiem i aksamitną strukturą. To połączenie wysokiej jakości mleka z miazgą kakaową wyselekcjonowanych odmian kakaowca. Oba produkty powstały w myśl idei projektu Dobre Składniki, czyli tworzenia słodyczy o prostym składzie, przy zachowaniu najwyższej jakości i maksimum smaku.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
IT i technologie
UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.
Prawo
Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.