Twój osobisty Szoper Everli na misji zakupowej
Dla wielu zakupy kojarzą się z czasem spędzonym w kolejkach, przeszukiwaniem regałów, czy walką o miejsce parkingowe. Jesień, z jej kapryśną pogodą, potrafi dodatkowo uprzykrzyć ten proces. A gdyby tak zakupy spożywcze można było robić z domu, spędzając czas z dziećmi, przy ciepłym kubku herbaty?
Takie rozwiązanie proponuje Everli — platforma umożliwiająca zakupy spożywcze online
w największych sieciach handlowych w cenach takich samych jak w sklepach. Firma działa obecnie w ponad 40 miastach w Polsce, oferując dostęp do tysięcy produktów z takich sieci handlowych jak Kaufland, Auchan czy Carrefour. Ponadto zakupy można robić w mniejszych delikatesach i sklepach lokalnych oraz specjalistycznych
Zakupów dokonują doświadczeni Szoperzy, którzy dobierają produkty pod kątem zadowolenia klientów - są szkoleni, by wybrać najlepsze owoce czy zaproponować najlepsze alternatywy dla niedostępnych produktów. Podczas składania zamówienia możemy zaznaczyć odpowiednią opcję, aby Szoper skontaktował się z nami w razie potrzeby i skonsultował ewentualny zamiennik. Dzięki temu, zakupy realizowane przez Everli nie różnią się jakością od tych, które zrobilibyśmy osobiście.
Jak to działa?
Podczas rejestracji zostaniemy poproszeni o podanie standardowych danych, łącznie
z adresem dostawy. W zależności od tego, gdzie mieszkamy, do wyboru będziemy mieć inne sklepy w okolicy. Po zarejestrowaniu się i wyborze ulubionego sklepu cały proces zakupów jest niezwykle intuicyjny. Możemy robić zakupy korzystając zarówno ze strony WWW, jak
i z przyjaznej aplikacji mobilnej. Co ważne, im częściej korzystamy z Everli, tym lepiej system dostosowuje się do naszych preferencji, sugerując produkty i marki dopasowane do naszych upodobań, a my oszczędzamy jeszcze więcej czasu.
Przy finalizacji zamówienia mamy kilka opcji do wyboru w przypadku niedostępności konkretnego produktu: możemy pozwolić Szoperowi na samodzielne wybranie zamiennika, zdecydować o całkowitym pominięciu produktu lub wyrazić chęć omówienia go przez telefon. Po potwierdzeniu adresu i wybraniu dogodnej dla nas godziny dostawy wystarczy zapłacić Blikiem lub kartą. Potem pozostaje już tylko czekać. W umówionym czasie przed naszymi drzwiami zjawi się Szoper z torbami pełnymi zakupów.
Sprytna oszczędność
Z Everli nie tylko oszczędzamy czas, ale również pieniądze. Każdy rodzic wie, jak trudno jest skupić się na zakupach, gdy obok kręci się dziecko marzące o nowej zabawce czy słodyczach. Robienie zakupów online pozwala uniknąć impulsywnych decyzji oraz spontanicznych wyborów, co w efekcie pozytywnie wpływa na nasz domowy budżet.
Zakupy w Everli to też szansa na bezpośrednie korzyści finansowe. Wiele sieci handlowych dostępnych na platformie oferuje promocje identyczne z tymi w sklepach stacjonarnych. Ale to nie wszystko - możemy też korzystać z dedykowanych zniżek w postaci ofert Cashback, które pozwalają zaoszczędzić jeszcze więcej w porównaniu z tradycyjnymi zakupami.
Jeśli nasze zakupy przekroczą wartość 350 zł, dostawa jest całkowicie bezpłatna. A jeśli planujemy robić zakupy regularnie, warto zastanowić się nad subskrypcją Everli Plus. Dzięki niej mamy nielimitowane darmowe dostawy zakupów, brak opłat serwisowych oraz specjalne zniżki i promocje tylko dla subskrybentów.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.