Komunikaty PR

TP-Link Archer C6 V3 – popularny router w nowej odsłonie

2021-10-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Archer C6 od TP-Link to jedno z najchętniej wybieranych urządzeń sieciowych przez polskich konsumentów. W ciągu trzech lat, które minęły od jego premiery, blisko pół miliona urządzeń z tej serii znalazło w naszym kraju nabywców. Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów TP-Link zdecydował się na odświeżenie konstrukcji i wprowadził do swojej oferty router Archer C6 w wersji sprzętowej V3. Urządzenie świetnie sprawdzi się w domach użytkowników, którzy potrzebują wydajnego sprzętu w najpopularniejszym obecnie standardzie AC1200.

TP-Link Archer C6 V3 oferuje przepustowość do 1200 Mb/s w dwóch pasmach transmisji (do 867 Mb/s w paśmie 5GHz i do 300 Mb/s w 2.4GHz). Charakteryzuje się m.in. wysoką przepustowością sieci bezprzewodowej oraz obsługą technologii MU-MIMO 2x2, która umożliwia łączenie się
z dwoma urządzeniami jednocześnie, co powoduje dwukrotne zwiększenie prędkości, przepustowości i wydajności całej domowej sieci. Poza zmienioną obudową router zyskał także nowe funkcjonalności np. obsługę szyfrowania WPA3 oraz wsparcie dla takich technologii jak Beamforming i Airtime Fairness.

Trzecia wersja sprzętowa routera Archer C6 wyposażona została w cztery anteny zapewniające duży zasięg i wydajność połączeń bezprzewodowych. Urządzenie posiada także jeden gigabitowy port WAN oraz cztery gigabitowe porty LAN, które pozwalają na zbudowanie wydajnej sieci przewodowej. Podobnie jak poprzednik w najnowszej wersji również ten router może pracować jako Access Point.

Archer C6 V3 obsługuje technologię OneMesh™, która łączy urządzenia z routerem lub  wzmacniaczem sieci bezprzewodowej, oferującym najlepszą jakość połączenia. Urządzenia tworzące sieć OneMesh współpracują ze sobą, aby tworzyć jednolitą sieć WiFi. Dzięki temu w czasie przemieszczania się z tabletem czy smartfonem po domu użytkownik ma gwarancję, że transfer danych nie zostanie przerwany.

Dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu oraz aplikacji mobilnej Tether, dostępnej na urządzenia z systemami Android lub iOS, konfiguracja i obsługa Archera C6 V3 przebiega szybko i łatwo.

Pełna specyfikacja techniczna urządzenia jest dostępna na stronie TP-Link.

Router Archer C6 V3 jest dostępny w sprzedaży i posiada 36-miesięczną gwarancję. Jego koszt to ok. 150zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.