Komunikaty PR

Torby na wino z nadrukiem – eleganckie opakowanie z potencjałem reklamowym

2025-05-29  |  11:00
Biuro prasowe

Opakowanie to dziś nie tylko sposób na zabezpieczenie produktu. To również forma komunikacji, narzędzie budowania wizerunku marki i często pierwszy punkt kontaktu z klientem. W przypadku alkoholu, szczególnie win, które same w sobie kojarzą się z elegancją i wyjątkowością, oprawa nabiera jeszcze większego znaczenia. Torby na wino z nadrukiem to rozwiązanie, które doskonale łączy funkcjonalność z estetyką oraz przekazem marketingowym. Stają się coraz bardziej popularne wśród producentów, sklepów specjalistycznych i firm wręczających wino jako upominek biznesowy. Dlaczego warto zainwestować właśnie w ten rodzaj opakowania i jak wykorzystać jego potencjał?

Jak torby na wino z nadrukiem wpływają na odbiór marki? 

Wino to produkt o silnych konotacjach emocjonalnych. Kojarzy się z celebracją, klasą, wyjątkowymi okazjami. Dlatego sposób jego zapakowania nie powinien być przypadkowy. Dobrze zaprojektowana torba z nadrukiem staje się elementem tożsamości marki. Pomaga wyróżnić się na tle konkurencji i utrwalić wizerunek firmy jako dbającej o detale. Nadruk może zawierać logo, hasło reklamowe, grafikę nawiązującą do oferty, a nawet informacje o pochodzeniu trunku. Każdy taki element zwiększa rozpoznawalność i buduje zaufanie.

Personalizacja jako forma komunikatu marketingowego

W świecie, gdzie konsument codziennie odbiera setki komunikatów reklamowych, wartość ma to, co spersonalizowane i nieszablonowe. Torby na wino z nadrukiem pozwalają stworzyć opakowanie dopasowane do konkretnej kampanii, wydarzenia lub grupy docelowej. Dla firm to doskonała forma wyróżnienia się podczas eventów branżowych, konferencji czy świątecznych prezentów dla kontrahentów. Personalizacja nie tylko podnosi wartość estetyczną produktu, ale też zwiększa jego szansę na zapamiętanie.

Ważnym aspektem współczesnego projektowania opakowań jest ich wpływ na środowisko. Torby na wino mogą być wykonane także w wersji eko. W połączeniu z trwałym nadrukiem tworzą produkt przyjazny środowisku i jednocześnie atrakcyjny wizualnie. Dla konsumentów oznacza to możliwość ponownego wykorzystania torby, a dla marki – dłuższą ekspozycję logotypu i treści promocyjnych.

Inwestycja, która się opłaca

Choć personalizowane torby mogą wydawać się droższą opcją niż opakowania standardowe, to ich wartość reklamowa jest nieporównywalnie większa. Z badań opakowaniowych wynika, że aż 72% konsumentów przyznaje, że atrakcyjne opakowanie zwiększa chęć ponownego zakupu. Dodatkowo, torby tego typu często są fotografowane i udostępniane w mediach społecznościowych – zyskują zatem dodatkowe życie jako forma organicznej promocji.

 
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party Biuro prasowe
2025-05-27 | 16:00

Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party

Anker Innovations, światowy lider w dziedzinie produktów technologii konsumenckiej i jej marka audio soundcore, zaprezentowali dzisiaj dwa nowe produkty podczas wydarzenia coffee
Smart city po czesku. Brno pokazuje, jak mogą wyglądać miasta przyszłości
2025-05-26 | 16:00

Smart city po czesku. Brno pokazuje, jak mogą wyglądać miasta przyszłości

Czeskie Brno po raz kolejny zamieni się w europejskie centrum miejskich innowacji podczas URBIS The Smart Cities Meetup 2025. Wydarzenie to gromadzi przedstawicieli samorządów,
Polski System Kaucyjny i COMP S.A. łączą siły by wesprzeć handel we wdrażaniu systemu kaucyjnego w Polsce
2025-05-22 | 07:00

Polski System Kaucyjny i COMP S.A. łączą siły by wesprzeć handel we wdrażaniu systemu kaucyjnego w Polsce

Polski System Kaucyjny S.A. (PSK) oraz COMP S.A., lider w zakresie rozwiązań technologicznych dla handlu detalicznego, podpisały list intencyjny dotyczący strategicznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.