TomTom wprowadza na rynek nowy GO Camper Max
TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, wprowadza na rynek najnowsze urządzenie – TomTom GO Camper Max. Zapewnia ono trasy dostosowane do kamperów, dane na temat ruchu drogowego w czasie rzeczywistym oraz nowe funkcje, które poprawiają wrażenia z nawigacji na dużym, 7-calowym wyświetlaczu.
TomTom GO Camper Max oferuje tysiące szczegółowych punktów POI, dostarczanych dzięki współpracy TomTom z wiodącymi organizacjami turystycznymi*, aby zapewnić użytkownikom bardziej kompleksowe i wartościowe informacje o kempingach i innych usługach.
Mapa zawiera teraz strefy niskiej emisji spalin (LEZ), które są zwizualizowane w postaci półprzezroczystej warstwy. Użytkownicy mogą wybrać trasy, które ominą te strefy, biorąc pod uwagę obszary o ograniczonym dostępie, szczególnie dla starszych pojazdów.
GO Camper Max jest również wyposażony w Ulepszone Wskazówki Wizualne – nowy dodatek, który wprowadza przyciągające wzrok animacje, aby lepiej informować użytkowników o zbliżających się zjazdach, zakrętach, zmianach pasa ruchu i fotoradarach.
Nowy GO Camper Max posiada złącze USB-C i duży, 7-calowy ekran, zapewniający przejrzysty i przyjazny użytkownikom interfejs.
Urządzenie oferuje roczne usługi Premium, w tym informacje o cenach paliwa w czasie rzeczywistym, powiadomienia o fotoradarach i informacje o pogodzie.
TomTom GO Camper Max można też w prosty sposób spersonalizować, dostosować kolor mapy, układ trasy oraz inne elementy do indywidualnych preferencji lub poprawić widoczność.
„Nowy TomTom GO Camper Max jest wyposażony w zestaw funkcji, które nie tylko stawiają na pierwszym miejscu bezpieczeństwo jazdy, dbałość o środowisko i przyjazną dla użytkownika nawigację, ale także umożliwiają użytkownikom personalizację nawigacji, jak nigdy przedtem” - powiedział Pim Spaanderman, Managing Director TomTom Consumer.
Urządzenie TomTom GO Camper Max jest dostępne w Europie u wybranych sprzedawców internetowych i w sklepach stacjonarnych, a także na stronie TomTom.com w cenie 1549 zł. Nawigacja jest również dostępna w pakiecie Premium, który oferuje 2-letni okres aktualizacji fotoradarów, cen paliw i parkingów w czasie rzeczywistym, a także skórzane etui, podwójną ładowarkę i dyski samoprzylepne w cenie 1799 zł.
* TomTom ulepszył informacje na temat POI, dzięki współpracy z ADAC, ACSI i ANWB.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.