Telewizory Hisense rosną w siłę!
Hisense – producent AGD i TV, który na polskim rynku obecny jest od roku, odnotował właśnie najszybszą dynamikę rozwoju segmentu telewizorów w Polsce. Marka może pochwalić się ponad 700% zwiększeniem sprzedaży swoich TV w ujęciu rok do roku!
Najlepsze dostępne technologie
Wiodący producent sprzętu TV i AGD – numer 1 w Chinach nieprzerwanie od 17 lat – działa na rynku polskim już od roku. Od samego początku postawił na strategię dostarczania wysokiej klasy telewizorów segmentu premium z zaawansowanymi funkcjonalnościami i specyfikacją w przystępnych cenach dla polskiego odbiorcy. Właśnie to podejście zapewniło marce Hisense największy w branży skok rok do roku - dziś Hisense odnotowuje ponad 700% wzrost sprzedaży telewizorów z wyższej półki.
Specjalista w innowacjach
Wśród topowych technologii jakimi Hisense zasłynął w Polsce są Quantum Dot Colour, umożliwiająca wyświetlanie ponad miliarda odcieni kolorów, OLED - który zapewnia doskonałą czerń i głębię kontrastu, a także innowacyjny Laser TV - z przełomowymi rozwiązaniami ultrakrótkiego rzutu w 4K, a nawet 8K.
Kreator trendów
Hisense poza innowacjami skupił się na polskim rynku w kreowaniu, trendów, w tym dostarczaniu odbiorcom telewizorów o większych przekątnych, czyli 55 cali wzwyż. Dowodem skuteczności takiej strategii jest przykład hitu sprzedażowego Hisense - telewizora 55” U7QF.
- Charakterystyką Hisense zarówno na świecie jak i na rynku polskim rynku jest oferowanie najnowocześniejszych technologii za przystępną cenę. Nasze telewizory oferują na przykład Full Array Dimming, czyli najwyższe pełne podświetlenie matrycy, a jasność ekranów wynosząca 1000 nitów daje nam niekwestionowaną przewagę nad konkurencją na rynku. Istotne jest również, że telewizory Hisense dają nie tylko niesamowite wrażenia wizualne, ale również doskonały dźwięk przestrzenny, dzięki Dolby Atmos. Szczególnie dla polskich klientów ważne jest także, że wszystkie dostępne modele na naszym rynku są dostosowane do nowego standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej - DVB-T2/HEVC - mówi Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.
- Cieszymy się, że możemy podsumować ten pierwszy rok w Polsce tak świetnymi wynikami. Sądzę, że także 2022 rok przyniesie jeszcze lepszą świadomość naszej marki. Nadchodzące wielkie wydarzenia piłkarskie - jak Mistrzostwa Świata w Katarze, których Hisense jest głównym sponsorem, będą wyśmienitą okazją, by przeżywać te sportowe emocje, oglądając je na naszych telewizorach o doskonałej jakości obrazu i dźwięku - komentuje Paulina Świątek, Junior Marketing Manager w Hisense Polska.
Więcej informacji o Hisense na stronie: https://pl.hisense.com/
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.