Telewizory Hisense rosną w siłę!
Hisense – producent AGD i TV, który na polskim rynku obecny jest od roku, odnotował właśnie najszybszą dynamikę rozwoju segmentu telewizorów w Polsce. Marka może pochwalić się ponad 700% zwiększeniem sprzedaży swoich TV w ujęciu rok do roku!
Najlepsze dostępne technologie
Wiodący producent sprzętu TV i AGD – numer 1 w Chinach nieprzerwanie od 17 lat – działa na rynku polskim już od roku. Od samego początku postawił na strategię dostarczania wysokiej klasy telewizorów segmentu premium z zaawansowanymi funkcjonalnościami i specyfikacją w przystępnych cenach dla polskiego odbiorcy. Właśnie to podejście zapewniło marce Hisense największy w branży skok rok do roku - dziś Hisense odnotowuje ponad 700% wzrost sprzedaży telewizorów z wyższej półki.
Specjalista w innowacjach
Wśród topowych technologii jakimi Hisense zasłynął w Polsce są Quantum Dot Colour, umożliwiająca wyświetlanie ponad miliarda odcieni kolorów, OLED - który zapewnia doskonałą czerń i głębię kontrastu, a także innowacyjny Laser TV - z przełomowymi rozwiązaniami ultrakrótkiego rzutu w 4K, a nawet 8K.
Kreator trendów
Hisense poza innowacjami skupił się na polskim rynku w kreowaniu, trendów, w tym dostarczaniu odbiorcom telewizorów o większych przekątnych, czyli 55 cali wzwyż. Dowodem skuteczności takiej strategii jest przykład hitu sprzedażowego Hisense - telewizora 55” U7QF.
- Charakterystyką Hisense zarówno na świecie jak i na rynku polskim rynku jest oferowanie najnowocześniejszych technologii za przystępną cenę. Nasze telewizory oferują na przykład Full Array Dimming, czyli najwyższe pełne podświetlenie matrycy, a jasność ekranów wynosząca 1000 nitów daje nam niekwestionowaną przewagę nad konkurencją na rynku. Istotne jest również, że telewizory Hisense dają nie tylko niesamowite wrażenia wizualne, ale również doskonały dźwięk przestrzenny, dzięki Dolby Atmos. Szczególnie dla polskich klientów ważne jest także, że wszystkie dostępne modele na naszym rynku są dostosowane do nowego standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej - DVB-T2/HEVC - mówi Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.
- Cieszymy się, że możemy podsumować ten pierwszy rok w Polsce tak świetnymi wynikami. Sądzę, że także 2022 rok przyniesie jeszcze lepszą świadomość naszej marki. Nadchodzące wielkie wydarzenia piłkarskie - jak Mistrzostwa Świata w Katarze, których Hisense jest głównym sponsorem, będą wyśmienitą okazją, by przeżywać te sportowe emocje, oglądając je na naszych telewizorach o doskonałej jakości obrazu i dźwięku - komentuje Paulina Świątek, Junior Marketing Manager w Hisense Polska.
Więcej informacji o Hisense na stronie: https://pl.hisense.com/

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Farmacja
Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.
Prawo
Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów

Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.