Komunikaty PR

Znana na całym świecie marka smartfonów Infinix wchodzi do Polski i Czech

2022-06-09  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

To kolejny etap ekspansji firmy, która kieruje swoją ofertę urządzeń mobilnych głównie do młodszego pokolenia. W latach 2019-2021 sprzedaż Infinix wzrosła aż o 157 proc., co pozycjonuje ją obecnie wśród najszybciej rozwijających się marek w branży telefonii komórkowej.

 

Historia marki

Firma została założona w 2013 roku i od tamtej pory zajmuje się produkcją i sprzedażą nowoczesnych urządzeń mobilnych tworzonych z dbałością o design.  Aktualnie Infinix jest obecny w ponad 40 krajach i intensywnie pracuje nad rozwojem portfolio swoich produktów w Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. Kontynuując intensywną ekspansję na świecie w najbliższych tygodniach marka zadebiutuje z ofertą smartfonów w Polsce oraz w Czechach.

 

Infinix dedykuje swoje urządzenia mobilne głównie do tzw. pokolenia Z, łącząc modny styl z nowoczesną technologią. Wszystkie smartfony producenta mają unikalny,  stylowy design i są dopasowane do trendów panujących wśród młodych ludzi na całym świecie. Smartfony od dawna pełnią rolę „centrum zarządzania światem” i aparatu fotograficznego, ale teraz kluczową rolę odgrywa komfort oglądania treści dostępnych w serwisach społecznościowych i na platformach streamingowych oraz grania w  gry mobilne. Użytkownicy, zwłaszcza ci młodzi, szukają zatem coraz bardziej wydajnych i coraz lepiej zaprojektowanych urządzeń mobilnych. Ten trend zamierza wykorzystać w Polsce Infinix Mobile.

 

- Doświadczenia Infinix zdobyte w wielu krajach Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki pozwoliły nam uwierzyć, że łącząc wysokiej jakości produkty, przystępną cenę i nowoczesną technologię możemy zdobyć nawet najbardziej wymagające rynki, takie jak Polska. Jako nowoczesna marka rozumiemy obecne potrzeby użytkowników. Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości. Rynki w Polsce i w Czechach mają kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu na szerokie grono zorientowanych technologicznie użytkowników z odpowiednimi dochodami oraz położenie geograficzne dające możliwość dalszej ekspansji w przyszłości - stwierdził Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w INFINIX.

 

Najnowocześniejsze technologie

Produkty Infinix wyposażone są w najnowocześniejsze, oczekiwane przez użytkowników rozwiązania technologiczne i funkcje. Są to między innymi wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości, superszybkie ładowanie, czy zaawansowane aparaty wyposażone w AI. Wszystko to znajdziemy w przystępnych cenowo urządzeniach, które pozwalają w pełni wykorzystywać możliwości cyfrowego świata.

 

Firma ogłosiła niedawno wprowadzenie pierwszej na świecie technologii Future Light Painting Leather, dzięki której skórzana oprawa smartfona zmienia kolor pod wpływem światła UV. W drugiej połowie 2021 r. Infinix zaprezentował natomiast pierwszy telefon koncepcyjny z szybkim ładowaniem o mocy 160 W.  

 

Również w 2021 roku Infinix, łącząc siły z gigantami takimi jak Microsoft i Intel, wprowadził na rynek swój pierwszy flagowy laptop z serii INBOOK X1. Intensywny rozwój oraz współpraca z najlepszymi firmami w branży technologicznej, mają służyć temu, aby Infinix stał się w najbliższym czasie uznaną na całym świecie marką smartfonów dla młodego pokolenia oraz inteligentnych urządzeń dla domu.

 

Infinix Mobile należy do portfolio jednego z czołowych w skali globalnej producentów smartfonów - Transsion Holdings. Według danych Counterpoint Research łączna sprzedaż telefonów w przypadku trzech należących do Transsion marek kształtowała się w 2021 r. na poziomie 185 milionów sztuk, a liczba sprzedanych smartfonów wzrosła o 61 proc. Do tej pory strategia Transsion Holdings opierała się na obecności na rynkach w krajach rozwijających się. Według danych Counterpoint Research w 2021 r. firma podwoiła sprzedaż smartfonów w Indiach i była największym dostawcą urządzeń tego typu w Pakistanie.

 

Wysoką jakość i innowacyjność produktów dostrzegli także międzynarodowi eksperci od technologii, co potwierdzają liczne nagrody i prestiżowe wyróżnienia:

  • W 2021 roku Infinix Mobile wypuścił nowy model smartfona - ZERO X Pro z aparatem 108MP i funkcją zooma 60X Moon Shot. Produkt zdobył dwie nagrody podczas Asian Telecom Awards 2022 - Technology Innovation of the Year oraz Marketing and Brand Initiative of the Year,
  • W 2021 roku model NOTE 10 Pro zdobył nagrodę iF DESIGN AWARD,
  • W 2020 roku marka znalazła się na liście Top 15 Globalizing Chinese Brands to Watch 2020 BrandZ.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.