Komunikaty PR

Znana na całym świecie marka smartfonów Infinix wchodzi do Polski i Czech

2022-06-09  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

To kolejny etap ekspansji firmy, która kieruje swoją ofertę urządzeń mobilnych głównie do młodszego pokolenia. W latach 2019-2021 sprzedaż Infinix wzrosła aż o 157 proc., co pozycjonuje ją obecnie wśród najszybciej rozwijających się marek w branży telefonii komórkowej.

 

Historia marki

Firma została założona w 2013 roku i od tamtej pory zajmuje się produkcją i sprzedażą nowoczesnych urządzeń mobilnych tworzonych z dbałością o design.  Aktualnie Infinix jest obecny w ponad 40 krajach i intensywnie pracuje nad rozwojem portfolio swoich produktów w Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. Kontynuując intensywną ekspansję na świecie w najbliższych tygodniach marka zadebiutuje z ofertą smartfonów w Polsce oraz w Czechach.

 

Infinix dedykuje swoje urządzenia mobilne głównie do tzw. pokolenia Z, łącząc modny styl z nowoczesną technologią. Wszystkie smartfony producenta mają unikalny,  stylowy design i są dopasowane do trendów panujących wśród młodych ludzi na całym świecie. Smartfony od dawna pełnią rolę „centrum zarządzania światem” i aparatu fotograficznego, ale teraz kluczową rolę odgrywa komfort oglądania treści dostępnych w serwisach społecznościowych i na platformach streamingowych oraz grania w  gry mobilne. Użytkownicy, zwłaszcza ci młodzi, szukają zatem coraz bardziej wydajnych i coraz lepiej zaprojektowanych urządzeń mobilnych. Ten trend zamierza wykorzystać w Polsce Infinix Mobile.

 

- Doświadczenia Infinix zdobyte w wielu krajach Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki pozwoliły nam uwierzyć, że łącząc wysokiej jakości produkty, przystępną cenę i nowoczesną technologię możemy zdobyć nawet najbardziej wymagające rynki, takie jak Polska. Jako nowoczesna marka rozumiemy obecne potrzeby użytkowników. Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości. Rynki w Polsce i w Czechach mają kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu na szerokie grono zorientowanych technologicznie użytkowników z odpowiednimi dochodami oraz położenie geograficzne dające możliwość dalszej ekspansji w przyszłości - stwierdził Benjamin Jiang, dyrektor zarządzający w INFINIX.

 

Najnowocześniejsze technologie

Produkty Infinix wyposażone są w najnowocześniejsze, oczekiwane przez użytkowników rozwiązania technologiczne i funkcje. Są to między innymi wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości, superszybkie ładowanie, czy zaawansowane aparaty wyposażone w AI. Wszystko to znajdziemy w przystępnych cenowo urządzeniach, które pozwalają w pełni wykorzystywać możliwości cyfrowego świata.

 

Firma ogłosiła niedawno wprowadzenie pierwszej na świecie technologii Future Light Painting Leather, dzięki której skórzana oprawa smartfona zmienia kolor pod wpływem światła UV. W drugiej połowie 2021 r. Infinix zaprezentował natomiast pierwszy telefon koncepcyjny z szybkim ładowaniem o mocy 160 W.  

 

Również w 2021 roku Infinix, łącząc siły z gigantami takimi jak Microsoft i Intel, wprowadził na rynek swój pierwszy flagowy laptop z serii INBOOK X1. Intensywny rozwój oraz współpraca z najlepszymi firmami w branży technologicznej, mają służyć temu, aby Infinix stał się w najbliższym czasie uznaną na całym świecie marką smartfonów dla młodego pokolenia oraz inteligentnych urządzeń dla domu.

 

Infinix Mobile należy do portfolio jednego z czołowych w skali globalnej producentów smartfonów - Transsion Holdings. Według danych Counterpoint Research łączna sprzedaż telefonów w przypadku trzech należących do Transsion marek kształtowała się w 2021 r. na poziomie 185 milionów sztuk, a liczba sprzedanych smartfonów wzrosła o 61 proc. Do tej pory strategia Transsion Holdings opierała się na obecności na rynkach w krajach rozwijających się. Według danych Counterpoint Research w 2021 r. firma podwoiła sprzedaż smartfonów w Indiach i była największym dostawcą urządzeń tego typu w Pakistanie.

 

Wysoką jakość i innowacyjność produktów dostrzegli także międzynarodowi eksperci od technologii, co potwierdzają liczne nagrody i prestiżowe wyróżnienia:

  • W 2021 roku Infinix Mobile wypuścił nowy model smartfona - ZERO X Pro z aparatem 108MP i funkcją zooma 60X Moon Shot. Produkt zdobył dwie nagrody podczas Asian Telecom Awards 2022 - Technology Innovation of the Year oraz Marketing and Brand Initiative of the Year,
  • W 2021 roku model NOTE 10 Pro zdobył nagrodę iF DESIGN AWARD,
  • W 2020 roku marka znalazła się na liście Top 15 Globalizing Chinese Brands to Watch 2020 BrandZ.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony realme GT 7 Pro znów dostępne w Polsce Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

realme GT 7 Pro znów dostępne w Polsce

realme GT 7 Pro znów dostępny w Polsce – do sklepów trafiła uzupełniająca dostawa produktu po chwilowej ograniczonej dostępności na rynku związanej z ogromnym
Telefony Nowa generacja niedrogich smartfonów Motorola
2024-12-16 | 15:00

Nowa generacja niedrogich smartfonów Motorola

Warszawa, 16 grudnia 2024 r.: Motorola zaprezentowała najnowszą odsłonę smartfonów na każdą kieszeń – modeli: moto g05, moto g15 oraz moto g15 power. Są niedrogie,
Telefony Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych
2024-12-16 | 15:00

Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych

Warszawa, 16 grudnia 2024 r.: Motorola moto e15 to najnowszy podstawowy model smartfona w ofercie producenta - prosty w obsłudze, solidny, wyposażony w pojemną baterię i głośniki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne

Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji COoraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.

Handel

Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”

– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.

Handel

Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.