realme GT 7 Pro – flagowiec z procesorem Snapdragon 8 Elite: wydajność Androida
Niezrównana moc dzięki Snapdragon 8 Elite
Rewolucyjny flagowy chipset Snapdragon 8 Elite reprezentuje najpotężniejszą platformę mobilną. Zaawansowana technologia procesowa 3 nm zapewnia doskonałą wydajność energetyczną. Posiada on zupełnie nową ośmiordzeniową architekturę procesora 2+6, szczycącą się wiodącą w branży prędkością taktowania wyższą niż 4 GHz. Ta zaawansowana architektura i zoptymalizowane dostrojenie zapewniają wyjątkową moc, ustanawiając nowy standard wydajności smartfonów opartej na sztucznej inteligencji.
Jako pierwszy flagowiec wyposażony w 8 Elite debiutujący na rynku europejskim, realme GT 7 Pro ma zaprezentować najwyższą wydajność w kategorii flagowców z Androidem. Z wynikiem benchmarku AnTuTu przekraczającym 3 miliony i przewyższającym iPhone'a 16 Pro Max, to nowe urządzenie to nie tylko czysta moc. Stanowi ono płynne połączenie szybkości, wydajności i inteligentnej integracji AI. To historyczny moment, w którym wydajność urządzenia z Androidem po raz pierwszy przyćmiewa wydajność urządzenia z iOS.
Wyróżnij się na rynku high-end z nowym flagowcem realme
W czerwcu tego roku realme wprowadziło do sprzedaży model GT 6, wskazując na powrót flagowej serii GT na globalny rynek po dwuletniej nieobecności.
Teraz marka wprowadzi nową serię GT Pro, która stanowi znaczące ulepszenie i jest zupełnie nowym dodatkiem do flagowej rodziny produktów. Seria GT Pro przynosi nową falę innowacji i niespodzianek, podnosząc wydajność i na nowo definiując flagowe smartfony.
Po sześciu latach rozwoju, realme ma już ugruntowaną pozycję wśród marek głównego nurtu. Teraz, pomimo presji ze strony łańcucha dostaw podnoszącego ceny i konkurencyjnego rynku, realme nie szczędziło wysiłków, aby dostarczyć prawdziwy flagowy model GT 7 Pro.
Polska premiera realme GT 7 Pro już 26 listopada
realme partnerem polskiej transmisji zmagań CS:GO na kanałach “izaka”
Funkcja Circle to Search już dostępna na wybranych smartfonach Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.