realme 7 Pro już w sprzedaży. Niezawodny średniak z ekranem AMOLED
- realme 7 Pro trafił dziś do sprzedaży w Polsce, w cenie 1299 złotych. Smartfon dostępny jest w sieciach: RTV EURO AGD, Media Expert, x-kom.pl, Neonet, Komputronik oraz w oficjalnym sklepie internetowym sklep-realme.pl;
- Smartfon oferuje najszybsze w swojej półce cenowej ładowanie SuperDart 65 W, ekran Super AMOLED z czytnikiem linii papilarnych oraz poczwórny aparat 64 MP;
- Urządzenie objęte jest aż 3-letnią gwarancją producenta w formacie 3+2. W przypadku wykrycia wad fabrycznych smartfon można bezpłatnie wymienić na nowy do 2 miesięcy od daty zakupu.
Warszawa, 13 października 2020 r. – realme 7 Pro oficjalnie trafił do sklepów z elektroniką w całej Polsce oraz do sprzedaży online. Najnowszy smartfon ze stajni realme to pod wieloma względami pionier wśród urządzeń ze średniej półki.
realme 7 Pro poza wydajnością i nowoczesnym wzornictwem, stawia również na trwałość – co potwierdza prestiżowy certyfikat TÜV Rheinland. Jest również pierwszym smartfonem, który w tak przystępnej cenie oferuje superszybkie ładowanie oraz ekran Super AMOLED z czytnikiem biometrycznym.
3-letnia gwarancja realme
realme 7 Pro zanim trafił w ręce konsumentów został rygorystycznie przetestowany przez ekspertów z jednostki certyfikującej TÜV Rheinland. W serii 22 głównych i 38 pomniejszych symulacji życia codziennego, smartfon poddano testom na wytrzymałość i żywotność. Dzięki temu użytkownicy modelu 7 Pro mogą cieszyć się nie dwoma, ale aż trzema latami pełnej gwarancji.
Prokonsumencki format gwarancji 3+2 pozwala także na wymianę urządzenia na nowe w ciągu dwóch miesięcy od momentu zakupu, jeśli okaże się, że urządzenie jest obarczone wadą fabryczną.
W 34 minuty do pełna z SuperDart Charge
Dzięki dołączonej do zestawu ładowarce o mocy 65 W realme 7 Pro potrzebuje zaledwie nieco ponad pół godziny na kompletne naładowanie baterii. Tak szybkie ładowanie było do tej pory dostępne jedynie dla posiadaczy nawet kilkukrotnie droższych flagowców. Smartfon można też błyskawicznie postawić na nogi. Rozładowany realme 7 Pro potrzebuje zaledwie 3 minut na uzupełnienie baterii do poziomu 13%, co wystarczy na bezpieczne korzystanie z urządzenia w sytuacji kryzysowej.
Super AMOLED i więcej możliwości foto
Nowy średniak od realme został wyposażony w ekran Super AMOLED o przekątnej 6,4 cala, pod którym kryje się czytnik biometryczny. Poza wygodą, oferuje on także dobre odwzorowanie kolorów i funkcję Always On Display, wyświetlającą powiadomienia przy zablokowanym urządzeniu.
Pod maską realme 7 Pro kryje się wydajny procesor Qualcomm Snapdragon 720G taktowany zegarem 2,3 GHz i wspomagany układem graficznym Adreno 618, co zapewne docenią mobilni gracze. Smartfon wyposażono w 8 GB pamięci RAM oraz 128 GB pamięci wewnętrznej, którą dodatkowo można rozszerzyć kartą microSD bez utraty funkcjonalności Dual SIM.
Wisienką na torcie są fotograficzne możliwości modelu 7 Pro. Smartfon ma poczwórny aparat 64 MP z sensorem Sony IMX682, pozwalający na robienie ostrzejszych i jaśniejszych zdjęć – również w nocy, dzięki trybowi Pro Nightscape. Główny sensor wspomagany jest przez trzy dodatkowe obiektywy: ultraszerokokątny, makro oraz czarno-biały. Fotograficzny zestaw realme 7 Pro uzupełnia, dedykowany do selfie, przedni aparat o rozdzielczości 32 MP.
Klienci mogą wybrać jeden z dwóch wariantów kolorystycznych urządzenia – Mirror White oraz Mirror Blue.
Cena i dostępność
realme 7 Pro jest już dostępny w cenie 1299 złotych, w największych krajowych sieciach z elektroniką: RTV EURO AGD, Media Expert, x-kom.pl, Neonet oraz Komputronik. Można go również nabyć w oficjalnym sklepie internetowym sklep-realme.pl. Jeszcze w październiku smartfon pojawi się w ofercie sieci Play.
Przed zakupem realme 7 Pro można na żywo i bez skrępowania przetestować w Centrum Testów, w Warszawie.
Komplet materiałów prasowych oraz zdjęcia dostępne są pod linkiem: http://bit.ly/realme7Pro_PL
Dodatkowe informacje:
- oficjalna strona produktu: realme.com/pl/realme-7-pro
- realme 7 Pro w Centrum Testów: centrumtestow.pl/produkt/realme-7-pro/
Kontakt dla mediów:
Natalia Malinowska
| Michał Chrobot
|
|
O marce realme:
realme to marka technologiczna, którą 4 maja 2018 r. stworzył Sky Li. Ambicją realme jest wyznaczenie trendów i dostarczanie młodym ludziom produktów, gwarantujących niezapomniane wrażenia. Smartfony oraz urządzenia IoT od realme wyróżniają się nie tylko designem czy wydajnością, ale również przystępnymi cenami.
W globalnym zestawieniu smartfonowych marek realme zajmuje miejsce 7 i jest obecnie najszybciej rozwijającym się producentem. Marka jest obecna w 59 krajach, a na 9 rynkach należy do ścisłego TOP 5. W lipcu 2020 r. pułap sprzedanych smartfonów realme sięgnął 45 mln urządzeń. W Polsce realme obecne jest od kwietnia 2020 roku.
- Strona WWW: realme.com/pl/
- YouTube: realme Polska
- Facebook: facebook.com/realmePolska
- Twitter: twitter.com/polskarealme
- Instagram: instagram.com/realme.polska/

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

realme GT 7 Pro znów dostępne w Polsce

Nowa generacja niedrogich smartfonów Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych
Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.
Handel
Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.
Nauka
Biodegradowalne materiały mogą rozwiązać problem zanieczyszczenia plastikiem. Na razie to jednak kosztowna alternatywa

Biotworzywa mogą się w przyszłości stać realną alternatywą dla tworzyw sztucznych, które dziś w wielu zastosowaniach są bardzo trudne do zastąpienia. W Łukasiewiczu – Instytucie Chemii Przemysłowej trwają prace nad nowoczesnymi technologiami biodegradowalnych materiałów, które mogą się przyczynić do zmniejszenia skali zanieczyszczenia plastikiem. Na razie jednak są to kosztowne alternatywy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.