Komunikaty PR

Premiera trzech power packów Hama Performance o różnych pojemnościach

2024-03-28  |  09:07

Seria najnowszych powerbanków od niemieckiej marki jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na przenośne źródła energii dla wszelakich urządzeń mobilnych. Producent oferuje modele o różnych pojemnościach: 10000 mAh, 20000 mAh i 24000 mAh - każdy z ekranem LED, a także złączem USB-C i dwoma USB-A. Łatwo jest wybrać bank energii odpowiedni dla swoich potrzeb.

Smartfony, tablety, czytniki e-Booków, słuchawki czy głośniki mobilne lub wszelkiego rodzaju akcesoria w postaci kontrolerów do gier są coraz bardziej energochłonne. Na szczęście wraz z ich ewoluowaniem i zwiększonymi potrzebami na rynku pojawiają się coraz to nowsze możliwości magazynowania energii. Takimi przykładami są najnowsze propozycja od producenta Hama - trzy modele power packów o nazwach Performance 10, 20 i 24. Różni ich pojemność, wynosząca 10000 mAh (w pełni naładować można go po 7,5 godz. ładowania), 20000 mAh (wynik wynosi tu 8 godz.) i 24000 mAh (jest zasilony energią po 13 godz.) oraz oczywiście cena. Każdy z nich pozwoli na pewno na naładowanie smartfona od zera do stanu pełnej gotowości do pracy co najmniej kilka razy.

Wymiary modelu 10 wynoszą: szerokość 6,8 cm, wysokość 13,9 cm i głębokość 1,6 cm przy 207 g wagi. W przypadku wersji 20 wynoszą one odpowiednio 7 x 14 x 24 cm (361 g wagi), a przy modelu 24: 7,55 x 15,2 x 2,75 cm (waga to 463 g). Jakie są kluczowe, wspólne cechy najnowszych powerbanków z logo Hama? Poznajmy je bliżej.

Wielofunkcyjność portów. Do dyspozycji w każdym modelu mamy tutaj obustronny port USB typu C i dwa złącza USB-A. Możliwość ładowania kilku urządzeń to duża wygoda, szczególnie podczas podróży, kiedy dostęp do źródeł zasilania może być ograniczony.

Trudno nie docenić też wytrzymałej obudowy o antratycowym kolorze. Odporność na upadki i uszkodzenia mechaniczne bywa prawdziwym zbawieniem. Potwierdzą to wszyscy, którzy używają powerbanków podczas ruchu i potrzebują niezawodnego źródła zasilania w różnych warunkach, takich jak górski szlak, plaża, wertepy czy miejska dżungla.

Warto zaznaczyć, że certyfikowane ogniwa i wbudowane mechanizmy zabezpieczające przed przeciążeniem, nadmiernym rozładowaniem i przegrzaniem są kluczowe dla bezpieczeństwa zarówno power packów, jak i ładowanych urządzeń. Nie musimy się bać już uszkodzenia ich akumulatorów.

Całość atutów uzupełnia wyraźnie zaznaczony ekran LED u góry, pokazujący stan naładowania powerbanka. W zestawie znajdziemy oczywiście kabel ładujący USB-A do USB-C o długości 30 cm.

Katalogowa cena modelu Performance 10 wynosi 79,90 zł, zaś koszt wersji 20 (dwukrotnie pojemniejszej) to 124,90 zł. Z kolei za model 24 zapłacimy 149,90 zł.

Wszelkie szczegóły poznamy na oficjalnej stronie https://hamamobile.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.