Premiera dwóch power packów Hama Colour 10 i 20
Firma wprowadza na rynek nową linię powerbanków Colour, które łączą w sobie dużą pojemność akumulatora (10000 i 20000 mAh), nowoczesną niebanalną stylistykę i funkcjonalność. Obie wersje dysponują złączami USB-C i A oraz diodami LED, występują też w kolorach zielonym, czerwonym i śliwkowym. Obiecują utrzymać nasz sprzęt mobilny naładowany i gotowy do działania w każdej sytuacji.
Modele Colour 10 (pojemność 10000 mAh) i Colour 20 (20000 mAh) to uzupełnienie oferty przenośnych banków energii od niemieckiej marki. Są doskonałym, kompaktowym i niedrogim rozwiązaniem dla wszystkich, którzy stawiają na mobilność. Każdy z power packów potrafi naładować do pełna telefon z prędkością Fast Charge co najmniej parę razy, gwarantując nawet do 85 godzin dodatkowego działania.
Wymiary modelu Colour 10 wynoszą: 6,5 cm szerokości, 9,2 cm wysokości, 2,3 cm głębokości przy wadze 196 g, zaś model Colour 20 jest oczywiście odpowiednio większy (7 cm szerokości, 13 cm wysokości, 2,64 cm głębokości, waga to 368). Obydwa zmieszczą się więc bez problemu w kieszeni i bagażu podręcznym.
Najnowsze powerbanki z logo Hama mogą się pochwalić dwoma gniazdami: obustronnym USB-C i starszego typu USB typu A. Możliwe jest więc zasilanie dwóch urządzeń jednocześnie. Samo naładowanie banku energii poprzez to pierwsze złącze do stanu maksymalnej gotowości do pracy trwa 9 godzin. Nie mogło tu oczywiście zabraknąć zintegrowanych lampek LED, pokazujących stan naładowania litowo-polimerowego akumulatora: odpowiednio 25, 50, 75 i 100 proc.
Warto dodać, że zoptymalizowane ładowanie chroni baterię, co wydłuża żywotność smartfonów, tabletów, aparatów cyfrowych, słuchawek mobilnych, głośników Bluetooth, kontrolerów do gier itp. Certyfikowane ogniwa zapewniają maksymalną jakość i bezpieczne ładowanie, zabezpieczając przed nadmiernym naładowaniem, zbyt wysokim napięciem, przegrzaniem oraz zwarciami.
Katalogowa cena power packa Hama Colour 10 wynosi 79,90 zł, zaś modelu Colour 20 119,90 zł. Oba dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych: czerwonym, śliwkowym i zielonym.
Więcej dowiemy się na oficjalnej stronie producenta: https://hamamobile.pl.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.