Plenti i Samsung wracają z akcją „Przetestuj przed zakupem”
Plenti i Samsung powracają z usługą „Przetestuj przed zakupem”. Klienci mogą przetestować dwa najnowsze flagowe smartfony Samsung – Galaxy Z Fold6 i Galaxy Z Flip6. Wynajem urządzenia na tydzień w aplikacji Plenti kosztuje symboliczną „złotówkę”. Akcja trwa do końca września.
Usługa „Przetestuj przed zakupem” to druga odsłona akcji prowadzonej przez Plenti we współpracy z firmą Samsung. Konsumenci mogą przetestować przez tydzień dwa najnowsze flagowe smartfony marki – Samsung Galaxy Z Fold6 i Samsung Galaxy Z Flip6. Za wynajem w tym okresie zapłacą 1 zł. Po upływie tego okresu mogą zwrócić urządzenie lub wynająć je w Plenti w ramach regularnej oferty.
Zamówienie odbywa się w aplikacji Plenti, a wybrane urządzenie można odebrać w jednym z 22 polskich salonów Samsung Brand Store. Akcja trwa do 30 września 2024. Pierwsza odsłona akcji „Przetestuj przed zakupem” w salonach Samsung Brand Store odbyła się w listopadzie 2023.
Samsung Galaxy Z Fold6 i Samsung Galaxy Z Flip6 to najnowsze smartfony o unikalnej konstrukcji z serii Galaxy Z. Wykorzystując wszechstronną i elastyczną formę zapewniają użytkownikom szereg unikalnych wrażeń mobilnych. Wraz z wprowadzeniem nowych modeli z serii Galaxy Z, Samsung otwiera kolejny rozdział Galaxy AI. Zarówno duży wyświetlacz Galaxy Z Fold6, jak i kompaktowy ekran Galaxy Z Flip6 pozwalają zmaksymalizować możliwości sztucznej inteligencji oferując ciekawe sposoby komunikacji, produktywności i kreatywności.
– Smartfony to najbardziej osobiste urządzenia, z jakich korzystamy. Plenti umożliwia ich wynajem bez zobowiązań na tak długo, jak tego potrzebujemy, ale wiemy, że dla wielu użytkowników relacja ze smartfonem to relacja na lata. Dzięki współpracy z firmą Samsung, zyskują możliwość przetestowania urządzenia przed zakupem lub dłuższym wynajmem. Dzięki temu mogą nie tylko sprawdzić wszystkie funkcje, ale przede wszystkim upewnić się, że ich osobisty smartfon będzie do nich idealnie dopasowany. Zainteresowanie wynajmem i przetestowaniem nowych produktów Samsung jest ogromne. W ciągu pierwszych 24 godzin od rozpoczęcia akcji klienci złożyli setki zamówień. – mówi Wojciech Wójtowicz, współzałożyciel, Plenti.
– Dzięki współpracy z firmą Plenti, klienci mają po raz kolejny możliwość przetestowania przed zakupem nowych i wyjątkowych smartfonów. Tym razem mogą sprawdzić modele Galaxy Z Fold6 i Galaxy Z Flip6. To urządzenia o wyjątkowej konstrukcji, które zapewniają bezprecedensowe wrażenia dzięki mocy Galaxy AI. Własne doświadczenie jest cenniejsze od opinii innych, a potwierdza to zainteresowanie wynajmem i możliwością przetestowania nowych modeli – mówi Anna Orlicka-Kubów, Retail Manager Samsung Brand Stores.
Plenti to lider polskiego rynku wynajmu elektroniki użytkowej. Z platformy, która umożliwia dostęp do urządzeń w modelu subskrypcyjnym, korzysta już ponad 160 tys. użytkowników. Mają oni dostęp do ponad 5,6 tys. urządzeń z takich kategorii jak telefony komórkowe, komputery, kamery, sprzęt mobilny czy drony. Klienci mogą je wypożyczać na okres od tygodnia do dwunastu miesięcy. Dzięki współpracy z BNP Paribas, wybrane urządzenia są dostępne także w opcji subskrypcji na 24 miesiące. Plenti oferuje również wynajem dla klientów biznesowych, jako alternatywę dla popularnego leasingu.
Firma prowadzi również program PlentiPartners. Dzięki niemu osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz małe i średnie przedsiębiorstwa mogą zarabiać na wynajmie elektroniki użytkowej. Partnerzy kupują sprzęt, następnie wynajmują go Plenti i otrzymują za to stałe wynagrodzenie – niezależnie od tego, czy ich sprzęt jest w danym okresie wypożyczany. Urządzenia są ubezpieczone i serwisowane przez Plenti, a na koniec okresu współpracy firma wykupuje je od partnerów. Do programu przystąpiło już ponad 145 przedsiębiorców, którzy wpłacili łącznie ponad 11 mln zł na sprzęt, z którego korzystają klienci Plenti.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Bankowość
Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów

Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.