Pierwsze oferty Black Friday na huawei.pl
Huawei wystartował z pierwszą odsłoną swojej oferty z okazji Black Friday w sklepie internetowym huawei.pl. Od 8 do 29 listopada w atrakcyjnych cenach i zestawach będzie można kupić wybrane laptopy, monitory, tablety i routery Huawei.
Od 15 listopada w ofercie pojawią się również urządzenia z kategorii audio i wearable.
Black Friday na huawei.pl to świetna okazja na zakup jednego z mobilnych, wydajnych laptopów marki – w ofercie znalazł się między innymi flagowy Huawei MateBook X Pro 2021 w atrakcyjnym zestawie z monitorem Huawei MateView GT 27”, smartwatchem Huawei Watch GT 2 Pro i bezprzewodową myszką Huawei. W nowych cenach dostępne są również: Huawei MateBook 14 w rekomendowanej cenie detalicznej 3 999 zł, Huawei MateBook 13 za rekomendowane 2 999 zł, a także Huawei MateBook D 15, Huawei MateBook D 14 oraz komputer stacjonarny Huawei MateStation – ten ostatni w zestawie z monitorem Huawei MateView 27”.
W ofercie można znaleźć również gamingowe monitory Huawei MateView GT 34” – w wersji z soundbarem w rekomendowanej cenie detalicznej 1 999 zł oraz w wersji bez soundbara za 1 799 zł. Black Friday to również okazja na zakup tabletów marki, w tym Huawei MatePad w rekomendowanej cenie detalicznej 999 zł oraz routera Huawei Mesh – zestaw z trzema satelitami dostępny jest za 699 zł, a zestaw z dwoma satelitami za 499 zł.
Osoby poszukujące wydajnego smartfona w przystępnej cenie, znajdą w ofercie Huawei P smart 2021 NFC w atrakcyjnej rekomendowanej cenie 499 zł.
Ofertę można znaleźć na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/offer/black-friday/. Urządzenia Huawei w atrakcyjnych cenach i w zestawach dostępne są również u partnerów, m.in. w Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik, Decathlon, Neonet i Play – oferta może różnić się w zależności od sklepu.
Trwa również przedsprzedaż najnowszych produktów Huawei, w tym fotograficznego smartfona Huawei nova 9, który do 11 listopada można kupić w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 4. W atrakcyjnej ofercie przedsprzedażowej dostępne są również:
- do 14 listopada, laptop Huawei MateBook 14s w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch 3 w wersji Active;
- do 21 listopada, smartwatche Huawei Watch GT 3 w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 4i;
- do 21 listopada, przy zakupie słuchawek Huawei FreeBuds Lipstick z etui w kształcie szminki, voucher o wartości 200 zł do wykorzystania w perfumeriach Douglas.
Pełna lista produktów objętych promocją Black Friday:
Nazwa urządzenia: | W zestawie z: | Cena promocyjna: |
LAPTOPY | ||
Laptop Huawei MateBook X Pro 2021 (Intel i7, 16 GB + 1 TB) | Monitor Huawei MateView GT 27”, mysz bezprzewodowa Huawei, smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro | 8 499 zł |
Laptop Huawei MateBook X Pro 2021 (Intel i7, 16 GB + 512 GB) | Monitor Huawei MateView GT 27”, mysz bezprzewodowa Huawei, smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro | 7 499 zł |
Laptop Huawei MateBook 14 (Ryzen 7, 16 GB + 512 GB) | Mysz bezprzewodowa Huawei Swift | 3 999 zł |
Laptop Huawei MateBook 13 (Ryzen 7, 16 GB + 512 GB) | Mysz bezprzewodowa Huawei Swift | 2 999 zł |
Laptop Huawei MateBook D 15 (Intel i5 11. generacji, 8 GB + 512 GB) | - | 2 999 zł |
Laptop Huawei MateBook D 15 (Intel i5 10. generacji, 8 GB + 512 GB) | - | 2 799 zł |
Laptop Huawei MateBook D 15 (Intel i3 10. generacji, 8 GB + 256 GB) | - | 2 299 zł |
Laptop Huawei MateBook D 14 (Intel i3 10. generacji, 8 GB + 256 GB) | - | 2 299 zł |
Laptop Huawei MateBook D 14 (Intel i5 10. generacji, 8 GB + 512 GB) | - | 2 799 zł |
Komputer stacjonarny Huawei MateStation (Ryzen 5, 8 GB + 256 GB) | Monitor Huawei MateView GT 27” | 3 599 zł |
MONITORY | ||
Monitor gamingowy Huawei MateView GT 34” z soundbarem | - | 1 999 zł |
Monitor gamingowy Huawei MateView GT 34” bez soundbara | - | 1 799 zł |
TABLETY | ||
Tablet Huawei MatePad T10 32 GB WiFi | - | 449 zł |
Tablet Huawei MatePad T10s 32 GB WiFi | - | 549 zł |
Tablet Huawei MatePad T8 32 GB LTE | - | 499 zł |
Tablet Huawei MatePad T8 32 GB WiFi | - | 399 zł |
Tablet Huawei MatePad T10s 64 GB WiFi | - | 799 zł |
Tablet Huawei MatePad 64 GB WiFi | - | 999 zł |
ROUTERY | ||
Router Huawei WiFi Mesh (3-pak) | - | 699 zł |
Router Huawei WiFi Mesh (2-pak) | - | 499 zł |
SMARTFONY | ||
Smartfon Huawei P smart 2021 NFC | - | 499 zł |

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.