Komunikaty PR

„Odkryj ocean możliwości”. Nowa kampania marki Motorola

2023-10-16  |  12:15
Biuro prasowe

Warszawa, 16 października 2023 r.: Trójka popkulturowych buntowników inspirujących do tego, aby iść pod prąd i podążać za swoimi marzeniami. Muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix – to oni będą nadawać ton najnowszej kampanii marki Motorola.

Kampania „Odkryj ocean możliwości” jest związana z promocją smartfona motorola edge 40 neo. Zobaczymy w niej dwie nowe ambasadorki oraz nowego ambasadora marki Motorola. Wyjątkowe osobistości ze świata popkultury, które z determinacją realizują swoje marzenia oraz potrafią inspirować, będą przekonywać młodych ludzi do uwierzenia w siebie. Kampania w pierwszej kolejności ma natchnąć odbiorców do odkrywania pokładów tego, co kryje się w każdym z nas – odwagi, determinacji w osiąganiu celów oraz walki o spełnienie (nie tylko własnych) marzeń.

Ambasadorzy będą zachęcać młodych ludzi do zgłębienia samego siebie oraz tego, aby się nie bać zarówno dobrych jak i tych mniej pozytywnych stron swojej osobowości. Mają swoje własne hasła, dostosowane do cech charakteru oraz definiujące ich kolory z palety Motorola i Pantone. Razem z nimi, każdy może odkryć ocean swoich możliwości.

Odważ się z Krzysztofem Zalewskim

Krzysztof jest wokalistą, który przez lata pracował na to, aby zbudować swoją muzyczną karierę i znaleźć się w miejscu, w którym jest obecnie. Jako indywidualista nieustanie zachęca ludzi do wyrażania swojej opinii, podążania własną drogą oraz bycia odpornym na nieuzasadnioną krytykę. Zalewski jest również kompozytorem i utalentowanym multiinstrumentalistą, który uważa scenę za swój żywioł – na żywo wielokrotnie pojawiał się na Open’er, Pol’and’Rock czy Męskim Graniu. Na scenie występował razem m.in.: z Kortezem oraz Dawidem Podsiadło. Jako ambasador marki Motorola Krzysztof będzie identyfikował się z kolorem niebieskim (Caneel Bay) smartfona motorola edge 40 neo. Jego hasłem jest „Odważ się”.

„Naprawdę wierzę w to, że jeśli odważysz się zrobić pierwszy krok z czystym sercem i z dobrą, czystą intencją, to wszechświat pomoże Ci w realizacji Twoich planów”.

Krzysztof Zalewski

Odkryj siebie z Olą Adamską

Ola jest osobą bardzo uduchowioną - aktorką znaną m.in.: z seriali „Skazana” oraz „Królestwo kobiet”. Inspiruje innych do wsłuchiwania się w swój własny głos i poszerzania w ten sposób własnych horyzontów. Dla Oli jedną z najważniejszych rzeczy w życiu jest słuchanie swojego wnętrza, poznawanie i pokochanie siebie – tak postrzega drogę do szczęścia. W ramach kampanii Olę będzie można zobaczyć z miętowym (Soothing Sea) kolorem modelu edge 40 neo. Jej hasłem jest „Odkryj siebie”.

„Tylko zaglądając w głąb siebie, możesz odkryć kim naprawdę jesteś. Odważ się na chwile ciszy. Oddychaj. Kreuj. Czerp z życia. Ty - to ocean możliwości.”.

Ola Adamska

Zaryzykuj z Kasią „Kasix” Paciorek

W mocno zdominowanym przez męski pierwiastek świecie gamingu Kasia jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych kobiet. Twierdzi, że to właśnie dzięki odwadze i zdolności do podejmowania ryzyka mogła wybić się jako streamerka. Kasix znana jest z tego, że streamując inspiruje innych do działania i nie daje się wrzucić w utarte schematy, ani łatwo zdefiniować – jest jednym z wyraźniejszych w gamingu głosów generacji Z. W kampanii „Odkryj ocean możliwości” Kasix reprezentuje determinację oraz mocny, indywidualny styl – identyfikuje się z czarnym kolorem (Black Beauty) najnowszego smartfona marki Motorola. Jej hasłem jest „Zaryzykuj”.

„Wchodziłam jako kobieta do męskiego świata. Odwaga jest moim przewodnikiem w życiu – dzięki niej nie boję się próbować ani ryzykować. Dzięki emocjom mogę być sobą”

Kasia „Kasix” Paciorek

Kampania „Odkryj ocean możliwości” skupi się na nośnikach digital. Specjalnie dla niej zrealizowane zostały formaty wideo, w których kompozytor Wojciech Urbański przygotował aż 3 aranżacje utworu „Zabawa” Krzysztofa Zalewskiego. Są one spersonalizowane i dopasowane do historii każdego z ambasadorów – można je obejrzeć w promującym kampanię filmie wideo: https://www.youtube.com/watch?v=9V2h447w8cM

Za stronę fotograficzną kampanii oraz zdjęcia artystów odpowiada Łukasz Dziewic, fotograf, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Koncept i realizację kampanii w obszarze digital oraz social media prowadzi agencja Tigers. Działaniami PR zajmuje się agencja Rumour, natomiast za zakup mediów odpowiada agencja Assembly.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Nauka

Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.