Komunikaty PR

Nowa generacja niedrogich smartfonów Motorola

2024-12-16  |  15:00
Biuro prasowe

Warszawa, 16 grudnia 2024 r.: Motorola zaprezentowała najnowszą odsłonę smartfonów na każdą kieszeń – modeli: moto g05, moto g15 oraz moto g15 power. Są niedrogie, funkcjonalne, posiadają certyfikację IP54, a każdy z nich dostępny będzie w atrakcyjnych i niebanalnych kolorach.

Nowe modele moto g wnoszą powiew świeżości do oferty budżetowych smartfonów Motorola. Znajdziemy w nich zarówno wydajniejsze procesory MediaTek Helio G81 Extreme, nowe jaśniejsze wyświetlacze LCD, jak i pojemniejsze baterie oferujące szybsze ładowanie. Wszystkie nowe moto g mają też certyfikację IP54, a ich ekrany chroni szkło Gorilla Glass 3. Smartfony wspierają Bluetooth 5,4 i Wi-Fi ac oraz oferują dźwięk w standardzie Dolby Atmos (głośniki stereo). Nie zabrakło praktycznej obsługi dual SIM, a osoby używające klasycznych słuchawek docenią obecność gniazda mini jack.

Łączy je również charakterystyczny dla wszystkich urządzeń z rodziny moto g kolorowy i harmonijny design. Motorola swoje nowe moto g wypuściła w szerszej palecie barw, co sprawia, że choć niedrogie – nie są banalne i wyróżniają się tłumie. Smartfony moto g pracują pod kontrolą najnowszego Androida 15 z nakładką Hello UX. Wyposażono je w pakiet zabezpieczeń ThinkShield for Mobile oraz aplikację Moto Secure.

Moto g05

Smartfon, który można kupić za mniej niż 500 złotych wcale nie musi być urządzeniem o słabych parametrach czy bardzo przeciętnej trwałości. Motorola moto g05 wyposażona została w ekran o przekątnej 6,67” HD+ z 90 Hz odświeżaniem i jasnością sięgającą 1000 nitów. Pod maską znajdziemy wspomniany już procesor Helio G81 Extreme, a zależnie od wersji użytkownik może się zdecydować na wariant: 4/64 GB, 4/128 GB lub 8/128 GB. Smartfon wyposażony został w 50 Mpx aparat główny[1], 8 Mpx aparat selfie oraz baterię 5200 mAh wspierającą ładowanie 18 W. W Polsce będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: morskiej oraz czerwonej.

Moto g15 oraz g15 power

Nieco bardziej zaawansowany model moto g15 wnosi do serii większy ekran (6,72” FHD+, 60 Hz), bardziej wyraziste głośniki oraz moduł głównego aparatu łączący moduł 50 Mpx z ultraszerokokątnym oczkiem 5 MP pozwalającym użytkownikowi na robienie zdjęć o dużo szerszym kadrze. Smartfon oferuje także wsparcie dla NFC, umożliwiając tym samym korzystanie z popularnych w Polsce płatności zbliżeniowych. Procesor Helio G81 Extreme jest wspierany przez 8 GB pamięci RAM, a użytkownik ma do dyspozycji 128 GB pamięci wewnętrznej. Bateria to identyczne jak w modelu moto g05 ogniwo 5200 mAh obsługujące ładowanie 18 W.

Nowością w serii jest motorola moto g15 power stworzona z myślą o osobach, które bardziej aktywnie użytkują swój smartfon i potrzebują większego zapasu energii. Urządzenie wyróżnia się obecnością pojemniejszej baterii 6000 mAh i wsparciem dla szybkiego ładowania TurboPower 30 W[2]. Smartfon dostępny będzie w wersji pojemnościowej 8/256 GB.

Model moto g15 do Polski trafi w kolorach: oliwkowym, grafitowym oraz pomarańczowym. Wersję moto g15 power będziemy mogli kupić w kolorach: oliwkowym i grafitowym.

Ceny i dostępność w Polsce

Nowe smartfony Motorola z rodziny moto g trafią do sprzedaży w pierwszym kwartale 2025 roku. Jako pierwsze, już w styczniu pojawią się modele moto g15 oraz moto g15 power.

Moto g15 oraz moto g15 power znajdą się w ofercie m.in. najpopularniejszych sklepów z elektroniką: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik i Neonet. Dodatkowo moto g15 zadebiutuje w sieciach komórkowych Plus oraz Play.

Smartfon moto g05 dostępny będzie zarówno w sklepach (RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik oraz Neonet), jak i w ofercie operatorskiej czterech największych sieci w Polsce (Plus, Play, T-Mobile i Orange).

Rekomendowane ceny detaliczne poszczególnych modeli:

  • Motorola moto g05 (4/64 GB) – 449 zł
  • Motorola moto g05 (4/128 GB) – 499 zł
  • Motorola moto g05 (8/128 GB) – 599 zł
  • Motorola moto g15 (8/128 GB) – 649 zł
  • Motorola moto g15 power (8/256 GB) – 799 zł
     

Dodatkowe informacje dla mediów:

  • Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/

 


[1] Matryca o rozdzielczości 50 MP łączy 4 piksele w 1, co zapewnia efektywną rozdzielczość zdjęć 12,5 MP.

[2] Szybkie ładowanie TurboPower z mocą maksymalnie 30 W po stronie urządzenia. Wymaga ładowarki Motorola TurboPower™ 30 W lub o wyższej mocy (do nabycia osobno). Większa moc nie zwiększa wydajności ładowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Telefony Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
2025-06-16 | 06:00

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska po raz kolejny potwierdził, że poziom pola elektromagnetycznego (PEM) w środowisku jest bezpieczny we wszystkich regionach kraju. Wyniki
Telefony Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.