Niesamowity dźwięk z głośników stereo i spektakularny obraz na ekranie
19 września 2022 r.: Nowe urządzenia Motorola — moto e22 i moto e22i — to prawdziwa uczta dla zmysłów. Po raz pierwszy w historii serii moto e zastosowano w nich głośniki stereo z technologią Dolby Atmos®, a wysoki poziom rozrywki zapewnia też wyświetlacz prezentujący płynny obraz z częstotliwością odświeżania 90 Hz i wydajny system aparatów fotograficznych tych eleganckich urządzeń.
Bogaty dźwięk i efektowny obraz moto e22
moto e22 jest jak mobilne kino dzięki głośnikom stereo emitującym wielowymiarowy dźwięk Dolby Atmos® z donośniejszymi basami, wyraźniejszym głosem i jeszcze większą klarownością na wyższych poziomach głośności. Dolby Atmos® w tych nowych urządzeniach podkreśla bogate detale dźwięku wszystkich ulubionych multimediów za pośrednictwem głośników telefonu, a także słuchawek przewodowych i Bluetooth.
Wyświetlacz HD+ o przekątnej 6,5” oferuje większą powierzchnię ekranu i częstotliwość odświeżania regulowaną w zakresie od 90 Hz do 60 Hz(1) w trybie automatycznym, aby zapewniać jak najlepsze wrażenia wizualne, a jednocześnie optymalizować żywotność baterii. Piękna, hydrofobowa obudowa(3) została wykonana z materiałów wysokiej klasy w dwóch atrakcyjnych kolorach do wyboru: czarnym Astro Black i niebieskim Crystal Blue(2).
System aparatów fotograficznych o rozdzielczości 16 MP jest wspomagany przez sztuczną inteligencję, ma precyzyjny czujnik głębi oraz aparat przedni, którym można robić selfie gotowe do publikacji w mediach społecznościowych. W trybie Dual Capture można nawet eksperymentować z robieniem zdjęć lub nagrywaniem wideo przy użyciu aparatu przedniego i tylnego jednocześnie.
Telefon można odblokować błyskawicznie, korzystając z czytnika linii papilarnych z boku urządzenia albo patrząc na aparat przedni. Power Touch umożliwia bezproblemowe przechodzenie do funkcji urządzenia — wystarczy dotknąć dwukrotnie czytnika linii papilarnych, aby przejść do skrótów do aplikacji, w tym bezpośrednio do trasy do domu w Mapach Google, skanowania kodów kreskowych itp.
Wszystkie te funkcje działają z czystym systemem Android™ 12, w którym nowe mechanizmy ochrony prywatności, w tym większa transparentność wykorzystania danych przez aplikacje, dają użytkownikowi większą kontrolę, zwiększają bezpieczeństwo i usprawniają korzystanie z urządzenia.
moto e22i działa na zmysły
Nowy model moto e22i wyróżnia się realistycznym dźwiękiem wysokiej jakości, który przepływa od głośnika do głośnika zgodnie z dziejącą się na ekranie akcją. Wielowymiarowa scena dźwiękowa z Dolby Atmos® uwypukla bogatsze detale, większą głębię i klarowność dźwięku wszystkich ulubionych multimediów, stawiając słuchacza w centrum akcji.
Ultrapanoramiczny ekran HD+ o przekątnej 6,5” ma wysoką częstotliwość odświeżania 90 Hz(1) i prezentuje ostrzejsze zdjęcia oraz bardziej przejrzysty tekst. Jego smukła, elegancka i hydrofobowa3 obudowa jest dostępna w wersji czarnej Graphite Gray lub białej Winter White(2).
Aparat główny o rozdzielczości 16 MP robi spektakularne zdjęcia i nagrania wideo z wykorzystaniem takich funkcji jak film poklatkowy. Zdjęcia prezentują się profesjonalnie dzięki czujnikowi głębi, a aparat przedni robi znakomite selfie, szczególnie w trybie upiększania twarzy, który automatycznie wygładza skórę i eliminuje niedoskonałości cery.
Użytkownicy tego telefonu nie muszą już zapamiętywać haseł — błyskawiczny dostęp można uzyskać jednym dotknięciem czytnika linii papilarnych z boku urządzenia. Można też skorzystać z funkcji Power Touch i dwoma dotknięciami czytnika linii papilarnych przechodzić do skrótów, w tym do bezpośredniej trasy do domu w Mapach Google, skanowania kodów kreskowych itp.
Wszystkie funkcje moto e22i działają w systemie Android™ 12 (w wersji Go) — szybszej, inteligentniejszej i lepiej chroniącej prywatność wersji Androida. System ten oszczędza miejsce i pamięć, dzięki czemu aplikacje otwierają się błyskawicznie, a animacje są płynniejsze i nie trzeba czekać przy pustym ekranie.
W Polsce motorola moto e22 w wersji pamięci 4/64 GB będzie dostępna na początku października. Smartfon będzie do nabycia w sieciach sklepów RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom. Rekomendowana cena detaliczna 699 zł. Dostępne kolory: Cristal Blue (Niebieski) i Astro Black (Czarny).
Motorola moto e22i trafi na polski rynek na początku października. Oferowana będzie w wariancie pamięci 2/32 GB. Smartfon będzie do nabycia w ofercie operatora sieci Play i Plus. Rekomendowana cena detaliczna 599 zł. Dostępne kolory: White Winter (Biały), Graphite Grey (Czarny).
Zastrzeżenia prawne
Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. Wyprodukowano na licencji Dolby Laboratories. Dolby, Dolby Atmos oraz symbol podwójnego D są znakami towarowymi firmy Dolby Laboratories Licensing Corporation. Google i Android są znakami towarowymi Google, LLC. Bluetooth jest znakiem towarowym Bluetooth SIG, Inc. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2022 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
1. W trybie automatycznym minimalna częstotliwość odświeżania wynosi 60 Hz, a maksymalna — 90 Hz. Rzeczywista częstotliwość odświeżania może być niższa i zmieniać się w zależności od ograniczeń związanych z aplikacjami i zawartością, a także wymagań, ustawień trybu urządzenia i innych czynników.
2. W zależności od rynku. Dostępność należy sprawdzić u operatora lub sprzedawcy.
3. Konstrukcja hydrofobowa tworzy barierę chroniącą przed umiarkowanym narażeniem na oddziaływanie wody, np. przypadkowymi zalaniami, zachlapaniami, potem czy lekkim deszczem. Produkt nie jest przeznaczony do zanurzania w wodzie ani narażania go na działanie wody lub innych płynów pod ciśnieniem. Odporność może z czasem się zmniejszać. Produkt nie jest wodoszczelny.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE
Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Ochrona środowiska
Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.