MWC 2024: Szkło Gorilla Glass będzie chronić wszystkie smartfony firmy Motorola
26 lutego 2024 r.: Motorola nie szczędzi starań, aby wszystkie urządzenia wyposażyć w najnowocześniejsze technologie i zawsze dba o wysoką jakość oraz solidność swoich smartfonów. Dlatego począwszy od drugiego półrocza 2024 roku wszystkie nowe urządzenia marki będą chronione szkłem Corning® Gorilla® Glass.
Szkło Gorilla Glass opracowała firma Corning Incorporated - jeden z globalnych liderów innowacyjności w dziedzinie materiałoznawstwa. Jej szkło od ponad 15 lat zmienia sposób korzystania ze smartfonów. Wiele urządzeń firmy Motorola już w tej chwili wykorzystuje szkło Gorilla Glass, a zapowiedź rozszerzenia tej współpracy na całe portfolio podkreśla dążenie producenta do dostarczania produktów najwyższej jakości. Głębsze partnerstwo stanowi kontynuację współpracy firm Lenovo oraz Corning w kategoriach laptopów i tabletów, ponieważ wybrane modele urządzeń Lenovo wykorzystują szkło Gorilla Glass.
Motorola drobiazgowo projektuje każdy smartfon, aby zapewnić użytkownikom jak najlepszą kombinację platformy sprzętowej (w tym aparatów, procesora oraz wyświetlacza) oraz oprogramowania.
- Konsumentom zależy na niezawodności i solidności urządzeń, a jednocześnie chcą aby wyróżniały się one eleganckim, nowoczesnym wzornictwem - powiedział Ruben Castano, Head of Customer Experience & Design w Motorola Mobility. - Wprowadzając szkło Corning Gorilla Glass we wszystkich seriach produktów Motorola, chcemy zostać liderem jeśli chodzi o zagwarantowanie użytkownikom poczucia spokoju, jakie oferuje ta przełomowa technologia.
Dzięki swojej wyjątkowej wytrzymałości szkło Gorilla Glass umożliwia tworzenie nowoczesnych smartfonów, które są w stanie przetrwać nawet najbardziej intensywne użytkowanie. Tej innowacyjnej technologii wytwarzania ultraodpornego szkła zaufali czołowi producenci urządzeń na całym świecie. Wyróżnia się ona wyjątkową odpornością na uszkodzenia, upuszczenia i zadrapania, a jednocześnie umożliwia płynną reakcję ekranów na dotyk oraz wyświetlanie wysokiej jakości obrazu.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.