Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych
Warszawa, 16 grudnia 2024 r.: Motorola moto e15 to najnowszy podstawowy model smartfona w ofercie producenta - prosty w obsłudze, solidny, wyposażony w pojemną baterię i głośniki stereo.
Seria moto e to urządzenia przeznaczone dla osób, które nie potrzebują smartfonów o potężnej specyfikacji z topowymi możliwościami fotograficznymi, a głównym kryterium wyboru jest dla nich korzystna cena. Najnowsza motorola moto e15 ma wszystko co powinien mieć tego typu smartfon. Znajdziemy tu wytrzymałą konstrukcję certyfikowaną IP54 (odporność na zachlapania), czytelny ekran 6,67” HD+ (odświeżanie 90 Hz, szkło Gorilla Glass 3) oraz pojemną baterię 5200 mAh z 18 W ładowaniem.
Smartfon napędzany jest procesorem MediaTek Helio G81 Extreme z 2 GB pamięci RAM (z funkcją RAM Boost i możliwością jej rozszerzenia do 6 GB) oraz 64 GB pamięci na dane. Pamięć wewnętrzną można rozbudować korzystając z karty pamięci microSD. Nie zabrakło głośników stereo Dolby Atmos, złącza mini jack oraz obsługi dual SIM (2x nanoSIM). Za możliwości fotograficzne odpowiada główny moduł aparatu z sensorem 32 Mpx oraz przedni aparat 8 Mpx – co jest znaczącym usprawnieniem w stosunku do modelu moto e14. Pojawiło się także wsparcie dla nowszego, bardziej energooszczędnego standardu komunikacji Bluetooth 5.4.
Motorola moto e15 korzysta z Androida 14 (Go edition) z lekką oraz funkcjonalną nakładką Hello UX wspierającą m.in. popularne gesty moto.
Cena i dostępność moto e15 w Polsce
Smartfon moto e15 (2/64 GB) dostępny będzie w Polsce w dwóch wersjach kolorystycznych: niebieskiej oraz lawendowej. Do sprzedaży trafi w styczniu, w rekomendowanej cenie detalicznej 399 złotych. Pojawi się w ofercie najpopularniejszych sklepów z elektroniką: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Komputronik oraz Neonet.
Dodatkowe informacje dla mediów:
- Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.