„Moments” – jak zangażowanie klienta przekuć w dodatkowe zyski
Moments, autorskie rozwiązanie IT od Infobip wprowadzone na rynek we wrzesniu, w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację z klientem poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS, push mobilny czy RCS. Zdaniem Infobip, zmiany które zachodzą obecnie w biznesie w postaci postępującej cyfryzacji i coraz większego zaangażowania w handel e-commerce, wywierają na firmy presję w kierunku szybkiego rozwoju kanałów komunikacji z klientami. Pandemia i obowiązki izolacji, które są zjawiskami globalnymi, jeszcze bardziej wzmocniły ten trend – a wiele z kanałów online nierzadko stało się pierwszym frontem w zakresie sprzedaży czy obsługi klienta.
„W dobie wracających ograniczeń spowodowanych wzrostem zakażeń na koronawirusa kanał e-commerce znowu staje się enklawą dla handlu. Rozwijał się on intensywnie już od dłuższego czasu, ponieważ zmieniają się również nawyki klientów. Wraz z postępującą cyfryzacją obejmujacą nie tylko biznes, ale i codzienne życie powinny się również zmieniać priorytety komunikacyjne firm. Obecnie, w niezwykle konkurencyjnym środowisku biznesowym ponadprzeciętne efekty wymagają często konieczności zrozumienia preferencji i potrzeb klienta w o wiele większym wymiarze niż wcześniej. A klient , który ma możliwość konsultacji z lekarzem za pomocą WhatsApp, może zechcieć również za pomocą tego kanału kupić buty, złożyć reklamację czy odnowić polisę ubezpieczeniową. Firmy, które w porę dostrzegły tę zmianę, w specyficznych sytuacjach takich jak lockdown i ekspansja wirusa zyskują podwójnie, bo nie dość, że potrafią zapewnić ciągłość komunikacji z klientem nawet w warunkach izolacji, to jeszcze są w stanie w ten sposób realizować część swoich statutowych procesów takich jak chociażby sprzedaż. W tak wymagających czasach jak obecne jest to istotna przewaga konkurencyjna” – mówi Robert Włodarski, Senior Sales Manager z Infobip.
Za sprawą autorskiego rozwiązania od Infobip wszelkie kampanie marketingowe mogą być realizowane na dużą skalę, analizowane i na bieżąco modyfikowane jeśli zachodzi taka potrzeba. „Moments” daje też firmie możliwość natychmiastowej reakcji na działania klientów związane z marką, a także, dzięki zaimplementowanym testom A/B, weryfikacji, które komunikaty i kanały najbardziej angażują jej klientów.
Rozbudowane narzędzia analityczne pozwalają agregować dane otrzymywane z wielu źródeł i tworzyć dzięki temu bogatsze profile klientów. Dzięki zintegrowaniu w obrębie jednej platformy najpopularniejszych kanałów komunikacyjnych na świecie, marki mogą za pomocą spersonalizowanych treści trafiać do różnych grup odbiorców. Infobip zauważa, że klienci w coraz większym stopniu, widząc dużą aktywność reklamową poszczególnych marek w sieci, zakładają, że mogą skontaktować się z firmą w pełni zdalnie. „Moments” to rozwiązanie pozwalające wykorzystać to zjawisko, przy jednoczesnym zachowaniu efektywnego przechodzeniu między różnorodnymi kanałami.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com
Nowa generacja niedrogich smartfonów Motorola
Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych
Motorola uruchamia otwarty program beta testów moto ai. Dostępny także w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.