Komunikaty PR

„Moments” – jak zangażowanie klienta przekuć w dodatkowe zyski

2020-11-29  |  11:00

Moments, autorskie rozwiązanie IT od Infobip wprowadzone na rynek we wrzesniu, w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację z klientem poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS, push mobilny czy RCS. Zdaniem Infobip, zmiany które zachodzą obecnie w biznesie w postaci postępującej cyfryzacji i coraz większego zaangażowania w handel e-commerce, wywierają na firmy presję w kierunku szybkiego rozwoju kanałów komunikacji z klientami. Pandemia i obowiązki izolacji, które są zjawiskami globalnymi, jeszcze bardziej wzmocniły ten trend – a wiele z kanałów online nierzadko stało się pierwszym frontem w zakresie sprzedaży czy obsługi klienta.

„W dobie wracających ograniczeń spowodowanych wzrostem zakażeń na koronawirusa kanał e-commerce znowu staje się enklawą dla handlu. Rozwijał się on intensywnie już od dłuższego czasu, ponieważ zmieniają się również nawyki klientów. Wraz z postępującą cyfryzacją obejmujacą nie tylko biznes, ale i codzienne życie powinny się również zmieniać priorytety komunikacyjne firm. Obecnie, w niezwykle konkurencyjnym środowisku biznesowym ponadprzeciętne efekty wymagają często konieczności zrozumienia preferencji i potrzeb klienta w o wiele większym wymiarze niż wcześniej. A klient , który ma możliwość  konsultacji z lekarzem za pomocą WhatsApp, może zechcieć również za pomocą tego kanału kupić buty, złożyć reklamację czy odnowić polisę ubezpieczeniową. Firmy, które w porę dostrzegły tę zmianę, w specyficznych sytuacjach takich jak lockdown i ekspansja wirusa zyskują podwójnie, bo nie dość, że potrafią zapewnić ciągłość komunikacji z klientem nawet w warunkach izolacji, to jeszcze są w stanie w ten sposób realizować część swoich statutowych procesów takich jak chociażby sprzedaż. W tak wymagających czasach jak obecne jest to istotna przewaga konkurencyjna” – mówi Robert Włodarski, Senior Sales Manager  z Infobip.

Za sprawą autorskiego rozwiązania od Infobip wszelkie kampanie marketingowe mogą być realizowane na dużą skalę, analizowane i na bieżąco modyfikowane jeśli zachodzi taka potrzeba. „Moments” daje też firmie możliwość natychmiastowej reakcji na działania klientów związane z marką, a także, dzięki zaimplementowanym testom A/B, weryfikacji, które komunikaty i kanały najbardziej angażują jej klientów.

Rozbudowane narzędzia analityczne pozwalają agregować dane otrzymywane z wielu źródeł i tworzyć dzięki temu bogatsze profile klientów. Dzięki zintegrowaniu w obrębie jednej platformy najpopularniejszych kanałów komunikacyjnych na świecie, marki mogą za pomocą spersonalizowanych treści trafiać do różnych grup odbiorców. Infobip zauważa, że klienci w coraz większym stopniu, widząc dużą aktywność reklamową poszczególnych marek w sieci, zakładają, że mogą skontaktować się z firmą w pełni zdalnie. „Moments” to rozwiązanie pozwalające wykorzystać to zjawisko, przy jednoczesnym zachowaniu  efektywnego przechodzeniu między różnorodnymi kanałami.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

www.infobip.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Premiera dwóch power packów Hama Colour 10 i 20 Biuro prasowe
2024-04-19 | 10:31

Premiera dwóch power packów Hama Colour 10 i 20

Firma wprowadza na rynek nową linię powerbanków Colour, które łączą w sobie dużą pojemność akumulatora (10000 i 20000 mAh), nowoczesną niebanalną stylistykę i
Telefony Hama proponuje etui na karty płatnicze do iPhone’a MagCase
2024-04-12 | 10:40

Hama proponuje etui na karty płatnicze do iPhone’a MagCase

Ten pokrowiec pasuje do iPhone’ów od 12 do 15, a jego silny magnes sprawia, że mocno i bezpiecznie przywiera do tyłu smartfona. Do dwóch kieszonek wystarczy wsunąć kartę
Telefony Opłacalna długotrwałość - smartfon realme Note 50 za 299 zł!
2024-04-12 | 01:00

Opłacalna długotrwałość - smartfon realme Note 50 za 299 zł!

Ten plasujący się w niskiej półce cenowej smartfon zapewnia szereg solidnych funkcjonalności, typowych dla bardziej kosztowych modeli, takich jak ośmiordzeniowy procesor UNISOC T612,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.