Komunikaty PR

Maksimum wygody z ładowarką sieciową Hama z wtykiem USB-C i Lightning

2021-07-30  |  14:10
Biuro prasowe

Portfolio marki zostało uzupełnione o niewielką ładowarkę, potrafiącą zasilić energią każdy smartfon z obustronnym złączem USB typu C, iPhone’y i tablety. Dzięki technologiom Qualcomm Quick Charge 3.0 i Power Delivery ładowanie przebiega wyjątkowo szybko. Nie brak w niej funkcyjnej diody LED.

Ładowarka sieciowa od niemieckiego producenta Hama ma kompaktowe gabaryty. Warto zaznaczyć, że wyposażono ją w najnowsze technologie szybkiego ładowania - Qualcomm Quick Charge 3.0 i Power Delivery (PD). Obie oznaczają możliwość szybszego naładowania urządzenia mobilnego w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań. Inteligentny zestaw chipów Power Delivery automatycznie rozpoznaje ładowane urządzenie, zapewnia też ekstremalnie szybkie zasilanie energią (Turbo Fast Charge). W procesie ładowania zabezpiecza ładowarkę, podłączone urządzenie i użytkownika. Nie ma mowy o nadmiernym naładowaniu, przepięciu i zwarciu, a w związku z tym na uszkodzenie akumulatora.

Prezentowany sprzęt może się pochwalić maksymalną mocą ładowania na poziomie 20 W. Zoptymalizowany proces ładowania oszczędza akumulator i wydłuża jego trwałość. Umieszczenie w urządzeniu wygodnego dwustronnego złącza USB-C jak i Lightning umożliwia błyskawiczne ładowanie smartfonów Apple iPhone.

Specjalnie zoptymalizowane przewody wewnętrzne są wyjątkowo skuteczne podczas ładowania smartfonów i tabletów. Ładowarka może się też pochwalić solidną wtyczką, a uchwyty na kable trudno wyłamać.

Przyłącze sieciowe na poziomie 100-240 V nadaje się do zastosowania na całym świecie – do pary z krajowym adapterem. Natomiast dołączony kabel ma metr długości.

W nowości produktowej od marki Hama nie zabrakło też funkcyjnej lampki LED, pokazującej czy na pewno sprzęt pracuje.

Sugerowana cena detaliczna ładowarki sieciowej HAMA 20 W wynosi 139,90 zł.

Wszystkie informacje na temat produktu znajdziemy na stronie https://hamamobile.pl.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Motorola prezentuje najnowsze smartfony rodziny edge 20 Biuro prasowe
2021-07-29 | 20:10

Motorola prezentuje najnowsze smartfony rodziny edge 20

Szukasz zaawansowanego systemu aparatów fotograficznych, niesamowitego wyświetlacza, ultraszybkiego procesora, fenomenalnej żywotności baterii i szybkości transmisji nowej generacji 5G
Telefony Aplikacja Player zintegrowana z HMS, dostępna w AppGallery
2021-07-23 | 15:30

Aplikacja Player zintegrowana z HMS, dostępna w AppGallery

Aplikacja Player, serwis oferujący wideo na życzenie i telewizję internetową, została zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że jest dostępna w AppGallery zarówno dla
Telefony 37% Polaków korzysta ze smartfona marki Samsung
2021-07-23 | 01:00

37% Polaków korzysta ze smartfona marki Samsung

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile sprawdziła, z jakich smartfonów korzystają Polacy. W zestawieniu triumfują trzy marki: Samsung, Huawei i Apple. Ich łączny udział w rynku

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Bankowość

Banki mogą odgrywać kluczową rolę w budowaniu innowacyjności gospodarki po pandemii. Same też zapowiadają inwestycje w tym obszarze

Pandemia pokazała, że polski sektor finansowy – choć sam w sobie jest postrzegany jako bardzo innowacyjny – wciąż planuje kolejne inwestycje w obszarze technologii. W horyzoncie czasowym 2021–2024 za największe wyzwania technologiczne dla branży uznawane są m.in. personalizacja usług, kwestie regulacyjne czy rozwiązania chmurowe. Co ciekawe, w konsekwencji pandemii COVID-19, skutkującej przyspieszeniem procesów digitalizacji we wszystkich branżach, banki zaczęły zaliczać do tych wyzwań także nową organizację pracy i aspekty kadrowe, a zwłaszcza pozyskanie wykwalifikowanych pracowników IT. Takie konkluzje przyniosło badanie przeprowadzone przez KIR i Accenture wśród CIO dziewięciu kluczowych banków na polskim rynku. Eksperci podkreślają też, że kondycja sektora finansowego i jego innowacyjność będą odgrywać znaczącą rolę w budowaniu konkurencyjności polskiej gospodarki po pandemii.

Konsument

Rośnie popularność TikToka w działaniach reklamodawców. Serwis promuje zarówno globalne, jak i małe, lokalne biznesy

Ubiegły rok, zdominowany przez pandemię i lockdown, spowodował skokowy wzrost konsumpcji treści w social mediach. Na tym trendzie skorzystał także TikTok, który króluje w globalnych zestawieniach najczęściej pobieranych aplikacji. W Europie TikTok ma już 100 mln aktywnych kont i ta liczba stale rośnie. To z kolei przekłada się na jego potencjał reklamowy, zwłaszcza że TikTok udostępnia rozwiązania, które wspierają w komunikacji z użytkownikami każdy biznes, niezależnie od branży i wielkości.