Huawei Sound Joy, pierwszy przenośny głośnik marki, dostępny w Polsce
Huawei wprowadził do sprzedaży w Polsce Huawei Sound Joy, pierwszy przenośny głośnik marki zaprojektowany we współpracy z firmą Devialet, jednym z najbardziej cenionych na świecie producentów sprzętu audio.
Głośnik wyróżnia się długim czasem pracy na jednym ładowaniu, zapewniając aż 26 godzin odtwarzania bez przerwy oraz dwuzakresowym systemem akustycznym, który gwarantuje mocne basy oraz przejrzyste tony wysokie. Huawei Sound Joy dostępny jest w rekomendowanej cenie detalicznej 549 zł.
Huawei Sound Joy można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa
w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media, Expert, Media Markt, Neonet, x-kom i Komputronik oraz w strefie marki na Allegro. Oferta może różnić się w zależności od sklepu, szczegóły znajdują się u partnerów. Głośnik dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i zielonej.
Doskonała jakość dźwięku w kompaktowej obudowie
Huawei Sound Joy, stworzony we współpracy z francuską firmą Devialet, wykorzystuje innowacyjną technologię Speaker Active Matching (SAM®), która dostosowuje wyjściowy sygnał do charakterystyki urządzenia, co sprawia, że dźwięk jest czysty, głęboki i bardziej szczegółowy. Nowy głośnik bazuje na dwuzakresowym, złożonym z 4 elementów systemie audio, w tym głośniku wysokotonowym i głośniku odpowiadającym za średnie i niskie tony. Dzięki zastosowaniu charakterystycznej konfiguracji Push-Push, para przeciwstawnych membran biernych zapewnia perfekcyjne tłumienie drgań. Co sprawia, że podczas odtwarzania muzyki z dużą głośnością, amplituda basu w głośniku zachowuje stabilność.
Huawei Sound Joy ma 202 mm wysokości, waży 680 g, a jego średnica to 73 mm, sprawdzi się więc jako przenośny głośnik podczas aktywności na zewnątrz, a także podczas domowych imprez czy pikników. Głośnik wykonany jest z wysokiej jakości tworzyw, które zapewniają odpowiednią przepuszczalność dźwięku przy zachowaniu wysokiego stopnia ochrony przed wodą i pyłem (IP67).
Pomimo niewielkich rozmiarów, Huawei Sound Joy może osiągnąć głośność nawet do 79 dBA, dzięki czemu muzyka jest wyraźna nawet w gwarnych pomieszczeniach lub na zewnątrz.
Długi czas pracy i szybkie ładowanie
Głośnik wyposażony jest w baterię o pojemności 8800 mAh, co pozwala mu działać nawet do 26 godzin bez przerwy. Wyposażony jest w funkcję szybkiego ładowania - zaledwie 10 minut ładowania pozwala na kolejną godzinę pracy. Pełne ładowanie zajmuje tylko 3 godziny.
Inteligentne rozwiązania zapewniające komfort użytkowania
Huawei Sound Joy wyposażony jest w zestaw inteligentnych funkcji, w tym funkcję Shake Stereo Link Up, która umożliwia sparowanie i połączenie dwóch głośników Huawei Sound Joy w system stereo, zapewniający jeszcze lepsze wrażenia dźwiękowe.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.