Komunikaty PR

Huawei nova 9 – wszechstronny smartfon w popularnej serii dla młodych

2021-11-12  |  12:38
Biuro prasowe

Od momentu wprowadzenia serii Huawei nova w 2016 roku, firma stale dba o to, by w jej portfolio znajdowały się urządzenia zaprojektowane z myślą o młodych użytkownikach – dopasowane do ich oczekiwań i panujących trendów.

Najnowszy fotograficzny smartfon Huawei – Huawei nova 9, podobnie, jak poprzednie odsłony serii, wyraża tę samą ideę – łączy w sobie innowacyjną technologię, modny design, potężne aparaty – w tym bardzo mocny aparat selfie, doskonałą wydajność i oferuje inteligentne funkcjonalności współpracy z wieloma urządzeniami marki. To właśnie dobre rozumienie potrzeb swoich najmłodszych klientów i ich dynamicznego stylu życia, pozwoliło firmie stworzyć mocną i wszechstronną linię smartfonów, która ma w sobie wszystko, co potrzebne, by dostarczać ekscytujących doświadczeń użytkownikom na całym świecie.

Jak powstała seria Huawei nova

Huawei wprowadził serię nova w Chinach i za granicą z myślą o młodych użytkownikach marki. Jej nazwa nawiązuje do łacińskiego słowa "novus", które było łączone z odkryciem przez astronomów nowej gwiazdy. Seria powstała z inspiracji tajemniczą i romantyczną wizją, mającą swoje źródła w nurcie science-fiction. Słowo „nova” nawiązuje jednocześnie do „innowacji”, jak i charakteru serii smartfonów.

Huawei dba o to, by kolejne modele popularnych serii smartfonów marki wpisywały się w spójną wizję linii. Flagowa seria Mate jest synonimem siły napędowej innowacji technologicznych i reprezentuje szczyt możliwości badawczo-rozwojowych firmy Huawei. Druga linia flagowców – seria P – zdecydowanie podkreśla przywiązanie marki do wysokiej klasy designu i łączy z nim najnowocześniejsze osiągnięcia technologii, nie tylko w zakresie fotografii mobilnej. Seria Huawei nova, pozycjonowana jako flagowy smartfon dla młodych użytkowników, od początku miała symbolizować młodość, bycie na czasie i kojarzyć się z piękną estetyką.

Seria Huawei nova została wprowadzona na rynek w Chinach w 2016 roku i od tego momentu jej dostępność była rozszerzana na kolejne regiony na świecie – dziś jest dostępna w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Ameryce Łacińskiej. W ciągu ostatnich pięciu lat w serii znalazło się ponad 10 popularnych na całym świecie produktów, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów – do 22 września 2021 roku, seria zgromadziła globalnie ponad 190 milionów użytkowników. Ostatnia premiera modelu nova 9, który wyróżnia się potężnym aparatem fotograficznym 50 MP Ultra Vision, superszybkim ładowaniem oraz ultrasmukłą i lekką konstrukcją, to droga, by poszerzyć grono fanów tej linii smartfonów Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.