Komunikaty PR

Hama proponuje etui na karty płatnicze do iPhone’a MagCase

2024-04-12  |  10:40

Ten pokrowiec pasuje do iPhone’ów od 12 do 15, a jego silny magnes sprawia, że mocno i bezpiecznie przywiera do tyłu smartfona. Do dwóch kieszonek wystarczy wsunąć kartę bankomatową, dokumenty lub gotówkę. Etui jest kompatybilne ze wszystkimi oryginalnymi produktami Apple MagSafe i Hama MagLine.

Marka Hama wprowadziła na rynek etui na karty płatnicze MagCase do iPhone'ów 12/13/14/15. To eleganckie i funkcjonalne rozwiązanie łączy w sobie nowoczesny design z praktycznymi funkcjami, odpowiadając na potrzeby współczesnych użytkowników smartfonów. Po prostu mocno ogranicza potrzebę noszenia wszędzie ze sobą wypchanego po brzegi tradycyjnego portfela.

Nowość od niemieckiego producenta przybiera formę czarnego kwadratowego pokrowca ze skóry PVC o wymiarach: szerokość 1,2 cm, wysokość 19,5 cm, głębokość 9 cm, przy 32 g wagi. Magnetycznie przyczepia się go do tyłu telefonu, a do dwóch kieszonek można wsunąć karty kredytowe, ale też dowód osobisty i innego rodzaju dokumenty oraz banknoty. Zmieścimy tu maksymalnie cztery karty i gotówkę. W ten sposób nie musimy ich trzymać w portfelu ani umieszczać np. w kieszeni spodni lub koszuli, lecz możemy mieć je na stałe w zasięgu ręki przy telefonie. Minimalistyczny i elegancki wygląd etui harmonijnie komponuje się z estetyką urządzeń Apple.

Na pewno spory wyróżnikiem jest technologia MagSafe. Dzięki zintegrowanemu pierścieniowi magnetycznemu, etui Hama współpracuje z nią, umożliwiając łatwe przyczepianie do „plecków” smartfona i kompatybilność z innymi akcesoriami MagSafe. Pokrowiec wykonany został z wysokiej jakości materiału imitującego skórę, z miękką wewnętrzną wyściółką. Dlatego chroni karty przed uszkodzeniami i zadrapaniami, zabezpiecza także tył i boki iPhone'a przed zarysowaniami oraz uderzeniami. Materiał etui zapobiega demagnetyzacji kart, co jest kluczowe dla zachowania ich funkcjonalności.

Katalogowa cena etui Hama MagCase na karty płatnicze do iPhone’a 12-15 wynosi 89,90 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.