Hama proponuje etui na karty płatnicze do iPhone’a MagCase
Ten pokrowiec pasuje do iPhone’ów od 12 do 15, a jego silny magnes sprawia, że mocno i bezpiecznie przywiera do tyłu smartfona. Do dwóch kieszonek wystarczy wsunąć kartę bankomatową, dokumenty lub gotówkę. Etui jest kompatybilne ze wszystkimi oryginalnymi produktami Apple MagSafe i Hama MagLine.
Marka Hama wprowadziła na rynek etui na karty płatnicze MagCase do iPhone'ów 12/13/14/15. To eleganckie i funkcjonalne rozwiązanie łączy w sobie nowoczesny design z praktycznymi funkcjami, odpowiadając na potrzeby współczesnych użytkowników smartfonów. Po prostu mocno ogranicza potrzebę noszenia wszędzie ze sobą wypchanego po brzegi tradycyjnego portfela.
Nowość od niemieckiego producenta przybiera formę czarnego kwadratowego pokrowca ze skóry PVC o wymiarach: szerokość 1,2 cm, wysokość 19,5 cm, głębokość 9 cm, przy 32 g wagi. Magnetycznie przyczepia się go do tyłu telefonu, a do dwóch kieszonek można wsunąć karty kredytowe, ale też dowód osobisty i innego rodzaju dokumenty oraz banknoty. Zmieścimy tu maksymalnie cztery karty i gotówkę. W ten sposób nie musimy ich trzymać w portfelu ani umieszczać np. w kieszeni spodni lub koszuli, lecz możemy mieć je na stałe w zasięgu ręki przy telefonie. Minimalistyczny i elegancki wygląd etui harmonijnie komponuje się z estetyką urządzeń Apple.
Na pewno spory wyróżnikiem jest technologia MagSafe. Dzięki zintegrowanemu pierścieniowi magnetycznemu, etui Hama współpracuje z nią, umożliwiając łatwe przyczepianie do „plecków” smartfona i kompatybilność z innymi akcesoriami MagSafe. Pokrowiec wykonany został z wysokiej jakości materiału imitującego skórę, z miękką wewnętrzną wyściółką. Dlatego chroni karty przed uszkodzeniami i zadrapaniami, zabezpiecza także tył i boki iPhone'a przed zarysowaniami oraz uderzeniami. Materiał etui zapobiega demagnetyzacji kart, co jest kluczowe dla zachowania ich funkcjonalności.
Katalogowa cena etui Hama MagCase na karty płatnicze do iPhone’a 12-15 wynosi 89,90 zł.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.