Gorąca promocja w zimowe dni – smartfon za 199 zł
Smartfony z serii ZTE Blade to niedrogie i eleganckie smartfony o bardzo dobrych parametrach technicznych, które z pewnością zaspokoją potrzeby większości użytkowników. Od 23 listopada aż do 22 grudnia br. (a więc czas idealny na zrobienie świątecznych prezentów) wszystkie smartfony z serii ZTE Blade będzie można nabyć w nowych, niższych cenach!
Pełna lista smartfonów ZTE Blade, które są objęte promocją, wygląda następująco:
Model | Kolor | Cena regularna (PLN) | Cena po rabacie (PLN) | Wielkość rabatu (PLN) |
ZTE Blade A53 | Szary | 249 | 199,2 | 49,8 |
ZTE Blade A51 | Niebieski | 299 | 239,2 | 59,8 |
ZTE Blade A53 | Niebieski | 299 | 239,2 | 59,8 |
ZTE Blade A53+ | Czarny | 349 | 279,2 | 69,8 |
ZTE Blade A71 | Niebieski | 399 | 319,2 | 79,8 |
ZTE Blade A53 Pro | Szary | 449 | 359,2 | 89,8 |
ZTE Blade A72s | Niebieski | 499 | 399,2 | 99,8 |
ZTE Blade A72s | Czarny | 499 | 399,2 | 99,8 |
ZTE Blade V40 Design | Czarny | 549 | 439,2 | 109,8 |
Specjalna promocja potrwa od 23 listopada do 22 grudnia br. Smartfony ZTE Blade w promocyjnych cenach są dostępne na: https://www.x-kom.pl/szukaj?q=zte%20blade

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.