Dłuższa gwarancja na produkty na huawei.pl i roczna ochrona ekranu Huawei nova 9
Huawei przygotował atrakcyjną ofertę serwisową obejmującą wszystkie urządzenia z kategorii smartfony, laptopy, monitory, wearable i audio w portfolio marki.
Każdy, kto do 31 grudnia zdecyduje się na zakup produktu w sklepie internetowym huawei.pl, ma możliwość przedłużenia gwarancji Huawei Care o rok za 19,90 zł – niezależnie od ceny wyjściowej urządzenia. Równocześnie trwa promocja dla dotychczasowych posiadaczy ID Huawei, którzy przy zakupie nowych smartfonów serii Huawei nova otrzymają darmową, roczną ochronę ekranu.
Gwarancja Huawei Care na produkty Huawei dłuższa o rok
Jednorazowe przedłużenie gwarancji o rok będzie dostępne dla klientów, którzy między 10 listopada a 31 grudnia 2021 roku zdecydują się na zakup dowolnego produktu na stronie huawei.pl oraz dodadzą do zamówienia przedłużoną gwarancję Huawei Care, dostępną w karcie produktowej wybranego urządzenia, w cenie 19,90 zł. Gwarancja zostanie automatycznie przypisana do zakupionego produktu, niezależnie, czy klient posiada już konto ID Huawei, czy jest nowym użytkownikiem urządzeń marki. Całkowity czas obowiązywania gwarancji można w każdej chwili sprawdzić na stronie internetowej https://consumer.huawei.com/pl/support/warranty-query/ wpisując numer seryjny urządzenia.
Promocyjna oferta serwisowa opiera się na standardowej gwarancji na produkty Huawei i wydłuża czas trwania gwarancji Huawei Care o kolejny rok. W tym czasie, w przypadku awarii spowodowanych innymi czynnikami niż ludzkie, urządzenie zostanie naprawione bez dodatkowych kosztów. Dla jednego urządzenia można wykupić przedłużoną gwarancję Huawei Care tylko raz.
Promocja obejmuje wszystkie modele w portfolio marki, w tym najnowszy, fotograficzny smartfon nova 9 i ultralekki laptop MateBook 14s.
Roczna ochrona ekranu smartfonów serii Huawei nova
Jednocześnie trwa promocja dedykowana dotychczasowym użytkownikom Huawei. Posiadacze ID Huawei, zarejestrowani przed 21 października 2021, którzy zdecydują się na zakup jednego
z najnowszych smartfonów Huawei nova 9 lub nova 8i otrzymają darmową, 12-miesięczną ochronę ekranu.
ID Huawei to klucz do świata usług marki, w tym do Chmury, sklepu AppGallery czy sklepu internetowego huawei.pl w aplikacji My Huawei. To konto, które pozwala łączyć urządzenia Huawei
z różnych kategorii produktowych w jeden ekosystem – ID Huawei synchronizuje też dane między urządzeniami a chmurą. ID umożliwia wygodną autoryzację w usługach i aplikacjach, pozwala także namierzyć zgubione urządzenie i w razie potrzeby zablokować dostęp osób trzecich do wrażliwych danych. To również przepustka do korzystania z licznych promocji i konkursów oferowanych przez markę jej fanom. Utworzenie ID Huawei jest bardzo proste – wystarczy numer telefonu lub dowolny adres e-mail, by po wejściu w ustawienia, w paru krokach, zarejestrować się zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.