Komunikaty PR

Darmowa półroczna ochrona ekranu w Huawei P50 Pro i P50 Pocket

2022-01-27  |  13:35
Biuro prasowe

Huawei przygotował atrakcyjną ofertę serwisową dla nabywców najnowszych flagowych smartfonów Huawei P50 Pro i Huawei P50 Pocket. Wszyscy, którzy do 30 marca zdecydują się na ich zakup, otrzymają darmową, półroczną ochronę ekranu. Ponadto, z okazji premiery nowych urządzeń, Huawei przygotował ofertę serwisową obejmującą wszystkie pozostałe urządzenia w portfolio marki, w tym unikalną ofertę w przypadku utraty jednej ze słuchawek FreeBuds.

Użytkownicy urządzeń Huawei – najnowszych modeli z serii P50 oraz innych smartfonów, laptopów, monitorów, urządzeń wearable i audio, które objęte są gwarancją producenta – do końca lutego będą mogli skorzystać z 40-procentowej zniżki na przedłużenie gwarancji o rok w ramach Huawei Care.

Huawei przygotował też atrakcyjną ofertę dla tych, którzy począwszy od 14 lutego zdecydują się na zakup bezprzewodowych słuchawek z serii FreeBuds. W razie zgubienia lub zniszczenia jednej ze słuchawek (zdekompletowania pary), użytkownicy będą mieli możliwość dokupienia brakującej słuchawki w atrakcyjnej cenie – przez rok od dokonania zakupu urządzenia.

Równocześnie trwa promocja na wymianę baterii we wszystkich smartfonach, tabletach i laptopach z portfolio Huawei.

Darmowa, półroczna ochrona ekranu w smartfonach Huawei z serii P50

Wszyscy, którzy od dnia premiery do 30 marca zdecydują się na zakup najnowszego, flagowego modelu smartfona Huawei P50 Pro lub Huawei P50 Pocket, otrzymają darmową, półroczną ochronę ekranu. Oferta serwisowa obejmuje jednorazowe skorzystanie z bezpłatnej naprawy stłuczonego lub uszkodzonego wyświetlacza. Aby skorzystać z promocji należy osobiście oddać smartfon z uszkodzonym ekranem do jednego z Salonów Serwisowych Huawei, które biorą udział w promocji (lista salonów dostępna jest na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/support/service-center/) lub wybrać bezpłatną usługę door-to-door, która pozwala zamówić na dowolny adres kuriera i obejmuje również zwrot urządzenia do właściciela tą samą drogą.

Przedłużona o rok gwarancja Huawei Care na wszystkie produkty

Z oferty przedłużenia gwarancji o rok – za cenę niższą o 40% – można skorzystać na dwa sposoby. Klienci, którzy zdecydują się na zakupy w sklepie internetowym huawei.pl, mogą dobrać przedłużoną gwarancję Huawei Care dostępną w karcie produktu. Zniżka zostanie naliczona automatycznie. Z kolei osoby, które zdecydują się na zakup nowego urządzenia u jednego z partnerów Huawei, bądź już korzystają ze sprzętu Huawei objętego standardową gwarancją producenta, mogą zakupić dodatkowy rok gwarancji Huawei Care przez stronę internetową: https://consumer.huawei.com/pl/support/huawei-care-extended-warranty/#a1, wpisując numer seryjny urządzenia i kod weryfikacyjny widoczny na stronie. Promocja na dodatkowy rok gwarancji dla wszystkich urządzeń Huawei trwa do końca lutego.

Niezależnie od sposobu przedłużenia gwarancji, zostanie ona przypisana do numeru seryjnego urządzenia. Całkowity czas obowiązywania gwarancji można w każdej chwili sprawdzić na stronie internetowej: https://consumer.huawei.com/pl/support/warranty-query/, wpisując numer seryjny urządzenia.

Dla jednego urządzenia można przedłużyć gwarancję Huawei Care tylko raz.

Możliwość dokupienia słuchawek FreeBuds w atrakcyjnej cenie

Oferta obniżonej ceny na zakup brakującej słuchawki dotyczy modeli FreeBuds Lipstick, FreeBuds Pro lub FreeBuds 4. W ciągu 12 miesięcy od zakupu, w przypadku zgubienia lub zniszczenia jednej ze słuchawek, będzie można dokupić brakujący element w cenie 50% wartości nowego produktu oraz sparować go z dotychczasowym etui ładującym i pozostałą słuchawką.

Aby skorzystać z usługi zakupu nowej słuchawki i połączenia jej z dotychczasowym zestawem – etui ładującym i pozostałą słuchawką – konieczne będzie skorzystanie z pomocy serwisu. Użytkownicy będą mogli wybrać jeden z dwóch sposobów realizacji tej usługi:

·        osobiście oddać dotychczasowe etui ładujące i pozostałą słuchawkę do jednego z Salonów Serwisowych Huawei, które biorą udział w promocji, gdzie nowa słuchawka zostanie sparowania z urządzeniem;

·        skontaktować się z pomocą techniczną Huawei za pośrednictwem infolinii, aplikacji My Huawei, bądź formularza na stronie internetowej i zakupić nową słuchawkę. Salon Serwisowy, który będzie realizował usługę, skontaktuje się bezpośrednio z kupującym, przesyłając link do płatności internetowej za słuchawkę. Po opłaceniu usługi, kurier dostarczy na wskazany adres zamówioną słuchawkę wraz z instrukcją parowania z dotychczasowym zestawem (etui ładującym i pozostałą słuchawką).

Oferta dotyczy modeli Huawei Freebuds Lipstick, Huawei FreeBuds Pro i Huawei FreeBuds 4 zakupionych 14 lutego 2022 roku lub później.

Wymiana baterii w smartfonach, tabletach i laptopach Huawei w atrakcyjnych cenach

Przez cały 2022 trwa promocja na usługę wymiany baterii w smartfonach, tabletach i laptopach Huawei – baterię można wymienić w przypadku smartfonów za 99 zł, tabletów za 139 zł, a laptopów za 199 zł.

Aby skorzystać z oferty, należy wejść na stronę https://consumer.huawei.com/pl/shop/battery-purchase/, wpisać numer seryjny urządzenia oraz kod weryfikacyjny widoczny na stronie, zaakceptować obniżoną cenę usługi i kupić ją przez stronę internetową. Opłacona usługa zostanie przypisana do numeru seryjnego urządzenia. W przypadku niezrealizowania usługi w ciągu 30 dni od daty jej zakupu, środki zostaną zwrócone do klienta.

Po zakupie usługi wymiany baterii na stronie, użytkownicy urządzeń Huawei mogą wybrać jedną z dwóch dróg realizacji tej usługi:

·        osobiście oddać urządzenie do jednego z Salonów Serwisowych Huawei, które biorą udział w promocji (lista salonów dostępna jest na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/support/battery-service/);

·        skorzystać z bezpłatnej usługi door-to-door, która pozwala zamówić kuriera na dowolny adres i obejmuje zwrot urządzenia do właściciela tą samą drogą.

Zamówienie na wysyłkę door-to-door Huawei można złożyć:

– na stronie internetowej Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/;

– z poziomu aplikacji My Huawei dostępnej na smartfonach marki;

– kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/support/contact-us/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Telefony Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
2025-06-16 | 06:00

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska po raz kolejny potwierdził, że poziom pola elektromagnetycznego (PEM) w środowisku jest bezpieczny we wszystkich regionach kraju. Wyniki
Telefony Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.