Black Friday na huawei.pl
Do oferty Black Friday na huawei.pl dołączyły dziś wybrane bezprzewodowe słuchawki, smartwatche oraz opaski sportowe, w tym smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz słuchawki Huawei FreeBuds 4. Promocja potrwa do 29 listopada.
Również do 29 listopada trwa atrakcyjna oferta Black Friday na inne produkty Huawei, m.in. na laptopy, tablety, monitory i routery.
Nowa odsłona Black Friday na huawei.pl to świetna okazja na zakup jednego ze smartwatchy Huawei, które wyróżniają się długim czasem pracy na jednym ładowaniu, eleganckim designem oraz zaawansowanymi funkcjami monitorującymi zdrowie, sen, stres oraz aktywność fizyczną. W ofercie można znaleźć między innymi Huawei Watch GT 2 Pro w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł, Huawei Watch GT 2 w wersji 46 mm za 549 zł oraz w wersji 42 mm w cenie 749 zł, a także Huawei Watch GT 2e za 399 zł oraz fitnessowy zegarek Huawei Watch Fit w rekomendowanej cenie 399 zł. Black Friday to również okazja na zakup opaski sportowej Huawei Band 6 w rekomendowanej cenie 199 zł.
Osoby poszukujące niezawodnych, bezprzewodowych słuchawek wyposażonych w aktywną redukcję szumów, mogą wybrać pomiędzy dousznymi Huawei FreeBuds 4, dostępnymi w ofercie Black Friday w rekomendowanej cenie 499 zł, a dokanałowymi Huawei FreeBuds 4i za 249 zł.
Ofertę można znaleźć na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/offer/black-friday/. Urządzenia Huawei w atrakcyjnych cenach i w zestawach dostępne są również u partnerów, m.in. w Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik, Decathlon, Neonet i Play – oferta może różnić się w zależności od sklepu.
Do 21 listopada trwa również przedsprzedaż najnowszych produktów Huawei, które zostały zaprezentowane podczas premiery najnowszego smartfona Huawei nova 9:
- smartwatche Huawei Watch GT 3 można kupić w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 4i;
- przy zakupie słuchawek Huawei FreeBuds Lipstick z etui w kształcie szminki, kupujący otrzyma voucher o wartości 200 zł do wykorzystania w perfumeriach Douglas.
Pełna lista produktów z kategorii wearable i audio objętych promocją Black Friday:
Nazwa urządzenia: | W zestawie z: | Cena promocyjna: |
Smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro | - | 849 zł |
Smartwatch Huawei Watch GT 2 (42 mm) | - | 749 zł |
Smartwatch Huawei Watch GT 2 (46 mm) | - | 549 zł |
Smartwatch Huawei Watch GT 2e | - | 399 zł |
Smartwatch Huawei Watch Fit | - | 399 zł |
Opaska sportowa Huawei Band 6 | - | 199 zł |
Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 4 | - | 499 zł |
Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 4i | - | 249 zł |
Pełna lista produktów z kategorii laptopy, tablety, monitory i routery:
Nazwa urządzenia: | W zestawie z: | Cena promocyjna: |
LAPTOPY | ||
Laptop Huawei MateBook X Pro 2021 (Intel i7, 16 GB + 1 TB) | Monitor Huawei MateView GT 27”, mysz bezprzewodowa Huawei, smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro | 8 499 zł |
Laptop Huawei MateBook X Pro 2021 (Intel i7, 16 GB + 512 GB) | Monitor Huawei MateView GT 27”, mysz bezprzewodowa Huawei, smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro | 7 499 zł |
Laptop Huawei MateBook 14 (Ryzen 7, 16 GB + 512 GB | Mysz bezprzewodowa Huawei Swift | 3 999 zł |
Laptop Huawei MateBook 13 (Ryzen 7, 16 GB + 512 GB) | Mysz bezprzewodowa Huawei Swift | 2 999 zł |
Laptop Huawei MateBook D 15 (Intel i5 11. generacji, 8 GB + 512 GB) | - | 2 999 zł |
Laptop Huawei MateBook D 15 (Intel i5 10. generacji, 8 GB + 512 GB) | - | 2 799 zł |
Laptop Huawei MateBook D 15 (Intel i3 10. generacji, 8 GB + 256 GB) | - | 2 299 zł |
Laptop Huawei MateBook D 14 (Intel i3 10. generacji, 8 GB + 256 GB) | - | 2 299 zł |
Laptop Huawei MateBook D 14 (Intel i5 10. generacji, 8 GB + 512 GB) | - | 2 799 zł |
Komputer stacjonarny Huawei MateStation (Ryzen 5, 8 GB + 256 GB) | Monitor Huawei MateView GT 27” | 3 599 zł |
MONITORY | ||
Monitor gamingowy Huawei MateView GT 34” z soundbarem | - | 1 999 zł |
Monitor gamingowy Huawei MateView GT 34” bez soundbara | - | 1 799 zł |
TABLETY | ||
Tablet Huawei MatePad T10 32 GB WiFi | - | 449 zł |
Tablet Huawei MatePad T10s 32 GB WiFi | - | 549 zł |
Tablet Huawei MatePad T8 32 GB LTE | - | 499 zł |
Tablet Huawei MatePad T8 32 GB WiFi | - | 399 zł |
Tablet Huawei MatePad T10s 64 GB WiFi | - | 799 zł |
Tablet Huawei MatePad 64 GB WiFi | - | 999 zł |
ROUTERY | ||
Router Huawei WiFi Mesh (3-pak) | - | 699 zł |
Router Huawei WiFi Mesh (2-pak) | - | 499 zł |
SMARTFONY | ||
Smartfon Huawei P smart 2021 NFC | - | 499 zł |

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.