Komunikaty PR

Technologiczny upominek dla niej, dla niego, dla dziecka

2023-12-14  |  14:30
Biuro prasowe

Dla niej – powerbank

Choć kobiecy drobny prezent to zazwyczaj kosmetyki lub biżuteria, dobrym pomysłem może być też poręczny powerbank. To użyteczny gadżet, który zawsze warto mieć przy sobie, na wypadek rozładowania telefonu lub innego sprzętu elektronicznego. Atrakcyjnym powebankiem, który występuje w 3 kolorach (liliowym, granatowym i czarnym) jest eXc CARRY o pojemności 5000 mAh. Taka moc pozwoli na pełne naładowanie smartfona. Powerbank bez trudu zmieści się do damskiej torebki lub kieszeni. eXc CARRY kosztuje 69,99 zł.

Dla niego – ładowarka

Podobno najtrudniej wybrać prezent dla mężczyzny… Jeśli i wy nie macie pomysłu na męski prezent, polecamy rzecz małą, ale jakże użyteczną – ładowarkę sieciową, np. eXc LIGHT 65W. Ten model posiada aż 3 wyjścia: jedno USB-A oraz 2 USB-C. Jej moc pozwoli na naładowanie zarówno smartfona, jak i laptopa. Ładowarka eXc LIGHT 65W kosztuje 159 zł.

Innym dobrym pomysłem na upominek dla zmotoryzowanego mężczyzny będzie uniwersalny, magnetyczny uchwyt samochodowy eXc TWICE 2w1. Charakteryzuje go duża powierzchnia styku z telefonem oraz silny magnes. Można go umieścić zarówno na szybie, jak i na kokpicie lub kratce wentylacyjnej. Jest w pełni bezpieczny dla baterii i nie zakłóca sygnału GPS, a także utrzymuje smartfon w stabilny sposób, nie ograniczając widoczności i nie utrudniając jego ładowania. eXc TWICE pasuje do wszystkich aut i kosztuje 54,99 zł.

Dla dziecka – słuchawki

Jeśli dziecko jest już na tyle duże, że interesuje się elektroniką i posiada swój smartfon, z pewnością ucieszy się ze słuchawek. Taki prezent będzie użyteczny nie tylko do słuchania muzyki, ale też audiobooków i podcastów. Świetnym rozwiązaniem będą bezprzewodowe słuchawki douszne, np. eXc COOL, dostępne w 6 pastelowych kolorach. eXc COOL to „pchełki” zamknięte w niewielkim etui ładującym z baterią o mocy 230 mAh, która pozwala doładować słuchawki aż 4 razy. W ten sposób wydłuża ich pracę nawet do 20 godzin! Słuchawki eXc COOL posłużą do słuchania ulubionej muzyki oraz rozmów telefonicznych. Zaprojektowano je tak, by nie męczyły uszu. Ich obsługa jest dziecinnie prosta, ponieważ z poziomu słuchawki można sterować głośnością, odtwarzaczem muzyki i połączeniami telefonicznymi. Słuchawki eXc COOL kosztują 89 zł.

Akcesoria GSM sprawdzą się idealnie jako drobne upominki dla rodziny, znajomych czy współpracowników. Co więcej, z produktami eXc można tworzyć własne zestawy kolorystyczne, dopasowane do upodobań i charakteru osoby obdarowanej.

Produkty eXc można kupić na stronie sklepu internetowego https://shop.excmobile.eu/, na większości stacji benzynowych oraz w supermarketach na terenie całej Polski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku? Biuro prasowe
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.