TCLGreen Sustainable Art Installation z nagrodą Famed Golden A’ Design Award
SHENZHEN, Chiny, 19 lipca 2023 r. – TCL, wiodąca globalna firma zajmująca się najnowszymi technologiami, ma przyjemność ogłosić, że jej przełomowa zrównoważona instalacja artystyczna, TCLGreen, stworzona wspólnie ze światowej sławy artystą Kevinem Chu, otrzymała jedyną w swoim rodzaju nagrodę Golden
A’ Design Award w kategorii Circular Economy and Regenerative Design w latach 2022-2023.
Nagradzany TCLGreen ma na celu inspirowanie ekologicznych działań
Rzeźba TCLGreen, zaprezentowana po raz pierwszy w ramach globalnej kampanii #TCLGreen, ilustruje historię TCL zrównoważonego rozwoju w biznesie i kluczowe wyzwanie związane z recyklingiem produktów elektronicznych w kreatywny sposób poprzez stworzenie instalacji z wykorzystaniem 1000 płytek elektronicznych przetworzonych z odpadów TCL. Łącząc zrównoważoną sztukę klasyczną, sztukę interaktywną i sztukę metawersyjną, jedyna w swoim rodzaju instalacja rozświetla noc, wykorzystując panele fotowoltaiczne do przekształcania oświetlenia zewnętrznego zebranego w ciągu dnia w źródła światła.
„Jesteśmy dumni z tego, że zostaliśmy wyróżnieni nagrodą A’ Design Award, jedną z największych, najbardziej prestiżowych i wpływowych międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa” – powiedział Tiago Abreu, szef Centrum Innowacji Design, X-Lab w TCL. „Oprócz doskonałości projektowej wynikającej z innowacji i technologii, TCLGreen odzwierciedla nasze zaangażowanie w inspirowanie wspaniałości i tworzenie bardziej ekologicznych warunków na naszej planecie. Jako globalna i odpowiedzialna firma technologiczna TCL od dawna angażuje się w zrównoważony rozwój dzięki innowacyjnej technologii i rozwiązaniom w zakresie czystej energii”.
Uznana za jedno z największych osiągnięć w dziedzinie wzornictwa, nagroda A’ Design Award & Competition wyróżnia najlepsze produkty, projekty i usługi charakteryzujące się doskonałym wzornictwem, technologią i kreatywnością. W szczególności nagroda Golden A' Design Award przyznawana jest trzem najlepszym procentom projektów najlepszym 3% projektów, które wykazują wzorowy poziom jakości w projektowaniu, oceniany przez panel ekspertów, wybitnych naukowców, wpływowych dziennikarzy i uznanych profesjonalistów. TCLGreen jest jedynym zdobywcą nagrody Golden A’ Design Award w kategorii Circular Economy and Regenerative Design w tym roku.
TCL stawia zrównoważony rozwój w centrum swojej działalności
Opierając się na pionierskiej inicjatywie TCLGreen, TCL zobowiązało się do osiągnięcia maksymalnej emisji dwutlenku węgla do 2030 r. i osiągnięcia neutralności węglowej do 2050 r. Na tegorocznej konferencji TCL Global Ecosystem Partner Conference 2023 firma przedstawiła również serię Carbon Neutrality White Papers.
Dzięki innowacjom technologicznym TCL konsekwentnie wprowadza na rynek ekologiczne produkty, w tym 23,8-calowy wyświetlacz FHD, który uzyskał certyfikat ENERGY STAR 8. 0 w Stanach Zjednoczonych za osiągnięcie 45% redukcji zużycia energii w porównaniu z podobnymi produktami. W Europie TCL jest dostawcą urządzeń mobilnych wspierającym ogólnoprzemysłowy system oznakowania Eco Rating, czyli rygorystyczny system oceny ekologicznej, która weryfikuje działanie urządzeń w zakresie zrównoważonego rozwoju, aby pomóc konsumentom w dokonywaniu świadomych wyborów, a który jednocześnie propaguje praktyki cyrkulacyjne wśród dostawców.
Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań firma TCL Technology zaoszczędziła łącznie 229,53 mln ton wody, podczas gdy w samym 2022 r. poddała recyklingowi 54,64 mln ton zasobów wodnych i 81,865 ton odpadów. Ponadto firma TCL podjęła znaczące zobowiązania do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych, a także zużycia wody, energii elektrycznej, gazu ziemnego i EPS do 2025 r.
Aby jeszcze bardziej wzmocnić swoje zobowiązania i wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju, TCL po raz pierwszy zaprezentuje globalną kampanię #TCLGreen na wrześniowych targach IFA, największych targach elektroniki użytkowej i sprzętu AGD na świecie, która stanowić będzie kolejny kamień milowy na drodze firmy do zrównoważonego rozwoju biznesu.
Polska premiera flagowca wydajności AI – realme GT 7 Pro
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.