TCL zobowiązuje się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla podczas TCL Global Ec
„TCL Industries’ Carbon Neutrality Whitepaper Outlines Action Plans” - na rzecz ekologicznego przemysłu
Hong Kong, TCL, wiodąca marka elektroniki użytkowej i druga największa na świecie marka telewizorów, zorganizowała w tym roku międzynarodowe wydarzenie TCL Global Ecosystem Partner Conference (GPC 2023), podczas którego zaprezentowano białą księgę w zakresie neutralności węglowej „TCL Industries’ Carbon Neutrality White Paper”. Oficjalnie zadeklarowano w niej cele firmy w zakresie osiągnięcia maksymalnego poziomu emisji dwutlenku węgla i neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla oraz plan działań na rzecz zrównoważonego rozwoju jako zobowiązanie do wyznaczenia branżowego punktu odniesienia w zakresie wspierania ekologicznego rozwoju.
2023 TCL Global Ecosystem Partner Conference: Wspólne cele dla bardziej zrównoważonego przemysłu
Konferencja zgromadziła ponad 500 przedstawicieli kadry kierowniczej czołowych firm
i partnerów biznesowych z zakresu globalnych inteligentnych terminali, technologii wyświetlania i branży zielonej energii w celu wspólnego stworzenia i utrzymania nowego ekologicznego standardu dla przemysłu wytwórczego.
Podczas przemówienia Tomson Li, założyciel i prezes TCL oraz inni przedstawiciele branży zaprezentowali mocne stanowiska na temat innowacji technologicznych i ekologicznego rozwoju, aby rozwinąć wizję i misję TCL w budowaniu zrównoważonego ekosystemu przemysłowego.
Aby jeszcze bardziej promować ekosystem, TCL zorganizowało dyskusję na żywo, podczas której eksperci z branży i środowiska akademickiego oraz partnerzy biznesowi podzielili się swoją wiedzą i spostrzeżeniami na temat innowacji technologicznych i współpracy w całym łańcuchu dostaw.
Dzień zakończył się serią ceremonii, mających na celu wspieranie budowy regionalnych sieci przemysłowych i dalsze ułatwianie współpracy technologicznej, w tym pierwszą krajową modernizację platformy dual-cross Hubei i Getech Settlement Ceremony.
The TCL Carbon Neutrality Whitepaper: Zobowiązania i działania na rzecz bardziej ekologicznej przyszłości
The White Paper on Carbon Neutrality ujawnia szczegółową propozycję planów firmy, aby osiągnąć i utrzymać swoje zobowiązania w zakresie emisji dwutlenku węgla, w tym projekt najwyższej klasy dwuskładnikowej kontroli emisji dwutlenku węgla w TCL, zobowiązania dotyczące podwójnej emisji dwutlenku węgla, trzyetapowy plan rozwoju, nadrzędny projekt, zrównoważone innowacje produktowe, rozwój przyjazny dla środowiska, inkluzywną ekologię i wiele innych. Najważniejsze punkty raportu to:
- Utworzenie grupy roboczej ds. zmian klimatu TCL oraz wykresu dotyczącego planów zneutralizowania emisji dwutlenku węgla w celu określenia jasnych ról i obowiązków oraz ustalenia odpowiedzialności.
- Zobowiązanie TCL do osiągnięcia szczytowego poziomu emisji dwutlenku węgla do 2030 r. i neutralności węglowej do 2050 r.
- Trzyetapowy plan TCL, aby osiągnąć te cele, obejmuje badanie emisji dwutlenku węgla (badania, wyznaczanie celów i rozwiązanie), maksymalny poziom emisji dwutlenku węgla (budowanie zdolności, podejmowanie działań na rzecz ograniczenia emisji dwutlenku węgla) oraz neutralność węglową (jak utrzymać tempo ciągłego zmniejszania emisji dwutlenku węgla).
- Stworzenie ekologicznego ekosystemu przemysłowego: promowanie współpracy między łańcuchem dostaw przemysłu a społeczeństwem w celu stworzenia czystego, bezemisyjnego ekosystemu.
- Prowadzenie TCL w kierunku ekologicznego rozwoju i zmniejszanie emisji dwutlenku węgla poprzez stymulowanie niskoemisyjnych zmian w fabrykach i centrach operacyjnych, wyznaczając przemysłowy punkt odniesienia w zakresie efektywności energetycznej poprzez innowacje technologiczne.
- Wykorzystanie wiodącej pozycji TCL w celu promowania firm działających na rynku wyższego i niższego szczebla w celu wspólnego zmniejszenia emisji dwutlenku węgla.
Opakowania z przeznaczeniem – materiały przyjazne planecie i przemyślany design
Oprócz przedstawienia ambitnych planów osiągnięcia neutralności węglowej, firma TCL podkreśliła również swoje wysiłki na rzecz uczynienia swoich produktów bardziej zrównoważonymi. Jako marka, która dostarczyła 23,78 miliona markowych telewizorów na całym świecie w 2022 roku, TCL zdaje sobie sprawę, że jest odpowiedzialna za stosowanie ekologicznych materiałów we wszystkich aspektach projektowania swoich produktów, takich jak promowanie stosowania atramentu sojowego, papieru nadającego się do recyklingu i papierowych materiałów opakowaniowych certyfikowanych przez Forest Stewardship Council (FSC), a także stosowanie tworzyw ABS nadających się do recyklingu. Ponadto firma TCL wprowadziła również nowe modele klimatyzatorów, lodówek i pralek bardziej przyjaznych dla środowiska, zapewniając konsumentom funkcje, które zmniejszają ogólny wpływ na środowisko.
Od ekologicznej fabryki do ekologicznego łańcucha dostaw, TCLGreen to globalna inicjatywa TCL, której celem jest inspirowanie i pomaganie w zwiększaniu znaczenia wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju dla lokalnych i globalnych społeczności, tworząc bardziej ekologiczną planetę dla wszystkich. Jest to również ważny kamień milowy w drodze firmy do ESG.
Polska premiera flagowca wydajności AI – realme GT 7 Pro
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.