SZEŚĆ PEREŁ CERAMIKI 2020 DLA GRUPY TUBĄDZIN
2 marca przedstawiciel Ceramiki Tubądzin odebrał statuetki w konkursie PERŁY CERAMIKI UE 2019, który organizowany jest od 2004 r. przez kwartalnik „Wokół Płytek Ceramicznych” (od 2012 r. wspólnie z firmą CAD Projekt K&A). Celem konkursu jest promocja dostępnych na polskim rynku płytek ceramicznych wyróżniających się wzornictwem oraz innowacyjnością i bardzo dobrą jakością. Ze względu na pandemię koronawirusa organizatorzy zrezygnowali z uroczystej gali siedemnastej edycji konkursu, przekazując nagrody laureatom podczas indywidualnych spotkań.
Nagrodzone kolekcje Grupy Tubądzin są efektem uważnego słuchania potrzeb klientów, śledzenia trendów i proponowania własnych rozwiązań przez firmę. Każda z kolekcji reprezentuje zupełnie inny styl i odpowiada na różne potrzeby klientów.
Kolekcja MARMO D’ORO to jedna z wielkoformatowych nowości 2020 r. marki MONOLITH. Inspirowana kintsugi, japońską techniką naprawiania pękniętej ceramiki poprzez ponowne łącznie jej kawałków sproszkowanym złotem i innymi metalami szlachetnymi, kolekcja bardzo szybko zyskała wielkie uznanie wśród klientów indywidualnych i architektów.
Płytki w tej propozycji wiernie oddają strukturę białego marmuru, a szare i złote żyłki przecinające płytkę niczym złoto i laka (żywica drzewa lakowego) wydobywają ze struktury kamienia dodatkowe atuty. Dokładnie tak, jak kintsugi podkreśla niedoskonałości rozbitej porcelany, poprzez jej pięknie i misterne ponowne połączenie.
Druga z nagrodzonych kolekcji to jedna z nowych propozycja Ceramiki Tubądzin 2020 r., w formacie 33 x 90 cm. CURIO to kolekcja niezwykle bogata pod kątem stylistyki, wzorów i barw. Przypadnie do gustu wszystkim, którzy skandynawski minimalizm uznają za zbyt monotonny i którzy pragną inspiracji i uczty dla zmysłów. To ciekawa alternatywa dla jasnych, surowych wnętrz czy wyrafinowanego i eleganckiego kamienia. Ciepłe, ziemiste kolory oraz mineralne odcienie zieleni i niebieskiego dają poczucie ukojenia i jednocześnie zapewniają zastrzyk pozytywnej energii. W kolekcji można też odnaleźć inspiracje rustykalną terakotą. I tak jak w hiszpańskim cotto, w zależności od rodzaju użytej gliny, paleta barw może zawierać w sobie od żółci, do czerwonego amarantu, tak w kolekcji CURIO odcienie przenikają się od błękitu, przez zieleń, szarość, aż do klasycznego niebieskiego. A wszystkie jakby nadszarpnięte zębem czasu, skłaniające do sentymentalnych wspomnień, nieco zabrudzone. Classic Blue to kolor, który Pantone Color Institute uczynił wiodącą barwą całego 2020 r.
Ostatnia z wyróżnionych propozycji to kolekcja COMA. Blask pereł i tajemnice onyksu były inspiracją tej propozycji, o wymiarach 33 x 90 cm.
Kamienie szlachetne od tysiącleci inspirują artystów, rzemieślników, są przedmiotem pożądania wszystkich ceniących luksus. Projektanci Ceramiki Tubądzin zainspirowali się nie tylko rysunkiem naturalnego onyksu i połyskującą bielą pereł, ale także nieregularnością struktury naturalnych kamieni. Zestawienie oryginalnych, trójwymiarowych płytek z perłowym dekorem oraz przełamanie niebieskiego - koloru roku Instytutu Pantone - modną szarością i błyskiem pereł, daje efekt nowoczesnego glamour i wiele możliwości aranżacyjnych.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.