Komunikaty PR

SwipBox leasinguje zewnętrzne automaty Infinity

2023-03-07  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Producent automatów do odbioru przesyłek, SwipBox wprowadza leasing dla swoich autorskich, zewnętrznych urządzeń z linii Infinity. Decyzja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie kluczowych partnerów, którzy mogą rozłożyć w czasie koszty za użytkowanie automatów, korzystać z bieżącego wsparcia technicznego, elastycznych warunków oraz konkurencyjnej, ostatecznej ceny zakupu po zakończeniu najmu.

Elastyczność i otwartość na potrzeby naszych klientów wpisuje się w nasze DNA. W obliczu zwiększonego zapotrzebowania na leasing naszych automatów, uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment na wprowadzenie tej opcji. Dla niektórych partnerów posiadanie urządzeń na wyłączność ma biznesowe znaczenie. Z perspektywy innych to właśnie leasing jest właściwym wyborem. Czujemy satysfakcję, że rozszerzamy naszą ofertę i dajemy nowe możliwości w modelu B2B – powiedział Jens Rom, dyrektor generalny SwipBox.

Leasing jest kolejnym krokiem naprzód w rozwoju oferty SwipBox. Wcześniej firma opracowała narzędzie AI Generator, które automatyzuje proces wyszukiwania nowych lokalizacji. Innym, zaawansowanym technologicznie rozwiązaniem są zewnętrzne automaty Infinity – bezekranowe, zasilane przez baterie i bardzo łatwe w montażu, ponieważ nie wymagają zewnętrznego źródła zasilania ani połączenia z Internetem. 

SwipBox zbudował szerokie kompetencje i doświadczenie w prowadzeniu sieci automatów paczkowych, instalując ponad 30 tysięcy urządzeń na całym świecie. – Doskonale znamy wyzwania, z jakimi muszą mierzyć się nasi partnerzy. Wiemy również, jak im sprostać, ponieważ utrzymujemy bardzo bliskie relacje oparte na zaufaniu. Ponadto, codziennie uczymy się od siebie czegoś nowego – dodał Jens Rom.

Automaty SwipBox Infinity można leasingować za pośrednictwem partnerów w różnych krajach, na przykład przy wsparciu DLL Group z grupy Rabobank z Holandii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.