Komunikaty PR

Świąteczna oferta Starbucks, a w niej mnóstwo nowości

2020-11-27  |  10:00

Chociaż Święta w tym roku będą nietypowe, istnieje wiele sposobów, aby się nimi rozkoszować. Z pomysłami przychodzi Starbucks, który dla swoich fanów przygotował mnóstwo nowości. Po raz pierwszy mogą oni wypróbować zmieniający kolor świąteczny kubek oraz zakupić zestawy świąteczne Starbucks idealne na prezenty w bezpiecznej i bezkontaktowej dostawie Glovo.

Chłodne jesienno-zimowe wieczory ogrzeją świąteczne napoje Starbucks, wśród których w tym roku znajdują się same pyszności! Oprócz dwóch najpopularniejszych napojów sezonowych, klasycznej słodko-pikantnej i pierniczkowej Gingerbread Latte oraz aromatycznej Toffee Nut Latte z nutą prażonych orzechów i toffi, w zimowej ofercie marki dostępna jest też tegoroczna nowość o smaku słonego karmelu w dwóch wersjach do wyboru: Salted Caramel Latte i Salted Caramel Hot Chocolate. W świąteczny czas do oferty powraca także unikalne ciasto Starbucks Red Velvet, dostępne w zestawie wraz z ulubioną kawą, a na miejscu w kawiarniach wypiekane są rozpływające się w ustach croissanty i cynamonki z ciasta francuskiego na bazie prawdziwego masła.

- Nasza tegoroczna zimowa oferta obfituje w nowości! Mam tu na myśli nie tylko napoje i przekąski, ale przede wszystkim merchandise Starbucks, w którym po raz pierwszy pojawił się świąteczny kubek zmieniający kolor, którego wakacyjna odsłona okazała się wcześniej absolutnym hitem sezonu. Ogromną sympatią cieszy się także nowy design kubków, który tego roku jest szczególnie radosny, bo zainspirowany motywem świątecznych swetrów. Tematem przewodnim tegorocznych Świąt w Starbucks jest „Carry the Merry”, dlatego w projekcie dominują charakterystyczne dla Świąt czerwień i szmaragdowa zieleń, które pozwolą naszym Gościom zachować świąteczny nastrój także w zaciszu własnego domu – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.


Z dostawą do domu

Po raz pierwszy w tym roku miłośnicy Starbucks mogą sprawić prezent sobie i bliskim także przy użyciu aplikacji Glovo, w ofercie której poza wspomnianymi już gorącymi napojami i przekąskami, znajdują się m.in. elegancko zapakowane zestawy świąteczne Starbucks z kawą ziarnistą i wielorazowym kubkiem, a także inne wybrane produkty, jak chociażby świąteczna mieszanka Starbucks Christmas Blend.


Starbucks odlicza do Świąt

To jeszcze nie wszystko! Fani Starbucks prawdziwą gratkę znajdą na kanałach społecznościowych marki, gdzie od 1 grudnia rusza specjalny kalendarz adwentowy Starbucks. W ramach akcji, każdego dnia aż do Świąt użytkownicy będą mieli szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, jak vouchery na kawę czy darmowa dostawa w Glovo. O szczegółach Starbucks powiadomi już wkrótce na swoim oficjalnym profilu na Facebooku. Bądźcie czujni!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.