Komunikaty PR

Świąteczna oferta Starbucks, a w niej mnóstwo nowości

2020-11-27  |  10:00

Chociaż Święta w tym roku będą nietypowe, istnieje wiele sposobów, aby się nimi rozkoszować. Z pomysłami przychodzi Starbucks, który dla swoich fanów przygotował mnóstwo nowości. Po raz pierwszy mogą oni wypróbować zmieniający kolor świąteczny kubek oraz zakupić zestawy świąteczne Starbucks idealne na prezenty w bezpiecznej i bezkontaktowej dostawie Glovo.

Chłodne jesienno-zimowe wieczory ogrzeją świąteczne napoje Starbucks, wśród których w tym roku znajdują się same pyszności! Oprócz dwóch najpopularniejszych napojów sezonowych, klasycznej słodko-pikantnej i pierniczkowej Gingerbread Latte oraz aromatycznej Toffee Nut Latte z nutą prażonych orzechów i toffi, w zimowej ofercie marki dostępna jest też tegoroczna nowość o smaku słonego karmelu w dwóch wersjach do wyboru: Salted Caramel Latte i Salted Caramel Hot Chocolate. W świąteczny czas do oferty powraca także unikalne ciasto Starbucks Red Velvet, dostępne w zestawie wraz z ulubioną kawą, a na miejscu w kawiarniach wypiekane są rozpływające się w ustach croissanty i cynamonki z ciasta francuskiego na bazie prawdziwego masła.

- Nasza tegoroczna zimowa oferta obfituje w nowości! Mam tu na myśli nie tylko napoje i przekąski, ale przede wszystkim merchandise Starbucks, w którym po raz pierwszy pojawił się świąteczny kubek zmieniający kolor, którego wakacyjna odsłona okazała się wcześniej absolutnym hitem sezonu. Ogromną sympatią cieszy się także nowy design kubków, który tego roku jest szczególnie radosny, bo zainspirowany motywem świątecznych swetrów. Tematem przewodnim tegorocznych Świąt w Starbucks jest „Carry the Merry”, dlatego w projekcie dominują charakterystyczne dla Świąt czerwień i szmaragdowa zieleń, które pozwolą naszym Gościom zachować świąteczny nastrój także w zaciszu własnego domu – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.


Z dostawą do domu

Po raz pierwszy w tym roku miłośnicy Starbucks mogą sprawić prezent sobie i bliskim także przy użyciu aplikacji Glovo, w ofercie której poza wspomnianymi już gorącymi napojami i przekąskami, znajdują się m.in. elegancko zapakowane zestawy świąteczne Starbucks z kawą ziarnistą i wielorazowym kubkiem, a także inne wybrane produkty, jak chociażby świąteczna mieszanka Starbucks Christmas Blend.


Starbucks odlicza do Świąt

To jeszcze nie wszystko! Fani Starbucks prawdziwą gratkę znajdą na kanałach społecznościowych marki, gdzie od 1 grudnia rusza specjalny kalendarz adwentowy Starbucks. W ramach akcji, każdego dnia aż do Świąt użytkownicy będą mieli szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, jak vouchery na kawę czy darmowa dostawa w Glovo. O szczegółach Starbucks powiadomi już wkrótce na swoim oficjalnym profilu na Facebooku. Bądźcie czujni!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.