Super Prezenty inwestują w mural oczyszczający powietrze – tym razem w Krakowie!
Super Prezenty kontynuują wspieranie środowiska poprzez kolejną odsłonę współpracy z fundacją EcoEvolution.org i z Grupą RW. Jej wynikiem jest powstanie kolejnej ekologicznej reklamy wielkoformatowej. Tym razem można ją zobaczyć w Krakowie, naprzeciwko wejścia do Galerii Krakowskiej, gdzie marka Super Prezenty posiada swój sklep stacjonarny.
Pierwszy mural sygnowany logiem Super Prezentów powstał w Warszawie na ul. Wilczej i widnieje tam od listopada. Krakowski mural powstały na początku grudnia jest znacznie większych rozmiarów; jego powierzchnia wynosi aż 100 m2. Czy to dobrze? Oczywiście – w końcu im większy mural, tym więcej pożytku dla środowiska!
Oba murale zostały namalowane przy użyciu specjalnej farby KNOxOUT, która redukuje tlenki azotu. Taki skład farby minimalizuje zanieczyszczenia powietrza wywołane smogiem.
Dlaczego Kraków?
Czynnikami przemawiającymi za wyborem Krakowa w kontekście prowadzenia dalszych działań prośrodowiskowych są: stan powietrza i poziom zanieczyszczenia spowodowany smogiem. Ostatnie informacje dotyczące jakości powietrza – zarówno w tym mieście, jak i Warszawie – są bardzo niepokojące.
Problem dotyczący smogu jest tematem poruszanym w skali międzynarodowej. Marka Super Prezenty postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów i stworzyć projekt, który wpłynie na architekturę miasta wizualnie, a także przyczyni się do poprawy jakości życia jego mieszkańców.
Kraków to także istotne miasto w odniesieniu do działania marki Super Prezenty, która posiada w stolicy Małopolski aż 4 punkty handlowe. Łącząc promocję firmy z troską o środowisko, marka spod znaku różowego słonia udowadnia, że marketing może być twórczy, ciekawy i pożyteczny.
Pożytek tkwi w składzie!
Stworzenie ekologicznych murali przy użyciu farb KNOxOUT pozwoli zredukować szkodliwe zanieczyszczenia z powietrza i zneutralizować liczne bakterie bądź wirusy, by nie dopuścić do rozwinięcia pleśni czy rozprzestrzeniania drobnoustrojów.
Wszystko to za sprawą formuły nano-dwutlenku-tytanu, który w kontakcie z promieniami słonecznymi uaktywnia reakcje chemiczne likwidujące wszelkie zanieczyszczenia i mikroorganizmy. Ponadto farby KNOxOUT nie produkują lotnych związków organicznych i redukują tlenki azotu wytwarzane podczas jazdy samochodem czy innymi pojazdami spalinowymi.
Murale a misja Super Prezentów
Decyzja o stworzeniu w Krakowie ekologicznego muralu powstała z chęci wsparcia działań CSR-owych w sposób odpowiadający filozofii marki, jak też mieszkańcom samego Krakowa. Murale to bowiem jedna z najchętniej wskazywanych form reklam wielkoformatowych, którą chcieliby oglądać mieszkańcy różnych miast, ze względu na jej aspekt wizualny i estetyczny, który wpływa pozytywnie na architekturę całego miasta.
Marka Super Prezenty ma w ten sposób nadzieję, że dzięki stworzeniu tych dwóch eko-murali małymi krokami przyczyni się do poprawy jakości powietrza w największych metropoliach w Polsce i pozostanie w świadomości konsumentów jako marka nieobojętna na problemy środowiskowe, a także działająca na rzecz poprawy jakości życia mieszkańców Polski.

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.